جاباما
۷۶۰۹۵۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

فرنگی‌کاران ملی‌پوش ایران حریفان خود را شناختند

مراسم قرعه کشی رقابت‎های کشتی فرنگی بازی‎های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا برگزار شد و نمایندگان کشورمان رقبای خود را شناختند.

خبرگزاری مهر: مراسم قرعه کشی رقابت‎های کشتی فرنگی بازی‎های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا برگزار شد و نمایندگان کشورمان رقبای خود را شناختند. نتایج قرعه کشی نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۶۰ کیلوگرم که ۱۴ نفر حضور دارند مهرداد مردانی در دور اول به مصاف کیم سئونگ هاک دارنده مدال برنز جهان از کره جنوبی می رود و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور دوم با برنده حسن از اندونزی و شینیبو اوتا دارنده مدال نقره المپیک از ژاپن کشتی خواهد گرفت.

در وزن ۶۷ کیلوگرم که ۱۶ نفر شرکت کرده اند محمدرضا گرایی در دور اول با حسن عبدالکریم از سوریه کشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور دوم به مصاف برنده تاژایف از ترکمنستان و تسمرادوف دارنده مدال برنز المپیک و جهان از ازبکستان می رود. آلمات کبیسبایف دارنده مدال نقره و برنز جهان از قزاقستان و شیمویامادا دارنده مدال نقره آسیا از ژاپن در گروه گرایی حضور دارند.

در وزن ۷۷ کیلوگرم محمدعلی گرایی در دور نخست به مصاف بین یانگ قهرمان آسیا از کشور چین می رود و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور بعد به مصاف برنده ناتال از تایلند و سینگ از هند می رود. آسخات دل محمد اف قهرمان آسیا از قزاقستان در گروه گرایی قرار دارد. در این وزن ۱۶ نفر حضور دارند.

در وزن ۸۷ کیلوگرم که ۱۲ نفر حضور دارند حسین نوری پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف شیهاز اویلیکوف از ترکمنستان می رود و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور بعد با برنده کشتی گیران یمن و تایلند می رود.

در وزن ۹۷ کیلوگرم علی اکبر حیدری پس از استراحت در دور اول در دور دوم با رامادانی از اندونزی کشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور سوم به مصاف برنده کشتی میان چو هیو چول از کره جنوبی و یرولان ایسکاکوف قهرمان آسیا از قزاقستان می رود. در این وزن ۹ نفر حضور دارند.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم که ۱۱ نفر شرکت کرده اند، بهنام مهدی زاده در دور نخست به مصاف مورات رامونوف نایب قهرمان آسیا از قرقیزستان می رود و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور بعد به مصاف برنده کشتی میان لینگ ژی منگ از چین و ناون از هند می رود. مومین جان عبداله یف دارنده مدال نقره آسیا از ازبکستان و کیم مین سئوک دارنده مدال برنز آسیا از کره جنوبی در گروه مهدی زاده حضور دارند.

طبق برنامه اعلامی مسابقات اوزان ۶۰ و ۶۷ کیلوگرم در روز ۳۰ مردادماه انجام می شود و مسابقات اوزان ۷۷، ۸۷، ۹۷ و ۱۳۰ کیلوگرم نیز روز ۳۱ مردادماه برگزار خواهد شد. این مسابقات از ساعت ۱۳ تا ۱۷ و ۱۹ تا ۲۱ به وقت محلی در سالن مرکزی جاکارتا بر روی ۲ تشک برگزار خواهد شد.

اختلاف ساعت تهران با جاکارتا ۲ ساعت و ۳۰ دقیقه است به طوری که ساعت ۱۳ به وقت جاکارتا ۱۰:۳۰ به وقت تهران است. امسال رقابت های کشتی بازی های آسیایی نسبت به دوره گذشته در هر رشته آزاد و فرنگی در یک وزن کمتر و مجموعا در شش وزن المپیکی برگزار می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج