۷۶۰۶۳۰
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

العربی: برای قهرمانیِ آسیا باید پرسپولیس را ببریم

آقای گل فصل گذشته لیگ ستارگان و فعلی لیگ قهرمانان آسیا جدال با الریان را یک بازی تدارکاتی مهم قبل از مصاف با پرسپولیس قلمداد کرد.

ورزش سه: الدحیل در هفته سوم رقابت های فصل جدید لیگ ستارگان قطر در حساس ترین بازی هفته به مصاف الریان می رود. رویارویی این دو تیم مدعی و پرستاره که همواره کری های فراوانی با هم دارند باعث شد تا گلزن مراکشی مدافع عنوان قهرمانی از آن به عنوان جدالی تدارکاتی برای رویارویی با قهرمان ایران در لیگ قهرمانان نام ببرد.

یوسف العربی در همین خصوص گفت:«مسلما الریانی ها برای کسب سه امتیاز و ادامه روند خوب خود در این فصل به مصاف الدحیل می آیند اما ما هم برنامه های ویژه ای برای دیدار با الریان داریم و مهم تر این که از این بازی به چشم یک مصاف تدارکاتی مناسب قبل از رویارویی با پرسپولیس ایران بهره برداری خواهیم کرد».

او ادامه داد:« شک ندارم بازی سختی برای ما خواهد بود چون الریان در فصل جاری لیگ ستارگان تیمی متفاوت تر از فصل قبل است و این کار را برای ما دشوارتر می کند چون باید با ارائه نمایشی بهتر و متفاوت تر از بازی های قبلی خودمان را برای ورود دوباره به لیگ قهرمانان آسیا تجهیز کنیم. از همین رو ناکامی در این بازی از نظر روحی برای ما دشواری هایی خواهد داشت».

ستاره مراکشی در ادامه با اشاره به غایبان سرشناس الدحیل تصریح کرد:« فقدان یوسف المساکنی، اسماعیل محمد و کریم بوضیاف واقعا برای تیم دشوار است و امیدوارم هر چه زودتر شاهد بازگشت آنها به تیم باشم. البته جوانان خوبی در تیم داریم که می توانند جای خالی آنها را چه در بازی با الریان چه در بازی با پرسپولیس پر کنند و توانایی های خودشان را نشان دهند».

العربی در پایان به مصاف هفته آینده با پرسپولیس اشاره و گفت:« عبور از سد پرسپولیس ما را به نیمه نهایی و در ادامه فینال آسیا می رساند به همین خاطر برای رسیدن به هدفی که داریم باید به هر شکلی شده از سد پرسپولیس بگذریم که قدم اول این راه در مصاف خانگی هفته آینده در دوحه خواهد بود. فکر می کنم بازی با الریان درس بزرگی برای ما برای یادگرفتن نحوه بازی با پرسپولیس ایران خواهد بود».

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی نام

      پرسپولیس این فصل تولیگ رتبه چهارم تا هفتم نصیبش میشه تو لیگ قهرمانان هم با ده گل خورده حذف میشه این خط این هم نشون

      پاسخ ها

      • ع

        بوی سوزش کیسه میاد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج