۷۶۰۳۵۸
۵ نظر
۵۰۰۱
۵ نظر
۵۰۰۱
پ

ویسی: هدف تیم ما، ماندن در لیگ برتر است

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان تأکید کرد، اصلی‌ترین هدف تیمش در هجدهمین دوره لیگ برتر بقا در این مسابقات است.

تسنیم: عبدالله ویسی، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی بسیار سخت و فشرده‌ای مقابل پرسپولیس داشتیم. پرسپولیس تیمی است که در آزادی خیلی خطرناک است و هجومی بازی می‌کند.

ما مجبور بودیم بسته بازی کنیم و روی ضدحملات برنامه داشتیم و موفق بودیم. از نقاط ضعف‌شان استفاده کردیم و در کل یک بازی راضی‌کننده برای ما بود و برای پرسپولیس نارضایتی داشت.

وی ادامه داد: صددرصد برنامه‌ریزی کرده بودیم که بازی دفاعی انجام دهیم. ما نقاط مثبت پرسپولیس را که نوراللهی و کامیابی‌نیا بودند، بسته بودیم و آنها را وادار کردیم که با سیدجلال و شجاع در دفاع بازی کنند و به پاس‌های بلند رو بیاورند. ما توانستیم توپ‌های بلند آنها را پوشش بدهیم.

ویسی: هدف تیم ما، ماندن در لیگ برتر است

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان درباره این موضوع که در سه دیدار گذشته که آنها بسته بازی کردند گلی دریافت نکردند، ولی در دیدار مقابل پارس جنوبی که باز بازی کردند دو گل دریافت کردند، عنوان کرد: بله، دقیقاً این حرف شما کارشناسی است. ما مقابل پارس جنوبی باز بازی کردیم و آنها خوب بازی کردند و ما شکست خوردیم.

ویسی درباره خرید جدید تیمش تصریح کرد: ما یک مهاجم از مالی گرفتیم. این بازیکن سه مرتبه به ایران آمده است ولی به دلیل اینکه ویزایش آماده نبوده، در فرودگاه برگشت می‌خورد. این بازیکن ان‌شاءالله به زودی به جمع ما می‌پیوندد.

وی درباره مشکلات مالی نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: مدیریت و هیئت مدیره باشگاه تلاش می‌کنند که این مشکلات حل شود. یک مقداری هم کمک کردند، ولی واقعاً برای شهر مسجدسلیمان کم است. امیدوارم مسئولان کمک کنند که دغدغه‌ای نداشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان درباره این موضوع که امسال با تیمش چه هدفی در مسابقات لیگ برتر دارد، گفت: هدف تیم ما در سال اول ماندن در لیگ است و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا با حمایت مردم خوزستان به هدف‌مان برسیم.

عبدالله ویسی در نشست خبری پس از بازی نیز اظهار داشت: تیم ما در خط دفاعی فشاری را تحمل کرد و نمایش تیم‌مان فوق‌العاده بود. در بخش حمله هم که می‌خواستیم از ضدحمله استفاده کنیم، دو سه موقعیت را از دست دادیم.

امروز خوش‌شانس هم بودیم که توپ‌های پرسپولیس وارد دروازه ما نشد. خوشحالم از این بابت که سه بازی است گل نخوردیم و باید ضعفی که در گلزنی داریم را برطرف کنیم و تا وقتی گل نمی‌خوریم، به دروازه حریف برسیم. یک امتیاز این بازی برای ما شیرین بود و برای پرسپولیسی‌ها تلخ.

وی در واکنش به این مسئله که بازیکنانش چندین بار روی زمین افتادند و جان بازی را گرفتند، گفت: یک بار دروازه‌بان ما افتاد، یک بار مدافع ما و در وقت اضافه هم صادقی افتاد که داور یک دقیقه هم اضافه‌تر گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خجالت بکش
      موندن تو لیگ ب چ قیمت
      دفاع اتوبوسی و وقت تلفی بازیکنا؟؟
      ایشالا اولین تیمی ک سقوط میکنه تیم توعه نمک ب حروم

    • بدون نام

      این تاکتیک رو که ویسی انتخاب کرده بود اصلا نیاز به مربی نداره , دفاع 11 نفره و خوابیدن روی زمین , آقا ناصر بقال محل ما هم مربی باشه میتونه این کار رو بکنه , خجالت بکش اقای ویسی

    • بدون نام

      خاک بر سرت با این بازی کثیف این همه راه اومدیم کلی پول دادیم ؛روز جمعه بجای اینکه زن و بچه را ببریم تفریح و خستگی یک هفته کار و تلاش از تتمون بدر کنیم متاسفانه و باز هم متاسفانه با یک بازی زشت و کسل کننده و ناجوانمردانه خستگی به تنمون موند بحث برد و باخت نیست بحث لذت بردن از بازیه

    • بدون نام

      اقای ویسی دست از مطلوم نمایی بردار مثل کبک سرت را زیر برف کردی فکر کردی کسی از دلال بازیهای کثیفت اطلاع نداره .خواهشا جوانمرد باش و همه چیز را با پول کثیف معامله نکن در ضمن اقا پسرت تا الوده تر نشده بفرستش سر ی کار ابرومند نه از همین حالا حرام خوری را یادش نده

    • بدون نام

      اقای ویسی دست از مطلوم نمایی بردار مثل کبک سرت را زیر برف کردی فکر کردی کسی از دلال بازیهای کثیفت اطلاع نداره .خواهشا جوانمرد باش و همه چیز را با پول کثیف معامله نکن در ضمن اقا پسرت تا الوده تر نشده بفرستش سر ی کار ابرومند نه از همین حالا حرام خوری را یادش نده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج