۷۶۱۲۶۵
۱۳ نظر
۵۰۰۳
۱۳ نظر
۵۰۰۳
پ

آخرین جزئیات فساد مالی در شهرداری زابل

پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سپاه سلمان استان سیستان وبلوچستان ابعاد جدیدی از پرونده فساد مالی و اداری در شهرداری زابل را منتشر کردند.

خبرگزاری فارس: پاسداران گمنام امام زمان(عج) در سازمان اطلاعات سپاه استان سیستان وبلوچستان در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر برخورد جدی با مفاسد اقتصادی، در بررسی های تخصصی خود از وجود برخی دست های پشت پرده و معاملات پنهانی در برنامه های شهرداری زابل مطلع شد که بر همین اساس رسیدگی به موضوع را به طور جدی در دستور کار خود قرار داد که ماحصل تحقیقات به اطلاع مردم عزیز استان می رسد.

در جریان دستگیری این افراد نقش سازنده و پویای سازمان بازرسی استان نیز مثال زدنی بود که ماحصل تعامل و هماهنگی با دستگاه قضا(دادستانی استان و شهرستان زابل) می باشد.

در مراحل تحقیق از مسائل مربوط به این پرونده اتهامات اختلاس، جعل و سندسازی، تضییع اموال عمومی، تصرف غیرمجاز در وجوه دولتی برای افراد دستگیر شده در این شبکه سازمان یافته فساد مالی و اداری در شهرداری زابل به قطعیت رسید که پس از اخذ کامل اعترافات و بررسی بیشتر اسناد و مدارک، رقم دقیق آن اعلام می شود اما آنچه تاکنون محرز شده حاکی از اختلاس چندین میلیارد تومانی در این شبکه فساد می باشد.

سازمان اطلاعات سپاه سلمان استان سیستان وبلوچستان با تاکید بر عزم و اراده خود مبنی بر مبارزه جدی با مفسدان اقتصادی، از همکاری دستگاه های مربوطه و شهروندان استان در این باره تشکر و قدردانی و اعلام کرد که شماره تلفن ۱۱۴ سازمان اطلاعات سپاه به صورت ۲۴ساعته آماده دریافت اخبار و اطلاعات مردمی می باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      لطفا از پایتخت شروع کنید

    • .

      کسایی ک با شهرداری سرو کار دارن همه میدونن ک فاسد فاسد وکثیفن نود درصدشون

      پاسخ ها

      • آه ازدست ادمای ..

        مگر درمناطق شهرداری زاهدان ممکن نیست این اتفاق افتاده باشد اونم یک زحمتی برادران سپاه بکشند
        از سازمان بازرسی که بخاری بلند نمیشه

    • پیری

      شما میگید بافسادواختلاس مقابله میشوداین چیه بس هرزو خدا هم اختلاسرخ میده تاکی این وضعیت درست میشه

    • فرزاد

      خبر تکراری!!!اختلاس اختلاس اختلاس؟؟؟؟این خانه از پلیبست ویرانه است.کلا باید از نو ساخت مملکت

      پاسخ ها

      • saedTaha

        بزرگان. میگویند، اگر ارباب. خورد'از درختی. سیب. برآ ورند. غلامان او. درخت. از. بن. یا در. جمعی. یا سازمانی اگر رییس دستش. کج. باشد. وفاسد. معلوم. است. از بالا تا به. پایین. حتی. آ آبدارچی. آ ن سازمان. یا وزارت. همگی. نه. تنها. بفکر. ارباب. رجوع. نیستند. بلکه. از. هر لحظه. و فرصتی. برای. عمل. فساد. وسرقت. خود. بهره. میبرد.

    • حامد راد

      ما مردم زابل داریم تو بدترین وضعیت زندگی میکنیم اونوقت این لعنتیا چقد راحت پولای ملیاردیو بالا میکشن، ای کاش با همه مفدسین مالی برخورد میشد

    • اهوازی

      خوبه که از شهرداری شهرستان کارون هم بازرسی شود جهت اطلاع

    • مهرداد.رضایی

      چه خوب من مدت چندساله که از شهرداری طلب دارم هنوزموفق نشدم.دستمزدم.راازشهرداری.زابل.بگیرم.

    • کارمند

      فساد همه گیر وسیستمیک شده و چندین سال دیر به فکر مبارزه بافساد افتاده اند چون اگر قرار باشد مفسدین دستگیر و محاکمه شوند باید همه را دستگیر کرد که البته خودی ها از این قاعده مستثنی هستند چون با هم میخورند

      پاسخ ها

      • saedTaha

        جناب. کارمند. اینها. بله ثقل بفکر. افتادند، ولی با این. احوال. بازهم. از. بی خیالی دست. رو. دست. گذاشتن. بهنره. جلوی. خرابی. وفساد وآ آلودگی. و رابطه. بازی.مفسدان. را هرچه. سریع. باید. بت کمک. ما. ملت بگیریم. والا. یک. وقتی. بهوش. می آ ییم، که. کار از کار گذشته. وخدای. ناکرده کشوری. خشک. بی آ ب. و نان وآ آبادانی. وبی. نفت. و بی خاک بی معدن. رو دستمان. می ماند. پس آ نانی. که دلتان. برا کشور. ملت، نظام. و انقلاب مان می سوزد، لااقل به مدیران. خوب. پاک. ودلسوز کارمندان. دلسوز خدا ترس کمک و همراه. ایشان قضات. مومن پاک و نترسو نمایندگان. پاک وساده زیست. وبی میل. به اشرافی. گری. باشیم، وهمصدا. وهمفکر. وپشتوانه. این. خوبان. خداترس. باشیم، تا کشورمان. که این. روزها. دچار. ناپاکان. ونالایقان. شده سوار بر قطار. ملت. شده. تا از گردنه. ها. و پیچ های صعب العبور سالم. به مقصد. برسیم.

    • احمد

      سلام ودرود خدابرشما

    • بدون نام

      شما اینجوری نبودی ادمین چرا نمیزاری ساعت ۵شد رفتی پی کار خودت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج