جاباما
۷۶۱۵۲۰
۱۱ نظر
۵۰۳۵
۱۱ نظر
۵۰۳۵
پ

پوشیدن این لباس‌ها در هواپیما، ممنوع!

زمانی که صحبت از پرواز می‌شود، هیچ چیز قابل پیش بینی نیست. به عنوان مثال ممکن است پروازتان تاخیر داشته باشد یا کیفیت پرواز آنطور که شما انتظارش را دارید پیش نرود. از این رو پوشیدن لباسی راحت می‌تواند چنین شرایط سختی را برایتان قابل تحمل‌تر کند.

برترین ها- ترجمه از پردیس بختیاری: زمانی که صحبت از پرواز می شود، هیچ چیز قابل پیش بینی نیست. به عنوان مثال ممکن است پروازتان تاخیر داشته باشد یا کیفیت پرواز آنطور که شما انتظارش را دارید پیش نرود. از این رو پوشیدن لباسی راحت می تواند چنین شرایط سختی را برایتان قابل تحمل تر کند. در ادامه لباس هایی که پوشیدن شان در طول سفر با هواپیما توصیه نمی شود را برایتان آورده ایم.

لباس های تابستانه

شاید فکر کنید که لباس های تابستانه، به علت راحتی و خنکی، برای پوشیدن در طول پرواز مناسب اند، اما اینطور نیست. هوای داخل هواپیما خنک تر از آنچه شما فکرش را می کنید، است. بنابراین بهتر است که دور لباس های تابستانه را خط بکشید و لباسی به تن کنید که از یخ زدن شما در طول پرواز جلوگیری کند.

پوشیدن این لباس‌ها در هواپیما، ممنوع!

لباس های سخت

در طول پرواز، هیچوقت لباس هایی به تن نکنید که سخت از تن تان در می آید. آیا به سرویس بهداشتی کوچک هواپیما فکر کرده اید؟ اگر می خواهید پروازی راحت و بدون دردسر داشته باشید، لباس هایی مثل جامپ سویت که سخت از تن در می آیند یا به تن می شوند، نپوشید.

پوشیدن این لباس‌ها در هواپیما، ممنوع!

لباس های گشاد

لباس های گشاد نیز انتخاب خوبی برای پوشیدن در هواپیما نیستند، به این دلیل که نیروهای امنیتی فرودگاه ممکن است فکر کنند که شما در زیر لباس تان چیزی پنهان کرده اید و بازرسی بدنی تان بیش از همیشه به طول انجامد.

پوشیدن این لباس‌ها در هواپیما، ممنوع!

کفش نامناسب

زمانی که صحبت از کفش هایی که شما باید برای پرواز به پا کنید می شود، راحتی قبل از زیبایی اهمیت می یابد. با یک جفت کفش تخت راحت، شما ساده تر می توانید به این طرف آن طرف بروید. علاوه بر آن از پوشیدن کفش هایی که کمی پایتان را می زند نیز خودداری کنید، زیرا در طول پرواز پاهایتان ورم می کند و کفش ها برایتان تنگ تر می شوند.

پوشیدن این لباس‌ها در هواپیما، ممنوع!

عطر زیاد

افرادی که عاشق عطر و ادکلن هستند، حواس شان باشد! قبل از ورود به هواپیما، زدن کمی عطر قابل قبول است اما در این کار زیاده روی نکنید زیرا اطرافیان تان را می رنجانید. این که شما بوی عطرتان را دوست دارید، دلیل نمی شود که دیگران هم به اندازه شما از آن لذت ببرند. علاوه بر آن، عطر زیاد در فضای سر بسته هواپیما ممکن است موجب سردرد دیگران شود، بنابراین در این کار افراط نکنید.

پوشیدن این لباس‌ها در هواپیما، ممنوع!

لنز چشم

در طول پرواز از لنزهای چشم استفاده نکنید، به این دلیل که رطوبت هوا ناگهان کم و موجب خشکی چشم های شما می شود. بنابراین به جای لنز، بهتر است که در طول پرواز از عینک استفاده کنید.

پوشیدن این لباس‌ها در هواپیما، ممنوع!

لباس هایی با تزیینات فلزی

سعی کنید لباسی که برای پرواز انتخاب می کنید، تزیینات فلزی نداشته باشد، در غیر این صورت زمانی که می خواهید از گیت پرواز رد شوید، آژیر به صدا در آمده و ماموران شما را از ورود به آن سوی گیت باز می دارند. آنوقت است که باید به فکر لباس دیگری باشید.

پوشیدن این لباس‌ها در هواپیما، ممنوع!

لباس های تنگ

شاید فکر کنید که با لباس های تنگ جذاب تر به نظر می رسید اما این را هم در نظر بگیرید که لباس های تنگ جریان خون شما را محدودتر می کند. بنابراین برای پرواز، به خصوص اگر بیشتر از 5 ساعت باشد، از پوشیدن لباس های تنگ خودداری کنید. طبق تحقیقات، مسافرانی که لباس های تنگ می پوشند، بیشتر در معرض ترومبوز وریدی عمقی قرار می گیرند.

پوشیدن این لباس‌ها در هواپیما، ممنوع!

پارچه های خارش دار

آیا تا به حال برایتان پیش آمده لباسی بپوشید که موجب خارش تن تان شود؟ برخی از پارچه های حساسیت های پوستی ایجاد می کنند، بنابراین قبل از انتخاب لباس برای پرواز به جنس پارچه آن نیز دقت کنید. از آنجا که دمای کابین هم مدام کم و زیاد می شود، بهتر است که از پوشیدن لباس های پشمی و گیپوردار خودداری کنید.

پوشیدن این لباس‌ها در هواپیما، ممنوع!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جالب وکاربردی بود من خودم تجربه اش را داشتم مخصوصا لباس خنک وتنگ

    • بدون نام

      بفرمایید چی بپوشیم؟! :))
      البته خدایی این همه ساله با هواپیما می‌ریم اینور اونور، آخرشم نشد بگیم آره این لباسه مناسب بود!
      یه بار گرممون میشه! یه بار سردمون میشه! یه بار..!

      پاسخ ها

      • yeki:/

        فهمیدی خودتم چی گفتی خ...خ

    • بدون نام

      اگر توانستید با این قیمتها بلیط تهیه کنید این موارد را رعایت کنید

    • بدون نام

      خخخخخخ

    • بدون نام

      حالا ن که خیلی ما هواپیما سوار میشیم!

    • ناشناس

      از مشهد به دالاس تگزاس نوزده ساعت در هواپیما هستید پس حتما احتیاج به لباس اضافه و جوراب اضافه دارید که جوراب را خود شرکت به شما می دهد ولی لباس ریر فراموش نشود و برای دستشویی می توانید از بطری پلاستیکی خالی با سر کوچک برای طهارت استفاده کنید وسعی کنید صندلی را بگیرید که چسبیده به راه رو وسط و دست راست شما ازاد باشد البنه اگر مثل من کم پول و بلیط شما اکونومی باشد سفر بخیر

      پاسخ ها

      • الهام

        ایول داری

    • بدون نام

      خو چی بپوشیم

    • محا

      اره دیگه ما بلیط داشته باشیم لباس پیشکش شما

    • شقایق

      حالا مخصوصا ما باید رعایت کنیم که تو این شهر دانشگاه میریم درس میدییم میدوییم میرییم اون شهر دانشگاه درس میدیم
      خخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج