۷۶۰۵۷۰
۵ نظر
۵۰۰۱
۵ نظر
۵۰۰۱
پ

آشتیانی: خطاب رهبری فقط احمدی نژاد نبود

امیررضا واعظ آشتیانی گفت: خطاب سخن رهبر انقلاب فقط به موضع گیری اخیر آقای احمدی نژاد نبود چون افراد دیگری هم بودند و هستند که با ادبیات دیگری استعفای روحانی را بیان می کنند. اما تصور می کنم آقای احمدی نژاد از بیان این صحبت ها قصد و نیتی دارد.

نامه نیوز: امیررضا واعظ آشتیانی گفت: خطاب سخن رهبر انقلاب فقط به موضع گیری اخیر آقای احمدی نژاد نبود چون افراد دیگری هم بودند و هستند که با ادبیات دیگری استعفای روحانی را بیان می کنند. اما تصور می کنم آقای احمدی نژاد از بیان این صحبت ها قصد و نیتی دارد.

وی افزود: اینکه احمدی نژاد صحبت از استعفای روحانی می کند بیشتر برای طرح یکسری از موضوعاتی است که این موضوعات به گونه ای رقم می خورد که بتواند در افکارعمومی با توجه به شرایطی که الان است، یارکشی کند وگرنه در زمان ریاست جمهوری خود آقای احمدی نژاد شاهد چنین اتفاقات اقتصادی و سیاسی بودیم.

این فعال سیاسی اصولگرا یادآور شد: زمان زیادی نگذشته و از دوران ریاست جمهوری آقای احمدی نژاد زیاد فاصله نگرفتیم که او امروز فراموش کند در دوران ریاست جمهوری اش وضعیت چگونه بوده و بخواهد نسخه بپیچد که الان باید چگونه باشد.

وی ادامه داد: آقای احمدی نژاد می خواهد نقش اپوزوسیون صریح الهجه را ایفا کند، شاهدیم افرادی که اپوزوسیون می شوند بیشتر استفاده از الفاظ و ادبیاتی را دنبال می کنند که نشان دهند مخالف سیاست های یک جریان هستند و خوب آقای احمدی نژاد هم می خواهد از آب گل آلود ماهی بگیرد. معتقدم نباید زیاد نسبت به صحبت های او حساسیت نشان داد.

واعظ آشتیانی تأکید کرد: احمدی نژاد را باید در قواره یک فعال سیاسی دید که یک اظهارنظر شخصی می کند. هرچه بخواهیم توجه و واکنش به صحبت هایش نشان دهیم، او مسائل موضوعات و ادبیات جدیدی را می خواهد منعکس کند بنابراین همچون یک فعال سیاسی عادی باید به او نگاه کرد، نه بیشتر.

وی افزود: امروز کسانی با سوابق فتنه ای صحبت هایی انجام می دهند اما صحبت های آنها با واکنش های جدی سیاسی مواجه نمی شود. معتقدم راه مقابله با کسانی که در مسیری می روند که این مسیر می تواند ایجاد تفرق کند، این است که بدون ایجاد حساسیت، بی اعتنا از کنار صحبت هایشان عبور کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خب راست میگه مردتیکه عوضی ، اوضاع اقتصادی مملکت خرابه و روحانی هیچ راه حلی نداره تمام امیدش برجام بود که اون هم به سرانجام نرسید کدخدا هم چیزو بهم زد ..... برجام افتاب تابان ،آب خوردن رو حل میکنه علی برکت الله

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حرف راست افرادی مثل احمدی نژاد هم اعتباری ندارد ...کل اگر طبیب بودی سر خود دوا نمودی .....از عملکرد دیوانه وارت یادمون نرفته.....

    • سعید

      14:26 روحانی بدتر کرد از احمدی نژاد برو سیاست یاد بگیر

    • بدون نام

      شما لطف کنید وضعیت اقتصادی فعلی را به سال ۹۱ برگردانید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درسته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج