۷۶۱۰۸۸
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

بیانیه نمایندگان اقلیت مجلس درباره ادعای پمپئو

نمایندگان اقلیت‌های دینی در مجلس شورای اسلامی در صحن علنی در واکنش به سخنان اخیر پنس معاون رئیس جمهور و پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا بیانیه‌ای صادر کردند.

خبرگزاری ایلنا: بیانیه نمایندگان اقلیت‌های دینی در مجلس شورای اسلامی در صحن علنی امروز قرائت شد که به شرح زیر است:

سخنان اخیر پنس معاون رئیس جمهور و نیز پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا در مورد حقوق اقلیت‌های دینی در ایران کلا بی‌پایه و اساس بوده انطباقی با واقعیت‌های موجود نداشته و صرفا در راستای تبلیغات سیاسی با اهداف مشخص ضدایرانی بیان شده‌اند.

ایران از منظر آزادی‌های انجام مناسک دینی، حقوق اجتماعی و آزادی‌های فرهنگی، اقلیت‌های دینی مصرح در قانون اساسی جمهوری اسلامی در زمره کشورهای جهان است که در آن بستری مناسب، امن و تضمین‌شده نه تنها برای همزیستی مسالمت‌آمیز بلکه برای رشد و بالندگی جوامع پیروان ادیان گوناگون توحیدی مهیاست.

سکوت مطلق دولت آمریکا در قبال پایمال شدن حقوق جوامع شیعی در کشورهای عربستان و بحرین نسل کشی مسلمانان میانمار، یمن و نوار غزه از یک سو و حمایت این رژیم از قوانین جدیدالتصویب آپارتاید در سرزمین‌های اشغالی از سوی دیگر به روشن بیان‌گر عدم پایبندی سران آمریکا به آزادی‌های دینی و مذهبی و موازین حقوق بشر است.

در ایامی که جمهوری اسلامی ایران به تنهایی در برابر توحش تروریسم داعشی به حمایت گسترده از مسیحیان عراق و سوریه می‌پرداخت سران استکبار جهانی خود را به خواب زده بودند و اکنون پس از پیروزی مقاومت مردم منطقه بر داعش چنین موضع‌گیری به اصطلاح بشردوستانه آمریکا تنها و تنها مصداق عینی اشک تمساح است.

تلاش‌های تبلیغاتی و سیاسی دشمنان موحد ملت ایران همانند گذشته محکوم به شکست بوده و همبستگی ملی و تاریخی پیروان ادیان توحیدی در جمهوری اسلامی ایران حول محور قانون اساسی کشور ولایت فقیه و منافع ملی سدی مستحکم در برابر الحاد و کفر جهانی است.

ما نمایندگان پیروان ادیان توحیدی بار دیگر بر وحدت تاریخی و ژرف آحاد ملت ایران تاکید نموده و بر سر میثاقی که برای دفاع و صیانت همه جانبه از میهن عزیزمان داریم همچون همیشه تا پای جان ایستادگی خواهیم نمود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کریم

      احسنت و درود بیکران بر همه ملت ایران از تمامی ادیان و مذاهب.

    • بدون نام

      اگه اینارو نمیگفتی چی میگفتی ؟مرد مرد مومن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج