۷۶۰۲۷۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

الماس‌هایِ تراش نخورده‌ی لیگ برتر

 فورفورتو از هر تیم، بازیکنی را انتخاب کرده که قرار است با درخشش در فصل ۱۹-۲۰۱۸، افزایش قیمتی چشمگیر را تجربه کند.

وبسایت نود: لیگ برتر انگلیس در فصل ۱۹-۲۰۱۸ از هفته قبل آغاز شد و با قدرتنمایی قابل انتظار مدعیان خاتمه یافت. اما در این بین توجه به بازیکنان جوان هر تیم حائز اهمیت است. بازیکنانی که شاید در ابتدای فصل کمتر هواداری بر روی آن ها حساب باز کند اما آن ها رفته رفته راه خود را به تیم باز می‌کنند و به جزئی کلیدی از تیمشان بدل می‌شوند.

فورفورتو برای فصل ۱۹-۲۰۱۸ از هر تیم لیگ برتری، یک بازیکن را برگزیده که پتانسیل آن را دارد با درخشش در لیگ برتر، ارزشی چند برابر در بازار نقل و انتقالات پیدا کند.

برخی از این بازیکنان خریدهای جدید تیم ها هستند، برخی به تازگی از آکادمی به تیم اصلی اضافه شده اند و برخی دیگر هم قرار است بعد از مدتی پشت خط ماندن، بالاخره به بازیکنانی مهم تبدیل شوند. در ادامه نگاهی به انتخاب فورفورتو برای شش تیم مدعی می‌اندازیم و در پایان نگاهی اجمالی به وضعیت دیگر تیم ها نیز خواهیم داشت:

آرسنال: لوکاس توریرا

دور ماندن توریرا از ترکیب اصلی آرسنال برای بازی هفته اول مقابل من‌سیتی کمی عجیب بود چرا که او صاحب همان تحرک و پویایی است که توپچی ها-به خصوص در بازی های بزرگ-به دنبالش بوده اند. با این حال راهی طولانی تا پایان فصل لیگ برتر باقی مانده و این هافبک ۲۲ ساله اروگوئه ای قطعا به بازیکن غیرقابل جایگزین خط میانی آرسنال تبدیل می‌شود.

در این بین می‌شد از بازیکنانی نظیر آینسلی میتلند نایلز و ریس نلسون نیز نام برد اما آرسنال در حال گذار است و آینده این گذار کمی مبهم به نظر می‌رسد. در چنین شرایطی شاید اعتماد به بازیکنانی این چنین خام کار درستی نباشد. درباره نلسون، او تا پایان پنجره نقل و انتقالات اروپایی به احتمال فراوان به تیمی دیگر قرض داده می‌شود.

الماس‌هایِ تراش نخورده‌ی لیگ برتر

چلسی: کالوم هادسون اودوی

یک اخطار؛ فصل درخشش هادسون شاید جایی خارج از استمفوردبریج رقم بخورد. چلسی همیشه نشان داده اطمینانی به بازیکنان جوانش ندارد و هادسون علیرغم نمایشی امیدوارکننده برابر سیتی در کامیونیتی شیلد، جایی در بین بازیکنان تیم برای بازی برابر هادرزفیلد نداشت.

اما او یک بازیکن واقعی است؛ شجاع، مستقیم،با تکنیک و بی پروا در حمله به سمت حریف، توانایی های هادسون برای یک بازیکن ۱۷ ساله شگفت انگیز است. گذراندن فصلی دیگر در لیگ زیر ۲۳ ساله ها برای او مناسب نخواهد بود پس یا مائوریتسیو ساری باید برخلاف سنت موجود در آکادمی عمل کند یا چلسی با فرستادن وی به تیمی مناسب، در شکوفا شدن وی نقش خود را ایفا کند.

الماس‌هایِ تراش نخورده‌ی لیگ برتر

لیورپول: ترنت آلکساندر آرنولد

تا این لحظه، آرنولد هنوز تبدیل به آن بازیکنی نشده که برخی از هواداران لیورپول ادعا می‌کنند. اما پتانسیل او کاملا واضح است. آرنولد تمامی خصوصیاتی که از یک مدافع راست مدرن انتظار می‌رود را داراست، ارسال های او-چه از ضربات ایستگاهی و چه در جریان بازی-یکی از نقاط قوت بارز فوتبال اوست اما عملکرد او در دفاع هنوز جای کار دارد و او با شیب ملایمی در حال پیشرفت در این بخش است.

خبر خوب برای لیورپول و انگلستان آن است که این مدافع ۱۹ ساله روزی ترکیبی از برترین ویژگی های کایل واکر و کیران تریپیه را در خود خواهد داشت. پیشرفت آرنولد، پایان دوران ناتانیل کلاین در آنفیلد را با صدای بلندتری اعلام خواهد کرد.

الماس‌هایِ تراش نخورده‌ی لیگ برتر

منچسترسیتی: فیل فودن

کسی در نزدیکی او نیست؛ لوکاس انمچا در پیش فصل نمایش های بدی نداشت اما برای یک فصل به پرستون قرض داده شد. در جایی دیگر، بعید به نظر می‌رسد براهیم دیاز بتواند در این رقابت خودی نشان دهد. بنابراین فودن تنها گزینه ی قابل اتکا است.

بازیکن ۱۸ ساله در دیدار کامیونیتی شیلد عملکرد درخشانی داشت و اعتماد مربی را نیز به دنبال خود می‌بیند. اما پیش بینی این که چگونه و تحت چه شرایطی قرار است دقایق بازی زیادی نصیب فودن شود، دشوار به نظر می‌رسد. امیدواریم خلاف این قضیه ثابت شود، چرا که او روزی یک بازیکن بزرگ خواهد شد. جک ویلشر روزی قرار بود بازیکن بزرگی شود اما هرگز به برخی استانداردها نرسید. شاید فودن بتواند از ویلشر سبقت گرفته و انتظارات را برآورده کند.

الماس‌هایِ تراش نخورده‌ی لیگ برتر

منچستریونایتد: اریک بایی

در سال ۲۰۱۶ پول هنگفتی برای بایی هزینه شد. (۳۰ میلیون پوند) عمده هواداران اعتقاد دارند او اکنون هم بازیکن خوبی است اما این فصل می‌تواند همان فصلی باشد که مدافع ساحل عاجی را به انتخاب بی‌بدیل خط دفاعی شیاطین سرخ تبدیل کند.

او در هفته اول (به همراه زوج خود، ویکتور لیندلوف) لحظات سختی را سپری کرد اما باز هم به بازی ادامه داد. تلاش فراوان مورینیو و یونایتد برای یافتن یک مدافع میانی در بازار، شاید یک بی احترامی و نشانی از عدم اعتماد به بازیکنان فعلی بود. اما یونایتد حالا به بایی نیاز دارد و او در این فصل می‌تواند ثابت کند ارزشش خیلی بالاتر از ۳۰ میلیون پوند بوده است.

الماس‌هایِ تراش نخورده‌ی لیگ برتر

تاتنهام: هری وینکس

مصدومیت های متوالی از ناحیه قوزک پا در فصل ۱۸-۲۰۱۷ اجازه پیشرفت را از وینکس گرفت و شاید به قیمت از دست رفتن جام جهانی تمام شد. قدرت پاسکاری، خصوصیت بارز وینکس ۲۲ ساله است و نگاه وی برای پیدا کردن بازیکن همواره روبه جلوست.

در کنار این ها او دیدی کم‌نظیر در زمین بازی دارد و در حمل توپ بی‌پروا نشان می‌دهد. در تابستانی که تاتنهام بدون خرید حتی یک بازیکن جدید به کارش پایان داد، وینکس می‌تواند جایگاهی امن برای خود در ترکیب مائوریسیو پوچتینو بسازد. موسی دمبله وارد سرازیری دوران بازی شده و ویکتور وانیاما به دنبال مصدومیت، افت کرده است و حداقل یکی از این دو جایگاه در خط میانی آماده تحویل به بازیکنی جدید است. نوبت وینکس فرارسیده است.

الماس‌هایِ تراش نخورده‌ی لیگ برتر

سایر بازیکنانی که فورفورتو برگزیده نفرات زیر هستند:

بورنموث: لوئیس کوک

برایتون: ایو بیسوما

برنلی: بن گیبسون

کاردیف سیتی: بابی رید

کریستال پالاس: آرون وان بیساکا

اورتون: تام دیویس

فولام: رایان سسنیون

هادرزفیلد: فیلیپ بیلینگ

لسترسیتی: جیمز مدیسون

نیوکاسل: کندی

ساوتهمپتون: استوارت آرمسترانگ

واتفورد: بن ویلموت

وستهم: دکلان رایس

وولورهمپتون: روبن نوس

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج