۷۶۱۱۷۱
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

ترقی: اصلاح طلبان ربیعی را قربانی تغییرات کردند

عضو حزب موتلفه گفت: اصلاح طلبان مجلس ربیعی را قربانی تغییرات کردند تا هجمه‌ها نسبت به تیم اقتصادی دولت کمتر شود.

باشگاه خبرنگاران جوان: حمیدرضا ترقی عضو حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اختلاف نظر‌های پیش آمده اصلاح طلبان با دولت گفت: دولت روحانی دولت اعتدال است و دلیل اختلاف‌ها و انتقادات تند، تلاش اصلاح طلبان برای انحراف اعتدال و مقاومت دولت در برابر خواست اصلاح طلبان است.

عضو حزب موتلفه اسلامی با اشاره به حمایت‌های اصلاح طلبان از روحانی برای پیروزی در انتخابات را استراتژی آنها خواند و افزود: سهم خواهی اصلاحات از دولت به طور کامل برآورده نشده است.

ترقی با اشاره به عملکرد اصلاحات در سال ۷۶ و چگونگی پیروزی و انتقادات علیه دولت سازندگی اظهار کرد: جریان اصلاحات هر وقت که دولتی سرمایه اجتماعی ضعیفی داشته باشد، نقش اپوزیسیون به خود می‌گیرد تا بتواند از این راه پیروزی‌اش را تضمین کند.

وی افزود: اکنون هم دولت روحانی این وضعیت را دارد و مانند دولت دوم مرحوم آیت الله هاشمی‌رفسنجانی که اعتراضات شدید در کشور شکل گرفت و تورم بالایی به وجود آمد، اصلاح‌طلبان رویه‌ اپوزیسیونی پیش گرفتند و پیروز شدند، الان هم که دولت بدنه اجتماعی خوبی ندارد یکی از راهکار‌های آنها چنین برنامه‌ای است؛ این یک فرمول برای بازگشت آنها به قدرت است.

ترقی تصریح کرد: اصلاح طلبان در حال زمینه سازی برای حفظ موقعیتشان در مجلس آینده هستند تا در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ نیز موفقیت نصیب آنها شود، انتقاد‌های برخی اصلاح طلبان بیشتر فضا سازی رسانه‌ای و تاکتیک است.

فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به پس گرفتن رای اعتماد مجلس از علی ربیعی بیان کرد: اصلاح طلبان مجلس ربیعی را قربانی تغییرات کردند تا هجمه‌ها نسبت به تیم اقتصادی دولت کمتر شود. آنها به دنبال حل مشکلات اقتصادی نیستند، بلکه با رد گم کردن خواهان همان روند گذشته هستند، مگر اینکه مسئولان اقتصادی دچار مسائل قضایی شده و در نهایت دولت مجبور به تغییرات شوند.

عضو حزب موتلفه اسلامی با اشاره دستور رهبر معظم انقلاب برای برخورد قاطع با متخلفان اقتصادی گفت: امکان تشکیل پرونده قضایی برای برخی مسئولان اقتصادی وجود دارد، مخالفت فراکسیون امید با سوال از رئیس جمهور، نوعی رد گم کردن است و به معنی حمایت از دولت تلقی نمی‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اشتباه نکن قربانی اصلی مردم هستند نه امثال ربیعی او حقوق خود را گرفت اما کارش را درست انجام نداد جز دروغ گفتن :

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج