جاباما
۷۶۱۲۳۹
۲۲ نظر
۵۰۰۸
۲۲ نظر
۵۰۰۸
پ

پدرکشی، برای پایان دادن به مشکلات!

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری مردی که پدرش را برای پایان دادن به مشکلات مالی‌اش قربانی کرده بود، خبر داد.

ایسنا نوشت: معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری مردی که پدرش را برای پایان دادن به مشکلات مالی‌اش قربانی کرده بود، خبر داد.

در تاریخ ۲۱ مرداد ماه جاری از طریق بیمارستان امام حسین(ع) وقوع یک فقره مرگ مشکوک ناشی از مسمومیت به کلانتری اعلام شد که بلافاصله پرونده مقدماتی با موضوع فوت مشکوک تشکیل و برای ادامه رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

کارآگاهان اداره دهم در همان تحقیقات اولیه اطلاع پیدا کردند که علاوه بر متوفی شریک متوفی و پسرش نیز دچار مسمومیت شده اما در مراجعه به بیمارستان، این دو نفر به صورت سرپایی تحت درمان قرار گرفته ومداوا شده‌اند؛ اما متوفی با وجود انجام اقدامات درمانی و به علت شدت مسمومیت در بیمارستان فوت کرده است.

کارآگاهان به تحقیق از این دو نفر پرداختند و این پدر و پسر در اظهارات خود به کارآگاهان گفتند: به همراه متوفی ۵۳ ساله و پسرش به نام محسن ۳۵ ساله در مغازه واقع در خیابان بهار مشغول نهار خوردن بودیم که متوجه مزه عجیبی در غذا شدیم. به همین علت پس از خوردن تنها چند قاشق دیگر به خوردن غذا ادامه ندادیم اما متوفی و پسرش غذای خودشان را تمام کردند. حدود یک ساعت پس از صرف غذا بود که ناگهان هر سه نفرمان دچار مسمومیت شده و از طریق اورژانس به بیمارستان منتقل شدیم، ما دو نفر به صورت سرپایی مداوا شدیم اما متوفی پس از چند ساعت در بیمارستان فوت کرد.

با اعلام نظریه پزشکی در خصوص علت مرگ که آن را فوت ناشی از مسمومیت شدید اعلام کرده بود، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی به تحقیق از پسر متوفی که او نیز در زمان صرف نهار حضور داشت پرداختند چراکه او علیرغم استفاده از همان غذا دچار هیچگونه مسمومیت غذایی نشده بود.

همزمان کارآگاهان با اطلاع از وجود دوربین های مداربسته در مغازه به بررسی تصاویر آنها پرداخته اما در کمال تعجب اطلاع پیدا کردند که دوربین مغازه از صبح همان روز هیچگونه ضبط تصویری نداشته است.

دلایل و شواهد به دست آمده تماما حکایت از وقوع جنایت داشت، لذا با توجه به دلایل به دست آمده و همچنین تناقضات موجود در اظهارات پسر متوفی، محسن در تاریخ ۲۴ مردادماه در محل سکونتش در منطقه تهرانپارس دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

محسن در اظهارات اولیه منکر هرگونه ارتکاب جنایت و قتل پدر خود شد اما سرانجام در روزگذشته لب به اعتراف گشود و به قتل پدرش به شیوه مسموم کردن غذا اعتراف کرد

او در اعترافاتش به کارآگاهان گفت: از چندی پیش دچار مشکلات عدیده مالی شده بودم و هیچ راهی برای حل آنها پیدا نمی کردم. سرانجام تصمیم گرفتم تا به زندگی خود پایان دهم و به همین علت با ۱۵ هزار تومان اقدام به تهیه سم کردم در روز حادثه در مغازه نشسته بودم و قصد داشتم تا با خوردن سم به زندگی خود پایان دهم که در یک لحظه، زمانیکه هیچکس در مغازه حضور نداشت.

تصمیم خود را تغییر داده و آنزمان تصمیم به کشتن پدرم گرفتم اما برای آنکه همه چیز را عادی نشان دهم غذای پدرم را به همراه غذای شریک مغازه و پسرش مسموم کردم تا علت مرگ پدرم را ناشی از مسمومیت غذایی عنوان کنم. به سراغ دستگاه ضبط دوربین های داخل مغازه رفته و آن را خاموش کردم. پس از آن سم را داخل غذای پدرم ریخته و مقدار کمتری از سم را نیز داخل غذای شریک مغازه و پسرش ریختم.

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت : با توجه به اعتراف صریح متهم، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس شعبه دهم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران صادر و متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • احمدی نژاد

      روحانی کاری با اقتصاد مردم کرده که پسر به پدر خودشم رحم نمی کند چه برسه به دیگران و هیچ کسی هم کاری برای مردم نمیکند و همه اینها تقصیر شخص روحانی است .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بسه بابا زیاده طلبی و پستی یک عده چه ربطی به روحانی داره

      • بدون نام

        فقط روحانی ؟
        بنظرت زیادی سطحی نگر نیستی؟

      • روحانی

        احمدی نژاد کاری به اقتصاد ایران کرد و بلایی به سر آن آورد که مردم از این پول های بی پشت وانه چاپ و نشر میکرد ولی تورم به چهل درصدی را پایه گذاشت و جالب اینکه می گفت پول امام زمان عج است و پول پاک است و در این راستا پدر ها به پسرها رحم نمی کردند تا روحانی که آمد مردم آرامش گرفتند،

    • بدون نام

      مشکلات مالی‌ که دولت روحانی جامعه ببار آورده دارد جامعه را به تباهی و فساد سوق میده باید منتظر فجایعی از این بدتر در آینده باشیم
      روحانی استعفا

      پاسخ ها

      • سانی

        الان مثلا روحانی استعفا بده اوضاع خوب میشه. جوک میگی بخدا. ....

      • بدون نام

        از این مردان ایرانی هر چی بگی بر میاد
        قاتل یک پسره که پدر خودش رو به خاطر پول کشته مقصر شده روحانی

        حالا اگر خدای نکرده یک دختر دست به چنین کاری میزد همین مرد ها میومدن هر چه زن تو دنیا بود رو به توهین میبستن
        تف به ذات شما بیوجدان ها

    • بدون نام

      خدایا پهنا می بریم به تو

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پهنا؟!!!!؟

        من یکی پناه میبرم به خدا

    • ر ضا

      درسته روحانی نتوانسته کاری بکنه ولی پدر کشی راهم صد در صد مقصر نیست. ۸۰ میلیون مشکل دارند لانبر ابن باید حدود ۱۰ میلیونی پدر کشته باشند ؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من به شخصه که یک مرد بیمار از نظر اینکه تصادف کرده و تمامی استخوانهایم درد میکند یک جای سالم در بدنم نیست ولی بیهوده به این و آن نمی پیچم خصوصاً مرد هایی که از چپ و راست و شرق و غرب هر اتفاقی می افته یا تقصیر دیگری است یا زن و زنان!!! آیا به این افراد که به زنان که آرامش دهنده روح و روان هستند از اول که مادر هستن و این مرد ها (مثلاً مردها)را در دامن خود می پرورانند و از جان خود برای اینها مایه میگذارند و پس از اینکه به بلوغ جنسی رسیدند دوباره زن یا زنی را جهت آرامش خود قبول میکنند و هرگز به بلوغ فکری نمی رسند فقط بطور طبیعی و غریزی به بلوغ جنسی میرسند و این همه زن در زندگی آنها از بدو تولد تا مرگ زن به این نوع مخلوق خدمت میکنند و اینان (برخی مردها)دم از ناسپاسی و نامرادی میگویند و خجالت هم نمی کشند آیا به این موجود دوپا میشود گفت انسان با این همه حب و بغضی شخصی که در وجودشان است،

    • بدون نام

      خدایا کی میخای ما رو نجات بدی اخه دیگه کی؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        صَببببببببببببببببببْر داشته باش صبر تا به مقصود خود برسید گر صبر کنی ز غوره حلوا درست شود در فکرت هستم،

      • بدون نام

        صَببببببببببببببببببْر داشته باش صبر تا به مقصود خود برسید گر صبر کنی ز غوره حلوا درست شود در فکرت هستم،

      • بدون نام

        من که کلاً در فکر شما هستم و شما هم یک تکانی بخودتان بدهید اون مثل قدیمی از تو حرکت،،،،،،،،، را فراموش کرده اید!!!! یواش یواش یه حرکتی بخود بدهید، من هم حتماً شماها را کمک خواهم کرد تا موفق و پیروز باشید فراموش نکنید اول حرکت بعد برکت، شما ها خودتان وکیل فهم و شعور دارید مطمئنم موفق خواهید شد، بسم الله،،،،،

    • بدون نام

      فقط میگم ناخلف و کشتن پدر به دست فرزند رسم گرسنگی مشکل اقتصادی نیست.

    • بدون نام

      احمدی نژاد
      با استعفای روحانی دیگه همه سر براه میشن؟

    • رزیتا

      واقعا چقدر کوته فکرید که همه چی رو تقصیر روحانی می دونید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        رزیتا جون این جماعت برای قتلهایی که به دست کثیف مرد ها انجام میشه دنبال راهی برای ماست مالی مبگردن همه مقصر هستن جز خود قاتل

    • بدون نام

      مرگ خوبه برای همسایه بعبارتی خا کبرسرت اولاد نا خلف

    • دلسوز

      قابل توجه شمایی که میگید از تورم ودولت روحانی هست کاشف بعمل اومد آقا تو قمار ۴۰۰میلیون باخت
      هیچ وقت فقر مالی جنایت نمیاره این فقر ایمان وفرهنگ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بلی کاربر دلسوز احسنت و مرحبا فقر اقتصادی به تنهایی عامل این همه فجايع نميشه،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج