۷۶۱۲۴۲
۶ نظر
۵۰۰۴
۶ نظر
۵۰۰۴
پ

ورود آقازاده‌ها و پول‌های کثیف به سینما

فاطمه ذوالقدر، نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس می‌گوید: گزارشی بدست آمده که افرادی که هیچ استعداد و تخصصی ندارند صرفا به جهت داشتن پول بی‌حساب و کتاب، شرایط تولید و کار را برای دیگران سخت کرده و مافیایی به راه انداخته اند که کانون کارگردانان نیز از این امر گله‌مند هستند.

پایگاه خبری انتخاب: فاطمه ذوالقدر، نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس می گوید: گزارشي بدست آمده كه افرادی که هیچ استعداد و تخصصی ندارند صرفا به جهت داشتن پول بی‌حساب و کتاب، شرایط تولید و کار را برای دیگران سخت کرده و مافیاي به راه انداخته اند كه كانون كارگردانان نيز از اين امر گله مند هستند.

ورود آقازاده‌ها و پول‌های کثیف به سینما

فاطمه ذوالقدر، نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس در گفت و گو با خبرنگار «انتخاب» گفت: حوزه فرهنگ به ویژه سینما به دلیل داشتن فارغ‌التحصیلان قابل ملاحظه دانشگاهي و فعالان صاحب استعداد و دانش که خواهان کار در این عرصه هستند، اهمیت فراوانی دارد و با توجه به آسيب هاي كه امروز در فرايند تهاجم فرهنگي با آن مواجه هستيم ضرورت صیانت از رفتارهای اقتصادی در اين عرصه به نحوي كه بتوانيم رونق بيشتري در آن ايجاد كنيم لازم و ضروري است.

ذوالقدر درباره موضوع ورود آقازاده ها و پول های کثیف به سینما گفت: گزارشي بدست آمده كه افرادی که هیچ استعداد و تخصصی ندارند صرفا به جهت داشتن پول بی‌حساب و کتاب، شرایط تولید و کار را برای دیگران سخت کرده و مافیاي به راه انداخته اند كه كانون كارگردانان نيز از اين امر گله مند هستند.

او ادامه داد: اين موضوع نيازمند انجام كار اطلاعاتي و شناخت كامل و با سرعت است كه در كميسيون فرهنگي اين موضوع در دستور كار اولويت دار جهت بررسي قرار دارد كه بر اساس ساز و کارهای قانونی پیش خواهيم رفت و هیچ محدودیتی هم برای مبارزه وجود ندارد.

نماینده تهران در مجلس تصریح کرد: اجازه نخواهيم داد كه عرصه فرهنگ نيز آسيب هاي ديگر حوزه ها را ببيند چرا كه چنانچه فرهنگ آسيب ببيند بحران در زيرساخت ها و اعتبار جامعه ايجاد خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمدرضا بختیار

      حالا خانم ذوالقدر نه در تمام زمینه ها افراد متخصص و مجرب را در کشور به کار گرفتیم فقط در حیطه سینما بر اساس پول و غیر تخصصی بودن آنها معضل شده برای جامعه!!!!خانم خود شما بر اساس چه ضوابط و رابطه ای نماینده شدی؟!!!

    • بدون نام

      خوب چرا باید تعجب کنیم مساله به این سادگی حالا همه شدن افشا گر تهشو بگیری همه دستی بر اتش دارند حتی شما دوست عزیز مهم افشا گری نیست مهم جلو گیریه وگرنه ما ایرانیها تو رسوا کردن رتبه اول دنیا رو داریم

    • بدون نام

      بابا به چه زبانی بگوییم به این قشر مفت خور آقازاده نگویید...

    • حسن.کریمی.

      آخرش.ما.نفهمیدیم.این.آقازاده.ها.که.رانت.خوار.هستند.و.مسئولان
      میشناسند.به.مردم.معرفی.نمیکنند.وآنها.کار.خودشان.هستند.و.هیچکس.نمیتواند حرفی بزنند.بخدا.به.شهدا.و.جانبازانی.که.35.سال.است
      در.رختخواب.است.نمیتوانند.بلند.شوند.مدیون.هستند.خداوند.هیچ
      وقت.از.آنها.نگذرد.

    • شهین سیفی

      هر کسی از یک راه نون میخوره وکلای مجلس که الان ویلا در لواسان دارند قبلا تو ۵۰ متر جا زندگی میکردند راز پیشرفت آنها چیست همن شما خانمها بعضی ها تون قبل از آمدن به مجلس شوهرتان راننده آژانس بودند حالا دکتر و مهندس شدند سلبریتی ها بابا ننه شون معلوم کی هست بعدا در به تخته خورد پیشرفت کردند

    • شهین سیفی

      نسبت مستقیم هر جا پول هست آقازاده هم هست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج