۷۶۱۴۶۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

«آریتا فرانکلین» بر پرده بزرگ

در حالی که چند روزی از درگذشت خواننده سرشناس امریکایی که به‌عنوان ملکه سول شناخته می‌شد می‌گذرد، بحث فیلم‌هایی که می‌بایست از زندگی وی ساخته شود بیش از همیشه مطرح شده است.

خبرگزاری مهر: در حالی که چند روزی از درگذشت خواننده سرشناس امریکایی که به‌عنوان ملکه سول شناخته می‌شد می‌گذرد، بحث فیلم‌هایی که می‌بایست از زندگی وی ساخته شود بیش از همیشه مطرح شده است.

«آریتا فرانکلین» بر پرده بزرگ

به نقل از ورایتی، زنی که چند دهه لقب «ملکه سول» را یدک می‌کشید هرگز ملکه پرده بزرگ نبود و نقش‌آفرینی‌های آریتا فرانکلین محدود به حضورش در فیلم «برادران بلوز» و دنباله آن و اپیزودی از سریال‌ «اتاق ۲۲۲» می‌شد اما حالا پس از مرگ، او ممکن است تبدیل به یک ستاره فیلم شود.

هنوز مشخص نیست که خبر مرگ این ستاره موسیقی امریکا که روز پنجشنبه منتشر و باعث شد هزاران نفر از جمله باراک اوباما یاد و خاطرش را گرامی بدارند، منجر به تسریع ساخت دو پروژه مربوط به او بشود یا خیر زیرا تهیه‌کنندگان دو پروژه قدیمی درباره او هنوز کار را قطعی نکرده‌اند. یکی از این دو پروژه یک فیلم بیوگرافیکی در دست کمپانی‌ ام‌جی‌ام است که قرار است جنیفر هادسون در آن نقش آریتا فرانکلین جوان را بازی کند.

آن یکی هم پروژه فیلم مستند/کنسرت «وقار فوق‌العاده» است که نخستین بار در سال ۱۹۷۲ فیلمبرداری و رها شد. این فیلم در سال ۲۰۱۰ نجات داده و تکمیل شد، اما دوباره در گرداب موانع قانونی گم شد. آریتا فرانکلین پس از سال‌ها دست و پنجه نرم کردن با بیماری سرطان در ۷۶ سالگی از دنیا رفت. وی ۴۴ باز نامزد دریافت جایزه گرمی شد و ۱۸ بار این جایزه معتبر موسیقی را دریافت کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج