۷۶۱۳۴۴
۵ نظر
۵۱۶۰
۵ نظر
۵۱۶۰
پ

نگاهی به پردرآمدترین هنرپیشه‌های دنیا

هنر سینما یکی از پردرآمدترین رشته‌های هنری است و هنرپیشه‌های زیادی را سراغ داریم که با دریافت دستمزد‌های میلیون‌دلاری پولشان از پارو بالا می‌رود. جالب است بدانید بر اساس فهرستی که نشریه معتبر فوربز منتشر کرده است در سال ۲۰۱۷ میلادی هنرپیشه‌های سینمای نقاط مختلف دنیا مجموعاً چیزی معادل ۸۹۲ میلیون دلار درآمد داشته‌اند.

برترین ها - ترجمه از محمد کاملان: هنر سینما یکی از پردرآمدترین رشته‌های هنری است و هنرپیشه‌های زیادی را سراغ داریم که با دریافت دستمزدهای میلیون‌دلاری پولشان از پارو بالا می‌رود. جالب است بدانید بر اساس فهرستی که نشریه معتبر فوربز منتشر کرده است در سال ۲۰۱۷ میلادی هنرپیشه‌های سینمای نقاط مختلف دنیا مجموعاً چیزی معادل ۸۹۲ میلیون دلار درآمد داشته‌اند.

در این فهرست هنرپیشه‌های سرشناسی را شاهد هستیم که بعضی از آن‌ها کار و کاسبی سکه‌تری داشته‌اند و پول بیشتری به جیب زده‌‌اند. به همین منظور در ادامه قصد داریم با هم نگاهی داشته باشیم به پردرآمدترین هنرپیشه‌های دنیا تا ببینیم کدام هنرپیشه بیشترین درآمد را راهی جیب خود کرده است.

۳۰. ایمی آدامز

نگاهی به پردرآمدترین هنرپیشه‌های دنیا

این بانوی زیباروی هالیوود در رتبه سی‌ام فهرست پردرآمدترین هنرپیشه‌های هالیوود قرار گرفته است. ایمی‌ آدامز دوست‌داشتنی درسال ۲۰۱۷ چیزی حدود ۱۱.۵ میلیون دلار درآمد داشته است.

فیلم‌های Arrival, Noctornal Animals و Justic League به عنوان جدیدترین آثار ایمی آدامز شناخته می‌شوند، این هنرپیشه سرشناش و زیباچهره اخیراً نقش اول سریال Sharp Objects را نیز ایفا کرده است.

۲۹. جولیا رابرتز

نگاهی به پردرآمدترین هنرپیشه‌های دنیا

جولیا رابرتز که از بانوان زیبا و کارکشته هالیوود به حساب می‌آید در سال ۲۰۱۷ چیزی حدود ۱۲ میلیون دلار عایدی داشته است. فیلم‌های Mother's Day, Money Monster و Wonder را می‌توان از آثار اخیر رابرتز دانست که درآمد خوبی برای این بانوی خستگی ناپذیر هالیوود به دنبال داشته است.

۲۸. کیت بلانشت

نگاهی به پردرآمدترین هنرپیشه‌های دنیا

حضور کیت بلانشت در هر فیلمی، فروش بالای آن اثر را تضمین می‌کند. این امر باعث شده تا کیت بلانشت در سال ۲۰۱۷ نیز درآمد خوبی داشته باشد و چیزی حدود ۱۲ میلیون دلار در سال میلادی گذشته روانه حساب‌های بانکی خود کند.

فیلم‌های Song To Song, Thor Ragnarok و Ocean's 8 را می‌توان از آثار اخیر بلانشت نام برد.

۲۷. مارک روفالو

نگاهی به پردرآمدترین هنرپیشه‌های دنیا

به هر اندازه که به رده‌های بالاتر فهرست پردرآمدترین هنرپیشه‌‌های هالیوود نزدیک می‌شویم به همان اندازه نیز اسامی بازیگران مرد بیشتری به چشم می‌خورد. در این زمینه می‌توان به مارک روفالو اشاره کرد که رقمی معادل ۱۳ میلیون دلار درآمد داشته است.

فیلم‌های Now You See Me ۲ و Thor Ragnarok را می‌توان از جدیدترین آثار مارک روفالو دانست.

۲۶. شارلیز ترون

نگاهی به پردرآمدترین هنرپیشه‌های دنیا

این چهره زیبا و دوست‌داشتنی در سال گذشته میلادی ۱۴ میلیون دلار درآمد داشته است و فیلم‌های Atomic Blonde و Fast & Furious 8 به عنوان جدیدترین فیلم‌های شارلیز ترون شناخته می‌شوند.

۲۵. اما واتسون

نگاهی به پردرآمدترین هنرپیشه‌های دنیا

اما واتسون را که بیشتر وی را به خاطر بازی در مجموعه فیلم‌های هری‌پاتر می‌شناسیم این روزها کار و کاسبی سکه‌ای در هالیوود دارد و با حضور در فیلم‌های Beauty and the beat و Circle توانسته است در کنار محکم‌کردن جای پای خود در هالیوود، حدود ۱۴ میلیون دلار عایدی نیز داشته باشد.

۲۴. میلا کونیس

نگاهی به پردرآمدترین هنرپیشه‌های دنیا

این بازیگر خوش‌چهره هالیوودی سال پر رونقی داشته است و با ۱۵.۵ میلیون دلار درآمد توانست افتخار حضور در فیلم‌هایی مانند Bad Moms, A Bad Moms Chrismas و Family Guy را از آن خود کند.

۲۳. کریس پِرَت

نگاهی به پردرآمدترین هنرپیشه‌های دنیا

یکی دیگر از چهره‌های هالیوود که در سال‌های اخیر حسابی خوش درخشیده، کریس پرت است. او در سال میلادی ۲۰۱۷ با ۱۷ میلیون دلار درآمد توانست به فهرست هنرپیشه‌های میلیون‌دلاری هالیوود راه پیدا کند.

فیلم‌های The Magnificent Seven, Passengers و Guardian of the Galaxy ۲ را می‌توان از آثار اخیر کریس پرت نام برد.

۲۲. ملیسا مک‌کارتی

نگاهی به پردرآمدترین هنرپیشه‌های دنیا

ملیسا مک‌کارتی که همیشه لبخند بر روی لب دارد در آمدی خوبی نیز در هالیوود بدست می‌آورد و حدود ۱۸ میلیون دلار عایدی داشته است.

فیلم‌های Ghostbusters و the Boss از جمله آثار جدید ملیسا مک‌کارتی هستند که هر دو فیلم فروش خوبی را نیز تجربه کرده‌اند.

۲۱. کریس ایوانز

نگاهی به پردرآمدترین هنرپیشه‌های دنیا

این چهره‌سرشناس و پول‌ساز هالیوودی را بیشتر به خاطر حضور در نقش کاپیتان آمریکا می‌شناسیم. کریس اینواز برای بازی در فیلم‌های Captain America: Civil War, Gifted و Spider Man Homecoming حدود ۱۸ میلیون دلار درآمد داشته است.

۲۰. جرمی رنر

نگاهی به پردرآمدترین هنرپیشه‌های دنیا

جرمی رنر ۴۷ ساله در اوج آمادگی و موفقیت به سر می‌برد و توانسته است ۱۹ میلیون دلار درآمد داشته باشد. این بازیگر خوش‌آتیه فیلم‌های Captain America: Civil War, Arrival و Wind Rivere را در کارنامه اخیر خود دارد.

۱۹. مت دیمون

نگاهی به پردرآمدترین هنرپیشه‌های دنیا

مت دیمون را ما ایرانی‌ها بیشتر به خاطر مجموعه فیلم‌های جذاب هویت بورن می‌شناسیم. این مجموعه فیلم‌ها در کنار شهرت، درآمد خوبی راهی حساب‌های بانکی دیمون کرده‌اند. فیلم‌های Jason Bourne, The Great Wall و Downsizing را می‌توان به عنوان آثار جدید مت دیمون نام برد که چیزی حدود ۲۱ میلیون دلار برای این بازیگر آمریکایی درآمد داشته‌اند.

۱۸. رایان رینولدز

نگاهی به پردرآمدترین هنرپیشه‌های دنیا

رایان رینولدز رمز اصلی موفقیت هر فیلمی است و کمتری فیلمی را سراغ داریم که وی در آن حضور داشته باشد و به فروش میلیون دلاری دست پیدا نکرده باشد. فیلم‌های Deadpool, Life و Hitman's Bodyguard از آثار اخیر رینولدز هستند که ۲۱.۵ میلیون دلار روانه جیب او کرده‌اند.

۱۷. جنیفر لارنس

نگاهی به پردرآمدترین هنرپیشه‌های دنیا

انصافاً باید اعتراف کرد کمتر کسی پیدا می‌شود که به سینما علاقه داشته باشد و از طرفداران پروپاقرص جنیفر لارنس دوست‌داشتنی نباشد. جنیفر لارنس در سال گذشته میلادی بسیار پرکار بود و فیلم‌های X-Men Apocalypse, Passengers و Mother برای او در مجموع حدود ۲۴ میلیون دلار سود به دنبال داشته است.

۱۶. جنیفر آنیستون

نگاهی به پردرآمدترین هنرپیشه‌های دنیا

هر زمان که صحبت از درآمد بازیگران هالیوود مطرح می‌شود بدون شک نامی از جنیفر آنیستون نیز به گوش می‌خورد. این ستاره درخشان دنیای سینما و تلویزیون در سال گذشته میلادی ۲۵.۵ میلیون دلار درآمد داشته است.

جنیفر آنیستون که وارد پنجاهمین دهه زندگی می‌شود هنوز زیبا و جذاب است و بنا به نظرسنجی هفته‌نامه پیپل در سال ۲۰۱۶ به عنوان زیباترین زن دنیا شناخته شد. فیلم‌های Mother's Day, Storks و Office Christmas Party را می‌توان از آثار اخیر آنیستون ذکر کرد.

۱۵. اِما استون

نگاهی به پردرآمدترین هنرپیشه‌های دنیا

اما استون طرفداران زیادی دارد که وی را به عنوان خاستنی‌ترین زن دنیا می‌شناسند. این بانوی جذاب که وارد سومین دهه زندگی‌اش می‌شود و آینده‌ای درخشان را در پیش‌رو دارد در سال میلادی ۲۰۱۷ توانست ۲۶ میلیون دلار درآمد داشته باشد.

فیلم بسیار زیبای La La Land و فیلم Battle Of the Sexes را می‌توان به عنوان آثار اخیر اما استون نام برد. جالب است بدانید بازی چشمگیر استون در فیلم La La Land جایزه اسکار را نیز برای این بانوی زیباروی هالیوودی به دنبال داشته است.

۱۴. رایان گاسلینگ

نگاهی به پردرآمدترین هنرپیشه‌های دنیا

رایان گاسلینگ از آن دسته هنرپیشه‌هایی است که مدعی است دین و مذهب نقش مهمی در زندگی وی داشته‌اند، گاسیلینگ روزگار سختی را پشت‌سر گذاشته است اما این روزها پولش از پارو بالا می‌رود و در سال ۲۰۱۷ حدود ۲۹ میلیون دلار دستمزد برای بازی در فیلم‌های The Nice Guy, La La Land و Blade Runner 2049 دریافت کرده است.

۱۳. ساموئل ال‌ جکسون

نگاهی به پردرآمدترین هنرپیشه‌های دنیا

این بازیگر پرافتخار هالیوودی که به هفتادمین دهه زندگی خود نزدیک می‌شود قصد ندارد بازیگری را کنار بگذارید و همچنان شاهد حضور نام ساموئل جکسون در فهرست هنرپیشه‌های درآمدزای دنیای سینما هستیم.

ساموئل جکسون در سال گذشته میلادی ۳۰.۵ میلیون دلار درآمد داشته است و فیلم‌های The Legend Of Tarzan, Kong: Skull Island و The Hitman's Bodygaurd را می‌توان از آثار اخیر این بازیگر سرنشناس نام برد.

۱۲. تام هنکس

نگاهی به پردرآمدترین هنرپیشه‌های دنیا

تام هنکس نه تنها هنرپیشه پول‌سازی است بلکه هنرپیشه بسیار سخت‌گیری برای انتخاب فیلم‌ها است. در نتیجه می‌توان گفت انصافاً تمامی آثار تام هنکس دیدنی و جذاب است. فیلم‌های Sully: Miracle On the Hudson, Inferno و The Post برای تام هنکس در سال ۲۰۱۷ حدود ۳۱ میلیون دلار درآمدزایی داشته‌اند.

۱۱. کریس همسورث

نگاهی به پردرآمدترین هنرپیشه‌های دنیا

یک چیز در بین بازیگران استرالیایی مشترک است و این نکته چهره‌زیبا و ظاهر خوش‌تیپ این بازیگران است. کریس همسورث استرالیایی نیز از این قائده مستثنی نیست و با چهره‌ جذاب و قد و قامت رعنایی که دارد پرده‌ نقر‌ه‌ای را به تسخیر خود در آورده است.

جالب است بدانید فیلم‌های The Hunstman: Winter's War, Ghostbusters و Thor Ragnarok در سال گذشته میلادی مبلغ ۳۱.۵ میلیون دلار راهی حساب بانکی همسورث کرده‌اند.

۱۰. آکشی کومار

نگاهی به پردرآمدترین هنرپیشه‌های دنیا

آکشی کومار در بین هنرپیشه‌‌های سینمای بالیوود چهره بسیار سرشناسی است و در سن ۵۰ سالگی در اوج شهرت و افتخار به سر می‌برد. این هنرپیشه خوش‌تیپ و معروف به لطف بازی در فیلم‌های Rustom, The State vs Jolly LL.B 2 و Padman توانسته است ۳۵.۵ میلیون دلار درآمد کسب کند.

۹. سلمان خان

نگاهی به پردرآمدترین هنرپیشه‌های دنیا

ما ایرانی‌ها سلمان خان را به خوبی می‌شناسیم، این چهره سرشناس سینمای بالیوود در بیشتر از ۸۰ فیلم شرکت کرده است و فیلم‌های Sultan و Tiger Zinda Hai را می‌توان به عنوان آثار جدید سلمان خان ذکر کرد که ۳۷ میلیون دلار درآمد برای او داشته‌اند.

۸. شاهرخ خان

نگاهی به پردرآمدترین هنرپیشه‌های دنیا

این چهره‌سرشناس هندی که بسیاری لقب سلطان بالیوود را به وی داده‌اند در ۵۲ سالگی همچنان پابه‌پای بازیگران جوان بالیوود در فیلم‌ها نقش‌آفرینی می‌کند. بازی برای فیلم‌های Dear Zindagi و Raees در سال گذشته میلادی ۳۸ میلیون دلار درآمد راهی جیب شاهرخ خان کرده است.

۷. تام کروز

نگاهی به پردرآمدترین هنرپیشه‌های دنیا

این هنرپیشه سرشناس و خستگی ناپذیر هالیوود با ۵۶ سال سن همچنان به حضور در فیلم‌های اکشن و پر زد و خورد ادامه می‌دهد و انصافاً هم باید گفت در این فیلم‌ها سنگ‌تمام می‌گذارد. این امر باعث شده است تا تام کروز مثل همیشه یکی از پردرآمدترین بازیگران هالیوودی باشد.

فیلم‌های Jack Reacheer: Never Go Back, The Mummy و American Made در سال گذشته میلادی ۴۳ میلیون دلار برای تام کروز سود داشته است.

۶. رابرت داونی جونیور

نگاهی به پردرآمدترین هنرپیشه‌های دنیا

رابرت داونی جونیور با ایفای نقش آیرون مَن توانست ثابت کند که دود از کنده بلند می‌شود و با ۵۳ سال سن توانایی ویژه‌ای در ایفای نقش‌های اکشن دارد. مرد آهنی هالیوود در سال گذشته میلادی فیلم‌های Captain America: Civil War و Spider Man Homecoming را در کارنامه خود دارد و از این فیلم‌ها مجموعاً ۴۸ میلیون دلار درآمد به جیب زده است.

۵. جکی چان

نگاهی به پردرآمدترین هنرپیشه‌های دنیا

انصافاً باید بگوییم جکی چان در صنعت سینما هرچقدر درآمد داشته باشد کم است چرا که جکی چان دوست‌داشتنی و خنده‌رو با ۶۴ سال سن هنوز هم مثل دوران جوانی در فیلم‌ها حاضر می‌شود و با صحنه‌های اکشن و جذاب دل مخاطبین را شاد می‌‌کند.

جالب است بدانید دارایی خالص جکی چان بیشتر از ۴۰۰ میلیون دلار است و به عنوان یکی از ثروتمند‌ترین بازیگران هالیوود شناخته می‌شود. فیلم‌های Kung Fu Yoga, Railroad Tigers و Foreigner فیلم‌های اخیر جکی چان هستند که ۴۹ میلیون دلار سود برای این هنرپیشه سودآوری داشته‌اند.

۴. آدام سندلر

نگاهی به پردرآمدترین هنرپیشه‌های دنیا

ژانر کمدی همیشه طرفداران خاص خود را دارد و آدام سندلر به خوبی توانسته است با ایفای نقش‌های جذاب در این ژانر درآمد خوبی به جیب بزند. این هنرپیشه موفق در سال گذشته میلادی ۵۰.۵ میلیون دلار سود بابت حضور در فیلم‌ The Meyerowitz Stories راهی حساب‌های بانکی‌اش کرده است.

۳. وین دیزل

نگاهی به پردرآمدترین هنرپیشه‌های دنیا

قانون نانوشته‌ای می‌گوید این کچل خوش‌تیپ و قدرتمند عالم سینما در هر فیلمی که حضور داشته باشد پرفروش خواهد شد. همین قانون باعث شده است تا وین دیزل در سال میلادی ۲۰۱۷ مبلغی معادل ۵۴.۵ میلیون دلار برای حضور در فیلم‌های xXx: Return Of xander Cage, Fast And Furious ۸ و Guardian Of the Galaxy ۲ به جیب بزند.

۲. دواین جانسون

نگاهی به پردرآمدترین هنرپیشه‌های دنیا

راک دنیای سینما پله‌های موفقیت را ده‌تا یکی طی کرده و در سن ۵۰ سالگی به یکی از پولسازترین چهره‌های هالیوود مطرح شده است. دواین جانسون هنرپیشه‌ای خستگی ناپذیر است و بازی‌ در فیلم‌های مطرحی مانند Fast And Furious 8, Baywatch و Jumanji Welcome to the Jungle را می‌توان از آثاری دانست که در سال ۲۰۱۷ میلادی مبلغی معادل ۶۵ میلیون دلار روانه حساب‌های بانکی راک کرده است.

۱. مارک والبرگ

نگاهی به پردرآمدترین هنرپیشه‌های دنیا

شاید جالب باشد بدانید مارک والبرگ در سال ۲۰۱۷ حسابی پول‌ساز بوده است و توانسته افتخار پردرآمدترین بازیگر سینما را از آن خود کند. فیلم‌های Transformers: The Last Knight, Daddy's Home ۲, Appropriately و All The Money in the World را می‌توان به عنوان آثاری نام برد که برای والبرگ در سال ۲۰۱۷ حدود ۶۸ میلیون دلار درآمد به دنبال داشته است.

در پایان پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم، موارد مالی مربوط به ستاره‌های بزرگ را دنبال می‌کنید و هنرپیشه سرشناسی می‌شناسید که در یکی دو سال اخیر درآمد چشمگیری داشته است، در قسمت نظرات نام این هنرپیشه و میزان درآمدش را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • زهرا

      چرا همه این کریسا خوشتیپن؟!!
      کریس ایوانز
      کریس پرت
      کریس همسورث

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کریس رونالدو رو یادت رفت خخخ

    • بدون نام

      بنظرم باید اسم سیلوستر استالونه را بیار بخاطر اینکه سرمایه هالیوود با این سن و سالش واقعا کارش درسته در سال گذشته بالغ بر ۵۰۰میلیون دلار دارایی داشت

    • بدون نام

      هیو جکمن

    • کارشناس حوضه مربوطه

      فقط دایون جانسون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج