۷۶۱۳۸۶
۷ نظر
۵۰۰۶
۷ نظر
۵۰۰۶
پ

گرانی و احتکار کالا خیانت به مردم است

مسئول نمایندگی دفتر ولی فقیه درسپاه قدس گیلان با اشاره به شرایط امروز کشور، تأکید کرد: گرانی و احتکار کالا در انبارها خیانت به مردم است و مسئولان باید نظارت ها را بیشتر کنند.

خبرگزاری مهر: حجت الاسلام غلامحسن تسخیری بعدازظهر یکشنبه در مراسم ۳۳ شهید روستای خانسر قاسم آباد علیا بخش چابکسر شهرستان رودسر با اشاره به اینکه برگزاری یادواره شهدا سبب ماندگاری یاد و خاطره شهیدان والامقام می شود، اظهارکرد: این مراسم زمینه ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و از خودگذشتگی در جامعه را فراهم می کند.

وی عزت و اقتدار کشور را مدیون و مرهون خون شهیدان دانست و افزود: شهدا مایه افتخار و پشتوانه نظام اسلامی هستند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه این بزرگداشت ها یادآور فداکاری و رشادت رزمندگان و شهدایی است که امنیت و آرامش امروز کشور را مدیون آنها هستیم، گفت: به فرموده مقام معظم رهبری زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست زیرا سبب حفظ فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه می شود.

وی به چهار اصل ولایتمداری، اطاعت از ولایت فقیه، مقاومت و تحمل سختی و ایستادگی در برابر دشمنان اشاره و خاطرنشان کرد: در تمام ۴۰ سال گذشته رعایت این اصول سبب ماندگاری و بقای نظام مقدس اسلامی شده است.

حجت الاسلام تسخیری ولایتمداری و اطاعت بی چون و چرا از ولایت فقیه را از مهم ترین ویژگی های و شاخصه های همه شهدا برشمرد و تصریح کرد: فتنه خط قرمز نظام و مرز بین انقلابی و غیرانقلابی است. کسی که ادعای ولایت پذیری دارد نباید به فتنه گران در نظام اسلامی مسئولیت دهد.

وی در ادامه با بیان اینکه برخی از ولایی بودن دور شده و تصور می کنند که انقلاب ما انقلاب دلار است این در حالی بوده که انقلاب ایران برگفته از دین مبین اسلام است، افزود: امروز کشور در جنگ اقتصادی که دشمن علیه نظام به راه انداخته به سر می برد و مسئولان نظام باید در کنار مردم بوده و برای حل مشکلات آنها تلاش کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان گرانی و انباشت کالا در انبارها را خیانت به مردم عنوان کرد و افزود: مسئولان نظارت ها را بیشتر کنند.

وی همچنین با اشاره به صحبت های چند ماه اخیر رئیس جمهور آمریکا علیه نظام اسلامی ایران، گفت: امروز کشورهای استکباری همانند آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی از دست ملت و نظام مقدس اسلامی ایران به واسطه قدرتش عصبانی هستند و به همین دلیل با استفاده از شیوه های مختلف تلاش می کنند ملت و نظام را در فشار قرار دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مردم

      پس کدوم مسئول میخواد یا میتونه جلوشون بگیره.پس چرا هیچ قدرتی نمیخواد اقدام ب دلسوزی مردم کنه...

    • بدون نام

      محتکران اعدام باید گردند.اینها زالوصفتان خون مردم رادرشیشه کرده اند.

    • بدون نام

      فروش ارز گران پتروشیمی به مردم خیانت نیست؟؟؟؟؟؟

    • TRAMP.GON

      خوب کی باید با‌این آنها برخورد کنه فعلا معلوم نیست چرا چون همه آشنا هستن

    • بدون نام

      این اختلاسها این ب اصطلاح خودشان حقوقهای رقم بالا ک میگیریند و میبرند و کاری برای این این مردم انجام نمیدهن چی ؟اینها خیانت ب این مردم نیس؟این گرانی های بیدلیل و ....اینها خیانت نیس؟
      کشور پر شده از ی مشت مسول دزد وبی مسولیت
      بیچاره مردم ما. بیچاره جوونای ما به امید کدوم أینده باید نفس بکشن و تشکیل خانواده بدن
      بیچاره ما ک حتی حق اعتراض هم نداریم. اعتراص مردم سریع سیاسی میشه و ......
      بیچاره مردم من و ایران من

    • بدون نام

      خیانت درامانت بقیه نداره که منتشر کنی یا رفتی هوخوری

    • بدون نام

      اقای حجت الاسلام اینکار احتکار نیست مگه انبار کردن این کالاها باعث شده اجناس سه برابر بشه خوب اگه اینجوریه خوب حالا که گرفتید به قیمت قدیم ارایه کنید وقتی خوده دولت همه چی رو گرون میکنه و پایین اومدنش دیگه محال باشه خوب طبیعیه کسی مالشو به حراج نمیزاره و ارزش پولشو سه برابر بیاره پایین...احتکار به مالی میگن که تو بازار کمه و میان اون کالا رو از بازار خالی میکنن تا به قیمت دلخواهشون بفروشن تازه همون اجناس خیلی زود وقتی تو بازار زیاد میشه دوباره میاد به قیمت قبلیش اینو میگن احتکار نه اینو که خوده دولت بصورت قانونی سه برابر کرده و کسی از قبل داشته و اونو نفروخته ..خوب الان دولت مگه نمیگه اینا احتکار کردن خوب اجناس رو بریزه به بازار و به قیمتهای قدیم برسونه .الان دولت دلارو سه برابر کرده و میندازه گردن اخلالگران ارزی و دویست سیصت نفرو دستگیر کرده و میگه مقصر اینا هستن خوب الان که این اخلالگرها نیستن چرا دلار پانزده هزار تومان شده تازه این دستگیریها برای الان نیست و قبلا زمان احمدینژاد هم چند هزار نفرو گرفتن ولی اخرش هم دلار هزار تومانی رو سه هزار تومان تحویل روحانی داد الان هم از زمانیکه دلار از چهار هزار تومان به بالا رفته چند هزار نفر رو دستگیر کردن ولی دلار همچنان بالا میره ..حالا پیدا کنید پرتقال فروش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج