۷۶۰۱۰۴
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

انصاری: دولت رفتارش را اصلاح کند

: یک عضو حزب اتحاد ملت گفت: با وجود اینکه به عملکرد دولت انتقادات جدی وارد است ولی نباید فراموش کرد که در شرایط ملتهب امروز طرح سوال از رئیس‌جمهور نمی‌تواند تاثیر مثبتی به جا بگذارد.

ایسنا نوشت: یک عضو حزب اتحاد ملت گفت: با وجود اینکه به عملکرد دولت انتقادات جدی وارد است ولی نباید فراموش کرد که در شرایط ملتهب امروز طرح سوال از رئیس‌جمهور نمی‌تواند تاثیر مثبتی به جا بگذارد.

غلامرضا انصاری با اشاره به موضوع طرح سوال از رئیس‌جمهور، با بیان اینکه «قطعا زمان مناسبی برای طرح سوال از رئیس‌جمهور نیست» اظهار داشت: دولت باید هم اصلاحات ساختاری و هم اصلاحات رفتاری را در دستور کار خود قرار دهد. همانطور که مقام معظم رهبری در فرمایشات اخیرشان یادآور شدند توجه به ۲۰ موردی که اقتصاددانان در نامه به رئیس‌جمهور به آن اشاره کرده بودند باید در دستور کار جدی دولت قرار گیرد.

این عضو سابق شورای شهر تهران گفت: امیدوار هستیم با تلاش قوای سه گانه با توجه به شرایط بحرانی موجود و شرایط بین‌المللی که بر ما حاکم شده است مسئولین بتوانند برنامه‌های اصلاحی را اجرا کنند و تغییر و تحولات لازم را با توجه به شرایط روز به انجام برسانند تا با هم صدایی همگان کشور از این شرایط گذر کند.

این عضو حزب اتحاد ملت ابراز عقیده کرد: و در صورت طرح سوال در مجلس رئیس‌جمهور باید مشکلات و موانعی که در اجرای سیاست‌ها جلوی پایش بود را در مجلس بیان کند. به طور قطع و یقین بخشی از تلاطمات اقتصادی ریشه داخلی دارد، رئیس‌جمهور باید بخش‌هایی که در جهت سیاست‌های کلی اقتصاد حرکت نمی‌کنند را در مجلس معرفی کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      #به جهنم که طرح سوال تاثیر نداره چون شماهای کهسخنرانی میکنید نمیزارید ارامش داشتهباشه همین شماها میاد ساز گرانی رامیزیند بس بیاد پولتان بدین به مردم که زندگی کنن هر نفر که کلی پول داره خواهشاگرانی راتعطیل کنید به گرانی دلالی قاچاق احتکار پایان بدین بعدا به فکر حصرن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج