۷۶۰۵۹۳
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

«آرونوفسکی» در جشنواره ونیز رونمایی می‌شود

قسمت پایانی واقعیت مجازی و سه قستی «Spheres» از «دارن آرونوفسکی» برای اولین بار در جشنواره ونیز ۲۰۱۸ به نمایش گذاشته می‌شود.

خبرگزاری ایسنا به نقل از ددلاین: «میلی بابی براون» که برای بازی در سریال «چیزهای عجیب» محصول کمپانی نتفلیکس نامزد جایزه امی شده است، صداپیشگی قسمت اول این سریال سه قسمتی را با عنوان «سیاره‌ها: صداهای کیهان» را بر عهده داشت که به کاوش درباره موضوع صداهای جهان از زاویه سیاره زمین می‌‍‌پردازد و قسمت دوم با نام «سیاره‌ها: آوازهای فضایی» نیز در جشنواره ساندنس آمریکا معرفی شد که به موضوع سیاه‌چاله با صدای «جسیکا چستین» می‌پردازد.

«آرونوفسکی» در جشنواره ونیز رونمایی می‌شود

«سیاره‌ها: نقاط آبی کمرنگ» سومین و آخرین قسمت از این مجموعه است که «پتی اسمیت» راوی آن است و برای رونمایی در جشنواره ونیز آماده شده است.

«آرونوفسکی» اولین فیلم بلند خود را در سال ۱۹۹۸ با عنوان «پی» ساخت که با این فیلم موفق به کسب جایزه بهترین کارگردانی جشنواره فیلم ساندنس شد و پس از آن فیلم «مرثیه‌ای برای یک رویا» را در سال ۲۰۰۰ در جشنواره کن رونمایی کرد و در سال ۲۰۰۶ فیلم تحسین شده‌ی «چشمه» را ساخت.

وی در سال ۲۰۰۸ بال فیلم «کشتی‌گیر» موفق به کسب شیر طلای جشنواره ونیز شد و این فیلم از سوی انحمن فیلم آمریکا به عنوان بهترین فیلم سال انتخاب شد. فیلم «قوی سیاه» در سال ۲۰۱۱ با بازی «ناتالی پورتمن» نیز موفقیت‌های بسیاری به دست آورد و «پورتمن» برای بازی در این فیلم موفق به کسب جایزه اسکار، گلدن گلوب و بافتای بهترین بازیگری شد.

فیلم جنجالی «نوح» جدیدترین ساخته «آرونوفسکی» است که با بازی «راسل کرو» در ماه مارس ۲۰۱۴ اکران شد و ۳۵۹ میلیون دلار در گیشه جهانی فروخت و فیلم «مادر» به کاگردانی او نیز در سال ۲۰۱۷ راهی سینما شد که با بازخوردهای متفاوتی رو به رو شد و نتوانست در گیشه هم به موفقی دست یابد.

هفتادوپنجمین دوره جشنواره فیلم ونیز از ۲۹ اوت تا ۸ سپتامبر (۷ تا ۱۷ شهریور) ادامه خواهد داشت و امسال «گیرمو دل تورو» فیلمساز مشهور مکزیکی به عنوان رئیس داوران بخش رقابتی انتخاب شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج