۷۶۰۵۴۹
۱۸ نظر
۵۰۴۲
۱۸ نظر
۵۰۴۲
پ

آزار و اذیت در پوشش مراجعه به دندانپزشکی

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری متهم پرونده آزار و اذیت در یک کلینیک دندانپزشکی پیش از خروج وی از کشور خبر داد.

خبرگزاری ایلنا: معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری متهم پرونده آزار و اذیت در یک کلینیک دندانپزشکی پیش از خروج وی از کشور خبر داد.

سرهنگ علی ولیپور گودرزی، در توضیح این خبر گفت: در موخه ۲۹تیرماه پرونده‌ای با موضوع "آزار و اذیت منشی خانم در کلینیک دندانپزشکی" از کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد. شاکیه پس از حضور در اداره شانزدهم به کارآگاهان گفت: فردی به عنوان بیمار به کلینیک دندانپزشکی مراجعه کرد اما با سوءاستفاده از خلوتی داخل کلینیک به سمت من حمله‌ور شد و مرا مورد آزار و اذیت قرار داد.

شاکیه در توضیحات تکمیلی به کارآگاهان عنوان کرد: ساعت ۱۹:۰۰ مردی حدودا ۵۰ ساله به کلینیک دندانپزشکی مراجعه کرد و درخواست نمود تا پزشک نسبت به معاینه ی ایشان اقدام بکند؛ به ایشان توضیح دادم که پزشک بعدازظهرها ویزیت ندارند و من نیز صرفا برای نوبت دهی به بیماران و پاسخگویی به تلفن ها در مطب حضور دارم. این شخص با اطلاع از تنها بودن من در داخل مطب، ناگهان به سمت من حمله ور شد؛ دیوانه وار مرا مورد ضرب و شتم قرار داد و پس از آزار و اذیت از داخل مطب متواری شد.

کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی با مراجعه به محل وقوع جرم به بررسی تصاویر دوربین های مداربسته پرداخته و موفق به شناسایی پلاک خودرو متهم به شماره ایران ۲۲/*** هـ ۵۷ شدند. با شناسایی تصویر متهم به نام "مسعود" (۵۴ ساله) از سوی شاکی پرونده ، کارآگاهان در بررسی های بیشتر اطلاع پیدا کردند که این شخص دارای اقامت در یکی از کشورهای اروپایی است و تا چند روز آینده نیز قصد خروج از کشور را دارد.

لذا در اولین مرحله و برابر هماهنگی با شعبه ۱۲ دادگاه کیفری یک تهران، اقدام قانونی جهت منوع الخروج شدن متهم انجام شد و در ادامه با انجام اقدامات ویژه پلیسی محل سکونت مسعود در شهرک قدس - خیابان زرافشان شناسایی، در سحرگاه مورخه ۲۳ مردادماه دستگیر و به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت : متهم پس از مواجه حضوری با شاکیه و همچنین مشاهده تصاویر ضبط شده ی دوربین های مداربسته ی داخل کلینیک دندانپزشکی مجبور به بیان حقیقت شد و صراحتا به آزار و اذیت شاکیه اعتراف کرد ؛ نهایتا با اعتراف صریح متهم و انجام تحقیقات تکمیلی ، متهم با صدور قرار قانونی روانه زندان شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بی شرف فکر می کرد پس از این جنایت راحت از کشور خارج وبعد ان ور مرز به ریش ما می خندد که خدا را شکر به دام پلیس افتادهرچند در دادگاه بعد از یک مدتی به جزای نقدی محکوم وازاد می شود.

    • بدون نام

      در دستور زبان فارسی ضمیر مونث نداریم
      شاکی درست است

      پاسخ ها

      • بدون نام

        گلم شاکی کلمه ی عربیه و ت تانیث میگیره
        همه با هم عربی را پاس بداریم

      • احسان

        شاکی کلمه عربی است که مانند خیلی از کلمات بیگانه دیگر وارد زبان فارسی شده که این اشکالی ندارد. ولی اضافه کردن ه تانیث مختص گرامر عربی است و در زبان فارسی نباید برای مونث کردن به کلمه ه اضافه شود. استفاده از گرامر زبان بیگانه اشکال دارد

    • دوستدار ملت

      با سلام زنان نیز همیشه باید پوشش خود را حفظ کنند و به خطرات بیرون منزل توجه داشته باشند و از خداوند بخواهند حافظ آنها باشد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از خدا بخوان حافظشون باشه؟؟ خدا مگه بیکار محافظ اینو اون باشه؟ پس پلیس و وجدان ادما چی میشن؟ بسه بابا بسه

    • بدون نام

      مطمعنا ظاهرش رعایت نبود پیرمرد...حمله کرد

    • بدون نام

      لابد بهش گفته چه خوشکل حرف می زنی اینم گفته وای بهم تجاوز شد!!!!

    • بدون نام

      تجاوز ریشه روانی دارد و ربطی به پوشش بانوان ندارد این مریضی هست که باید برای درمانش اقدام کنند اگر افرادی این میل را در خود میبینند.

    • بدون نام

      برتر خبر بیمارستان شفا را منتشتر کنید که ابروی خودشونو بردند و فکر کردند با فرافکنی مردم برای اورژانس سوت کف میزنن !!! اگه یه بیمارستان خصوصی و خیریه تخصصی باشه در ایران اون شفا هست .

    • واقعیت

      کثافت

    • بدون نام

      زنده با پلیس

    • بدون نام

      واقعا سر و وضع منشی ها خیلی خرابه ارایش غلیظ لباسای جلف اینو دیگه همه دیدن و میدونن من موندم خانمای دکترا چطور با این قضیه کنار میان من عمرا قبول کنم همسرم همچین منشی استخدام کنه

      پاسخ ها

      • فرهاد

        همه ی اینارو گفتی که بگی همسرت دکتره؟

    • بدون نام

      دمشون گرم پلیسا

    • رهام

      پیر مردا هم پرو شدن

      پاسخ ها

      • کیوان

        همه اش،تقصیر پیرمرده نبوده...؟؟چرا منشی بایداطلاعات:کامل بده فقط من تومطب ماندم واسه شماره توبت ویزیت....اینجا است که وسوسه شیطا نی کار خودش رامین نه. ....؟؟؟ ((تقصير هر دو طرفه....؟؟.
        !!

      • کیوان

        همه اش،تقصیر پیرمرده نبوده...؟؟چرا منشی بایداطلاعات:کامل بده فقط من تومطب ماندم واسه شماره توبت ویزیت....اینجا است که وسوسه شیطا نی کار خودش رامین نه. ....؟؟؟ ((تقصير هر دو طرفه....؟؟.
        !!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج