جاباما
۷۶۰۱۷۹
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

جلودارزاده: دلخوری‌ها از روحانی به جا است

یک عضو فراکسیون امید گفت: برخی دلخوری‌ها از رییس‌جمهور به‌جا است و برخی از آن‌ها رنگ و بوی دیگری دارد. حضور آقای روحانی در مجلس و شفاف‌سازی که از سوی ایشان انجام می‌شود، می‌تواند به وحدت ملی کمک کند.

اعتماد آنلاین: سهیلا جلودار زاده نماینده تهران و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به طرح سؤال از رییس جمهور، گفت: شاید سؤال از رییس جمهور بتواند موجب افزایش ارتباط رییس جمهور با نمایندگان شود.

آقای رییس جمهور در جلسه سؤال از رییس جمهور می‌توانند مشکلاتشان را بگویند. برای رسیدن به تفاهم، به گفت‌وگو، باهم بودن و به یکدیگر نزدیک بودن نیاز داریم و باید بنشینیم سر یک میز و با یکدیگر حرف بزنیم.

او ادامه داد: آقای رییس جمهور هم از سؤال از رییس جمهور استقبال کردند و ما این موضوع را به‌حساب این نمی‌گذاریم که با سؤال می‌خواهند در این شرایط به رییس جمهور لطمه بزنند بلکه می‌گذاریم به‌حساب اینکه می‌خواهند از اهداف، نیات و برنامه‌های رییس جمهور آگاه شوند و ارتباط بیشتری با ایشان برقرار کنند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه سؤال از رییس جمهور اشکالی ندارد، تاکید کرد: قبل از اینکه به جزییات سؤال بپردازم به نفس قضیه نگاه می‌کنم و سؤال از رییس جمهور اشکالی ندارد. در مجلس از وزرا سؤال می‌شود و در بسیاری از موارد این سؤال باعث بهتر شدن روند کارها می‌شود و وظایف وزیر بهتر انجام می‌شود.

جلودارزاده گفت: در مورد سؤال از رییس جمهور در جامعه تبلیغات منفی بسیار زیادی از سوی شبکه‌های مخالف آقای روحانی انجام می‌شود، این‌ها کسانی هستند که به‌نوعی به گروه‌های رقیب ایشان مربوط می‌شوند و یا از جریان فعالیت‌های دولت ناراحت هستند.

او ادامه داد: برخی دلخوری‌ها از رییس جمهور به‌جا است و برخی از آن‌ها رنگ و بوی دیگری دارد. حضور آقای روحانی در مجلس و شفاف‌سازی که از سوی ایشان انجام می‌شود، می‌تواند به وحدت ملی کمک کند. کما اینکه برخی از وزرا که استیضاح هم می‌شوند و از خودشان به‌خوبی دفاع می‌کنند، روابط بهتر می‌شود. بنابراین می‌توان سؤال از رییس جمهور را در این شرایط مثبت ارزیابی کرد.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در خصوص اینکه آیا برخی در مجلس به دنبال طرح عدم‌کفایت از رییس جمهور هستند، تاکید کرد: ممکن است که در ذهن برخی از نمایندگان طرح عدم‌کفایت از رییس جمهور باشد اما نوع برخورد مقام معظم رهبری به شکلی نبوده که این‌ها این جرئت را پیدا کنند. ایشان فرمودند سران قوا مشکلات را با یکدیگر حل کنند و این نشان می‌دهد خواست طرح عدم‌کفایت رییس جمهور ازنظر ایشان مردود است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عنقا

      خانم نماینده یک حرف بزن بزرگان کارندارم ولی کلا ما ازش دلخوریم که چرابااین بساط همش میگه نگرانی نداشتتهباشید سوال ورفراندوم وغیره ازروحانی منتفی خودتان گفتین تا چند روز دیگه 6ماه میشه فقط دارین سرگرم میکنید مردم حالا چرا اینقدر سازگرانی میزنید

    • بدون نام

      آقای روحانی هیچ برنامه ای ندارد ....

    • بدون نام

      دلخوری نه بلکه حالت تهوع

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج