۷۶۰۶۲۰
۷ نظر
۵۰۰۰
۷ نظر
۵۰۰۰
پ

فضلی: نکونام در حد نساجی نیست

مهاجم سابق نساجی و آقای گل لیگ برتر گفت: نکونام در حد و اندازه سرمربیگری نساجی نیست و ما می‌توانستیم یک مربی بهتر را استخدام کنیم.

خبرگزاری فارس: فریدون فضلی در خصوص ارزیابی‌اش از تیم فوتبال نساجی در رقابت‌های لیگ برتر تا پایان هفته چهارم گفت: در مورد نساجی که به پیشکسوتان شهر خودش احترام نمی‌گذارد چه باید بگویم؟ مدیران نساجی در حق من نامردی کردند و من نتوانستم طلبم را از این باشگاه بگیرم و در نهایت مجبور شدم طلبم را ببخشم.

آقایان کاری کردند که من فقط بگویم چشم و از کل طلبم فقط ۱۶ میلیون تومان دریافت کردم. ۵ سال است که خانه‌نشین هستم اما کوچک‌ترین ارزشی برای من قائل نشدند.

وی افزود: این نساجی متعلق به مردم قائم‌شهر است. سؤال من از شما این است؛ آیا این همه بازیکن از نساجی در سطح اول فوتبال ایران نمی‌توانستند در کادر فنی این تیم حضور داشته باشند؟ آیا این توقع زیادی است که یک نفر از قائم‌شهری‌ها در کادر فنی نساجی‌ باشد؟ جواد نکونام نمی‌توانست یک نفر از پیشکسوتان نساجی را در کادر فنی استخدام کند؟

مهاجم سابق نساجی و آقای گل لیگ برتر گفت: این مسئولانی که من در نساجی می‌بینم اگر چاره داشتند، بازی‌ها را هم در تهران برگزار می‌کردند. اینها از ابتدا می‌خواستند همین کار را بکنند ولی با فشاری که با مسئولان برای تجهیز ورزشگاه وطنی آوردند در اینجا ماندنی شدند. متأسفانه در قائم‌شهر مرغ همسایه غاز است.

من دلم خیلی پر است و شاید برخی از تماشاگران از من دلخور شوند، ولی وقتی بازی‌های فصل نساجی را می‌بینم متوجه می‌شوم که این تیم هیچ چیز از بار فنی ندارد. تعجب من از تماشاگران همین است که چرا وقتی ما در نساجی بازی می‌کردیم و تیم می‌باخت بچه‌ها را تشویق نمی‌کردند؟

مربیان کنونی نساجی می‌گویند ما کم یار گرفته‌ایم، اما شما به لیست این تیم نگاه کنید و ببینید چند نفر از فصل گذشته در این تیم مانده‌اند و چند بازیکن جذب شده‌اند. این تیم در این فصل بالای ۱۵ بازیکن گرفته که همگی جزو خوب‌های لیگ برتر بوده‌اند. من هرچه می‌گویم نظر شخصی‌ام است ولی برای خودم اصولی دارم. نکونام در حد و اندازه سرمربیگری نساجی نیست و ما می‌توانستیم یک مربی بهتر را استخدام کنیم.

در بازی با فولاد که نیمه مربیان را باختیم و در بازی با پارس جنوبی در قائم‌شهر هم کار خاصی از تیم ندیدم. تنها کار این سرمربی این است که از کی‌روش تقلید کند و با نساجی کاری کردند که روی ضدحملات برنامه داشته باشند. من می‌دانم که این حرف‌ها باعث ناراحتی می‌شود، ولی اصولی دارم که سال‌ها با آن زندگی کرده‌ام.

فضلی در ادامه گفت‌وگو با فارس تأکید کرد: آقایان حتی مربیان پایه را هم از شهرهای دیگر آوردند. صابر میرقربانی دوست صمیمی من است و من برای او احترام قائلم، اما علی امیری تمام برنامه‌ریزی‌اش از بابلسر است. پیشکسوتان قائم‌شهر چون همدیگر را قبول ندارند، به همین خاطر چنین افرادی از ما سوءاستفاده می‌کنند.

سوالی که من از مدیران دارم این است ؛ چطور منِ بچه قائم‌شهر وقتی در این تیم بازی می‌کردم در هتل نوید و هتل مازرون اردو برگزار می‌کردیم، اما حالا در بابلسر چند برابر هزینه می‌دهند؟ آقایان یک روز مانده به بازی به قائم‌شهر می‌آیند و تمرین می‌کنند و دوباره به بابلسر می‌روند و اردویشان را ‌آنجا برگزار می‌کنند و دوباره یک ساعت برای بازی از بابلسر به قائم‌شهر برمی‌گردند.

همان‌طور که گفتم اگر این آقایان چاره داشتند بازی‌ها را هم در تهران برگزار می‌کردند. من حرف دیگری نمی‌زنم و فقط این را می‌گویم اگر کادر فنی می‌گوید تا نیم‌فصل این تیم درست می‌شود هواداران آن روز را هم خواهند دید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اکثرحرفهاش درست هست تازه ۶امتیاز بازی رفت وبرگشت با استقلال درلیگ امسال پیشاپیش ازدست رفته بااین مدیرعامل وهمکاران استقلالیش که تودفتر باشگاه نساجی بالباس استقلال عکس میگیرن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لایک

    • بدون نام

      الحسود لایسود حسود سیادت و آقایی نمی کند

    • ایوب مرادی

      شما در حد نساجی هستی بیا بشو سرمربی

    • بدون نام

      خاک تو سر لنگیِ نفهم و بی لیاقتتون کنن

    • تاج بزرگ آبی

      چوپان ساکت

    • بدون نام

      بابا برو گورتو گم کن بعد از بیست پنج سال نکونام تیم آورد بالا تو که ادعا ت میشه به نساجی غیرت داری چرا نتونسنی بیاریش بالا؟ شماها چقدر نمک نشناس وحسودین تو به نکونام ایراد میگیری بسکوت؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج