۷۶۱۲۷۹
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

بررسی عملکرد سه خارجی جدید استقلال

در مقایسه سه بازیکن خارجی استقلال، نکات جالبی یافت می‌شود.

وبسایت نود: شفر برای پر کردن جای خالی تیام و جپاروف علاوه بر خریدهای داخلی، سه بازیکن خارجی هم خرید. سه بازیکنی تا پایان هفته چهارم به همه‌شان حداقل یک بار فرصت هنرنمایی داد. در همین مدت کوتاه نیومایر نشان داد که پاس‌های خلاقانه زیادی ارسال می‌کند.

نیومایر در دو مسابقه‌ای که به میدان رفت ۲ پاس کلیدی داد. طارق همام دقت پاسش بالاست و برخلاف نیومایر و ال‌حاجی گرو که به ترتیب ۶۸ و ۶۷ درصد پاس‌های‌شان به مقصد رسید، دقت ۸۳‌درصدی پاس‌هایش را به ثبت رساند. طارق نشان داد از شوت زدن واهمه‌ای ندارد و دو برابر مجموع دو بازیکن خارجی دیگر استقلال در این فرصت کوتاه شانس را از روی شوت امتحان کرد.

عملکرد سه بازیکن خارجی استقلال بر اساس آمار متریکا

بررسی عملکرد سه خارجی جدید استقلال

همام طارق: از هافبک عراقی استقلال بین دو نیمه بازی با پارس‌جنوبی برای اولین بار رونمایی شد. طارق در این مسابقه به عنوان هافبک راست بازی کرد و وریا را مجبور به بازی در سمت چپ خط حمله کرد.

این بازیکن ۲۲ ساله در ۵۱ دقیقه‌ای (با احتساب ۶ دقیقه وقت اضافه) که در زمین حضور داشت، ۲ شوت زد که هیچ کدام از آن‌ها در چارچوب نبود. ۸۳درصد از پاس‌هایش به مقصد رسید. هیچ پاس کلیدی نداد، اصلا دریبل نزد، هیچ نبرد هوایی برنده نشد، اصلا از حریف توپ نگرفت و ۲ عملکرد دفاعی داشت.

مارکوس نیومایر: هافبک تهاجمی ۳۲ ساله استقلال از دقیقه ۸۱ بازی با تراکتورسازی و ۸۲ مسابقه با پارس‌جنوبی وارد زمین شد. با احتساب ۳ دقیقه وقت تلف شده بازی با تراکتور و ۶ دقیقه هم مسابقه با پارس‌جم، این بازیکن آلمانی تاحالا ۲۶ دقیقه برای استقلال بازی کرد. که طبق آمار متریکا در این مدت یک شوت زد که آن هم جایی در چارچوب نداشت.

نیومایر در این فرصت کوتاه، دو مرتبه با پاس‌هایش گره بازی را برای استقلال باز کرد و منجر به ایجاد موقعیت شد. مجموعا ۶۸‌درصد پاس‌های شماره هفت استقلال به مقصد رسید. ضمن اینکه یک نبردهوایی هم پیروز شد. هنوز مقابل بقیه عملکردهای نیومایر عددی ثبت نشده است. یعنی تا به حال هیچ دریبل موفقی نداشت، هیچ توپی از حریف نگرفت و ۰ عملکرد دفاعی داشت.

الحاجی گرو: در دقیقه ۵۵ بازی با تراکتورسازی و زمانی که خیال شفر از بابت برد جمع شده بود وینگر راست نیجریه‌ای‌ استقلال را به زمین فرستاد. از آن‌جایی که مسابقه سه دقیقه وقت اضافی داشت، یعنی گرو ۳۸ دقیقه فرصت هنرنمایی داشت.

که در این مدت نه توپی از حریف گرفت، نه شوتی زد، نه عملکرد دفاعی داشت و نه پاس کلیدی داد. فقط ۶۶درصد پاس‌هایش هم به مقصد رسید. هر چند که گرو به شفر نشان داد که چقدر می‌تواند روی گام‌های سرعتی او حساب باز کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      با این قیمت دلار بازیکن بی کیفیت خریدن.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بله

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج