۷۶۰۲۱۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

فیفا باشگاه صبای قم را جریمه کرد

فیفا اعلام کرد که باشگاه‌های صبا قم، ال شمال قطر، شباب الهلی دوبی و قطر اسپورت، به علت عدم پرداخت بدهی های پیشین، با جریمه و محرومیت روبرو خواهند شد.

ورزش سه: فیفا که پیشتر از طریق کمیته انضباطی و یا دادگاه CAS به باشگاه های خاطری اخطار داده بود، در نهایت تمامی باشگاه هایی که بدهی معوقه به بازیکنانشان داشتند را با جریمه روبرو کرد که به شرح زیر است:

باشگاه صبا قم ۱۰ هزار فرانک سوئیس جریمه خواهد شد و ۳۰ روز فرصت دارد که بدهی را تسویه کند. در صورتی که این تسویه حساب رخ ندهد، ۶ امتیاز از صبای قم کاسته خواهد شد و یک پنجره از حضور در نقل و انتقالات محروم خواهد بود.

باشگاه قطر اسپورت ۳۰ هزار فرانک سوئیس جریمه خواهد شد و ۹۰ روز فرصت دارد بدهی را پرداخت کند. در صورتی که اقدامی در این جهت صورت نگیرد، باشگاه برای ۴ پنجره نقل و انتقالاتی محروم خواهد شد و ۶ امتیاز نیز از مجموع امتیازاتش کسر خواهد شد.

باشگاه شباب الاهلی نیز با ۳۰ هزار فرانک سوئیس جریمه روبرو شده و ۹۰ روز فرصت تسویه حساب دارد. در غیر این صورت ۶ امتیاز از این تیم کم خواهد شد و از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم خواهند شد.

باشگاه الشمال نیز ۱۵ هزار فرانک سوئیس جریمه خواهد شد و ۳۰ روز فرصت دارد که حساب خود را پرداخت کند و در غیر این صورت، ۶ امتیاز از این تیم کم خواهد شد و یک پنجره از نقل و انتقالات محروم خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج