جاباما
۷۶۱۱۲۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

اطری گام به نیمه‌نهایی گذاشت

نماینده وزن ۵۷ کیلوگرم کشتی آزاد کشورمان در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا با برتری مقابل حریف هندی راهی نیمه‌نهایی شد.

برترین ها: رقابت‌های کشتی آزاد بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا از صبح امروز (یکشنبه) آغاز شد و نمایندگان کشورمان در ۵ وزن اول به مصاف حریفان خود رفتند که رضا اطری نماینده وزن ۵۷ کیلوگرم کشورمان با پیزروزی مقابل حریف هندی گام به نیه‌نهایی گذاشت.

در وزن ۵۷ کیلوگرم نیز که ۱۸ نفر حضور دارند رضا اطری بعد از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر نماینده نپال را شکست داد. وی در دور سوم نیز در جدالی دیدنی با نتیجه ۱۵ بر ۹ ساندیپ تومار، دارنده مدال طلای آسیا از هند را شکست داد و گام به نیمه‌نهایی گذاشت.

پیش از این در وزن ۷۴ کیلوگرم که ۲۱ نفر حضور دارند مصطفی حسین‌خانی در دور نخست با نتیجه ۱۰ بر صفر کشتی‌گیری از بنگلادش را شکست داد. وی در دور بعد نیز با نتیجه ۱۲ بر ۲ از سد دولتمراد اوراز گولی‌یف از ترکمنستان گذشت و راهی یک‌چهارم نهایی شد.

در گروه حسین‌خانی بکزاد عبدالرحمن اف، دارنده مدال برنز جهان و قهرمان آسیان از ازبکستان، آدام باتیروف قهرمان آسیا از بحرین، یوهی فوجینامی، دارنده مدال برنز جهان از ژاپن و مانداراخان گانزوریک، دارنده مدال برنز جهان و نقره آسیا از مغولستان حضور دارند.

در وزن ۸۶ کیلوگرم که ۱۹ نفر حضور دارند حسن یزدانی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم ظرف ۴۵ ثانیه حریفی از اندونزی را با نتیجه ۱۰ بر صفر شکست داد. وی در دور سوم به مصاف برنده دیدار کشتی‌گیران کامبوج و هند می‌رود.

در وزن ۶۵ کیلوگرم مهران نصیری در دور نخست به مصاف یرلان بک کاتای، دارنده مدال برنز بازی‌های آسیایی از چین رفت که در نهایت با نمایشی ضعیف و دور از انتظار با نتیجه ۸ بر ۷ شکست خورد. وی برای ادامه کار باید منتظر حضور حریفش در فینال باشد تا شانس کسب مدال برنز را پیدا کند.

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید

اطری گام به نیمه‌نهایی گذاشت

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج