جاباما
۷۶۰۵۷۲
۵ نظر
۵۰۰۰
۵ نظر
۵۰۰۰
پ

درخشان: پرسپولیس بازی‌ساز ندارد

سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید این تیم بازسازی مناسب ندارد.

ایسنا: حمید درخشان درباره تساوی پرسپولیس برابر نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: دیشب (جمعه) شاهد بازی خوبی نبودیم. تیم فوتبال پرسپولیس بازی همیشگی خود را ارائه‌ نکرد و به نوعی آن سرعت همیشگی در تاکتیک تیم دیده نمی‌شد. این موضوع هم علت‌های زیادی دارد که یکی از آن دلایل فشار تمرینات بدنسازی است. تیم تحت فشار تمرینات بدنسازی بوده و هنوز نتوانسته از این فشار خارج شود.

وی افزود: یکی دیگر از نقاط ضعف پرسپولیس نداشتن بازی‌ساز است. تیم بازی‌ساز خوبی ندارد و مهاجمان به خوبی تغذیه نمی‌شوند. مهاجمان برای این که بتوانند گلزنی کنند باید یک بازی‌ ساز خوب در زمین باشد که بتواند پاس‌های کلیدی ارسال کند.

سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس در بخش دیگری از صحبت‌هایی اظهار کرد: یکی دیگر مشکلات تیم فوتبال پرسپولیس نیمکت ضعیف این تیم است. دست برانکو روی نیمکت بسته است و برانکو نمی‌تواند با تعویض‌هایش روند بازی را تغییر دهد. این موضوع هم مشکلی است که از گذشته به وجود آمده و برای حل آن باید تا نیم‌فصل صبر کرد.

او خاطر نشان کرد: پرسپولیس در آینده بازی‌های سختی هم در لیگ و هم در لیگ قهرمانان آسیا دارد. این تیم هفته آینده باید برابر الدوحیل به میدان برود که این روزها عملکرد بسیار خوبی در لیگ قطر دارد. البته فوتبال را نمی‌توان پیش‌بینی کرد و اگر پرسپولیس بتواند در بازی رفت شکست نخورد، در بازی برگشت می‌تواند طوری عمل کند که صعود کننده باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سید کاظم جلالی از تاکستان

      پرسپولیس نه نیمکش ضعیفه نه فشار بدن سازی روشه فقط اشتباه تکتیکی برانکو؟ تیم دو هافک دفای تیمو نگه میداره این تاکتیک واسه زمان بوقه مظلومی از این تاکتیک استفاده میکرد در این تاکتیک انگار تو زمین یه نفر کم دارم

      پاسخ ها

      • ایرانی.

        دقیقادرسته.ببرانکوزمانی هم که مربی تیم ملی بودهمین عادتوداشت.برانکوبازیکنای نیمکت نشینونابودکرده.توهمین چندتابازی هم میتونست ازبازیکنای جوونش حتی برای چنددقیقه استفاده کنه تااسترس نیمکت نشینیوازشون دورکنه.نیمکت پرسپولیس الانم خوبه.تاکتیک برانکوتوسیستم خطی غلطه.بازی بافولادوباتعویض اجباری وتغییرسیستم به لوزی شدبهترین بازی وبهترین کسب نتیجه اماانگارخودشم باورنداره بادوهافبک دفاعی همیشه بازیهای تیم گره میخوره وگلزنی میشه سخت ترین کاربراتیم.

    • میلاد

      این ماهینی بازیکن است تو زمین پرسپولیس دفاع راست ندارد زمانی داشت که رامین بود

    • بدون نام

      جای خالی محسن مسلمان در تیم احساس میشه , در نیم فصل با اضافه شدن بازیکنان جدید این مشکل برطرف شدنیه

    • موسوی

      جون حمید بیخیال شو زمانی که مربی بودی یادمونه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج