۷۶۱۰۱۸
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

ابهام در مورد آینده گادوین منشا در پرسپولیس

مهاجم نیجریه‌ای پرسپولیس تبدیل به یکی از چهرهای محبوب بین هواداران این تیم می‌شود.

خبرگزاری مهر: ترکیب پرسپولیس در هفته های ابتدایی لیگ برتر نشان می دهد گادوین منشا هنوز جایی در تفکرات ابتدایی کادر فنی سرخپوشان ندارد. مهاجم نیجریه‌ای پرسپولیس که معمولا به عنوان بازیکن تعویضی به بازی گرفته می‌شود یکی از محبوب‌ترین نیمکت‌نشین این تیم است.

پدیده‌ای که برانکو ایوانکوویچ در مدت حضور خود در پرسپولیس بارها تجربه کرد. وی در فصل نخست حضورش در پرسپولیس پیام صادقیان را که محبوب برخی جایگاه‌های هواداری بود نیمکت نشین کرد و سپس از پرسپولیس کنار گذاشت.

همچنین او در حالیکه پرسپولیس را قهرمان لیگ برتر کرده بود صدای تشویق محسن مسلمان را که در فصل هفدهم تبدیل به نیمکت نشین محض شده بود می شنید. برانکو بارها در مقابل بازی دادن به هافبک وقت پرسپولیس ایستاد و در آخر فصل نیز تصمیم به کنار گذاشتن اسمش گرفت تا هافبک محبوب سرخ ها سر از ذوب آهن درآورد.

گویا این پدیده برای برانکو ایوانکوویچ بازهم در حال تکرار است. او این بار با محبوب شدن گادوین منشا روبرو شده است. هواداران سرخپوش پایتخت عادت کرده‌اند یکی از نیمکت‌نشینان را بیشتر از دیگران تشویق کنند تا خودشان را در نقش اپوزیسیون تفکرات کادرفنی نشان دهند.

حالا منشا در همان راه قرار گرفته است و باید دید کادرفنی پرسپولیس در قبال تشویق های او چه تصمیمی خواهند گرفت. آیا منشا به سرنوشت مسلمان دچار می شود یا با اعتماد برانکو ایوانکوویچ روبرو شده و می تواند همان گلزن محبوب پروفسور کروات ها شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایرانی.

      این اقای برانکواگه هزارتاحسن داشته باشه بزرگترین عیبش که مهمترین عیب هم هست همینه که بسیارلجوج.ترسووبازیکن نابودکنه.اگه انیمکت نشین کردن ولجبازی ونهایتادیپورت محسسن مسلمانوازپرسپولیس اخراج نمیکرباهمین پنجره ی بسته وخروج نامردانه ی وحیدامیری واحمدزاده ومحرمی که همشون بدوروغ خودشونوپرسپولیسی میدونستن واماپول پولیسی بودن همین فصل وباپنجره بسته هم شانس اول قهرمانی بودیم بهترین هافبک طراح ایران فقط دونفرن محسن مسلمان وسروش رفیعی.برانکوبافراری دادن مسلمان بدترین ضربه روبه تیم زده وحالام نوبت منشاس که داره عمدانابودش میکنه.نمیدونم سرپرست باشگاه وهیات مدیره کروکورهستن ونمیتونن این فردروتوجیه کنن که خودش شده بدترین دشمن پرسپولیس وداره بالجبازی ویکدندگی وباتوجه به فقزفرواردتخصصی منشاروهم فراری میده؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج