۷۶۰۴۱۷
۵۰۱۸
۵۰۱۸
پ

رویگری، مقابل دوربین «جواد رضویان» می‌رود

رضا رویگری بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص آخرین وضعیت جسمانی خود گفت: متاسفانه هنوز بهبودی کامل را به‌دست نیاورده‌ام و مجبورم برای رسیدن به بهبودی همچنان فیزیوتراپی شوم.

میزان: بازیگر فیلم سینمایی «دل‌شکسته» گفت: وضعیتم به‌گونه‌ای است که می‌توانم به تنهایی به‌جا‌هایی که می‌خواهم بروم، اما همسرم باید برایم ماشین بگیرد و من را تا ماشین همراهی کند و جایی که می‌روم کسانی که منتظرم هستند به کمک می‌آیند.

رویگری، مقابل دوربین «جواد رضویان» می‌رود

رضا رویگری بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص آخرین وضعیت جسمانی خود گفت: متاسفانه هنوز بهبودی کامل را به‌دست نیاورده‌ام و مجبورم برای رسیدن به بهبودی همچنان فیزیوتراپی شوم.وی ادامه داد: وضعیتم به‌گونه‌ای است که می‌توانم به تنهایی به‌جا‌هایی که می‌خواهم بروم، اما همسرم باید برایم ماشین بگیرد و من را تا ماشین همراهی کند و جایی که می‌روم کسانی که منتظرم هستند به کمک می‌آیند.

این بازیگر سینما در خصوص اینکه آیا در طول مدت بیماری‌اش هنرمندان و مسئولان سینمایی جویای حال وی شده‌اند یا خیر تصریح کرد: از کسی گلایه‌ای ندارم، اما در ابتدای بیماری‌ام خیلی از دوستان به ملاقاتم آمدند، اما مدتی است که دیگری خبری از آنها نیست و از مسئولان سینمایی نیز هیچ کس سراغم را نگرفته است.

رویگری در خصوص اینکه آیا همچنان وضعیت جسمانی‌اش در روند کار وی مشکل ایجاد کرده است یا خیر افزود: همچنان وضعت جسمانی‌ام در روند کارم مشکل ایجاد می‌کند و مثل گذشته نمی‌توانم در محافل مختلف سینمایی حضور پیدا کنم.

وی در خصوص پیشنهاد‌های اخیر خود برای حضور در در آثار سینمایی تصریح کرد: این روز‌ها برای بازی در فیلم جدید جواد رضویان بانام «زهرمار» قرارداد بسته‌ام و سیامک انصاری نیز در این فیلم با من همبازی است و به‌زودی قرار است برای بازی در این فیلم مقابل دوربین بروم.

رویگری در خصوص نبود پیشنهاد کار و تاثیر آن در وضعیت امرار معاش زندگی‌اش خاطرنشان کرد: طبیعی است وقتی کاری پیشنهاد نمی‌شود درآمد زندگی و امرارمعاش سخت می‌شود، آنهایی که پولدار هستند در زندگی خود مانده‌اند وای به‌حال من که کار نمی‌کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج