۷۶۰۴۴۳
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

سریالی که با مرگ «دُری» بی سرانجام شد!

سریال سردار «سنجر خان» که قرار بود به کارگردانی سید ضیا الدین دری ساخته شود با مرگ وی، سرنوشت نامعلومی پیدا خواهد کرد.

ایسنا: سریال سردار «سنجر خان» که قرار بود به کارگردانی سید ضیا الدین دری ساخته شود با مرگ وی، سرنوشت نامعلومی پیدا خواهد کرد.

سریالی که با مرگ «دُری» بی سرانجام شد!

حدود پنج سال از ساخت آخرین پروژه سید ضیاالدین دُری - سریال «کلاه پهلوی» - می‌گذشت که او در فروردین ماه امسال در دیداری که با استاندار کردستان داشت از ساخت سریال جدیدی به نام «سردار سنجرخان» خبر داد.

او اعلام کرده بود که ساخت سریال «سردار سنجر خان» بیش از ۹ ماە زمان خواهد برد و در ساخت آن بیش از ۶۰۰ نفر دخیل خواهند بود کە تجربە ارزشمندی برای هنرمندان جوان این دیار محسوب خواهد شد.
دری که تجربه کارهای تاریخی ارزشمندی را برای تلویزیون داشت، می خواست سردار سنجر خان را به زبان فارسی تولید کند تا از شبکه های سراسری قابل پخش باشد.

البته قرار بود این پروژه بە صورت زیرنویس و دوبلە شدە به زبان کُردی و قابل درک برای همە کُردها هم اجرایی شود و برای موسیقی هم از یک هنرمند بین المللی کُرد استفادە کنند.

دری اظهار کرده بود که سریال سردار سنجر خان با کیفیت بسیار مطلوبی تولید خواهد شد، بە نحوی کە بتواند هزینە‌های خود را دربیاورد و سرمایەای برای تولید آثار بعدی در کردستان شود.

بعد از آن بود که معاون امور استان‌های صدا وسیما نیز در گفت‌وگویی با ایسنا که در مرداد ماه امسال انجام شد، از نگارش و ساخت سریال «سردار سنجرخان» توسط سید ضیاءالدین دری خبر داد؛ خبری که همانند این پروژه با مرگ دری بی سرانجام ماند.

علی دارابی ۲۶ مرداد ماه در صفحه شخصی خود در فضای مجازی، ضمن عرض تسلیت، از کارهای ماندگار دری با نام «کیف انگلیسی» و «کلاه پهلوی» نام برده و نوشته است:«مجموعه نمایشی «سردار سنجرخان» تولید مشترک سیمای استان‌های و صدا وسیمای کردستان در حال اتمام نگارش بود که اجل به وی مهلت نداد.»

سید ضیاء‌الدین دری چندی پیش به دلیل عارضه کبدی در بیمارستان تهران بستری بود و برای پیوند کبد به بیمارستان شیراز منتقل و سه هفته قبل عمل پیوند کبد را با موفقیت پشت سر گذاشت. او سرانجام امروز (۲۶ مرداد ماه) به دلیل عوارض عفونی بعد از جراحی پیوند کبد درگذشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج