۷۶۱۵۳۸
۱۱ نظر
۵۰۰۳
۱۱ نظر
۵۰۰۳
پ

تسهیلات ۷۲ میلیاردی صرف خرید ۵ هزار سکه شد

رییس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه یکی از این افراد ۷۲ میلیارد برای اجرای چهار قرارداد از بانک تسهیلات گرفته و بلافاصله این پول را به بانک می‌دهد و ۵ هزار سکه می‌خرد، به خلاف قانون بودن این سکه‌ها اشاره کرد.

خبرگزاری فارس: قاضی سراج رییس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به بررسی حساب‌های افرادی که سکه ثبت نام کردند، اظهار کرد: یکی از آن‌ها ۴۷۱ حساب، نفر دوم ۴۱۰ حساب و سومین نفر ۳۹۳ حساب دارند.

وی با بیان اینکه یکی از این افراد ۷۲ میلیارد برای اجرای چهار قرارداد از بانک تسهیلات گرفته و بلافاصله این پول را به بانک می‌دهد و ۵ هزار سکه می‌خرد، به خلاف قانون بودن این سکه‌های خریداری شده اشاره کرد و گفت: پس از بررسی‌ها، خود این فرد کل ۵ هزار سکه را پس داد و پولی که به بانک برای خرید آن‌ها داده بود دریافت کرد و در واقع چهل کیلو طلا به نفع دولت کار شد.

رییس سازمان بازرسی کل کشور تصریح کرد: همه افرادی که با پول‌های با منشا غیرقانونی به خرید سکه اقدام کرده‌اند، باید این سکه‌ها را پس دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضايي

      نکته جالب ميدونين کجاست ميگه سکه رو پس داد پول رو گرفت نميگه وام ناحقي که گرفته شده رو هم به بانک اول بايد برگردونه تا يه کارخانه و يا توليد کننده که حقش هست بگيره جالبه مثل يه بچه خوب گفتن عزيزم پولت رو بگير سکه نخر زياد سود نميکني تو چون سابقه خوبي داري مطمئن هم هستي الان پول رو بگير ديگه از اين کارا نکن خب الان اين ادم همون پول رو تو خريد هر چي بزنه و احتکار کنه که دوبار يه چرخ ميلنگه نبايد اون وام رو ميگرفتن و اين ادم که صلاحيت نداره ميدادن به اين هم بنده خدا که مشکل وام دارن تو ازدواج توليد

      پاسخ ها

      • حسین

        ضمن تایید مطا لب فوق اگر این فرد سکه ها بر گرداند مجدد بانک سکه را بدو برابر قیمت فروش قبل به مردم می فروشد بخدا اینها شیطان را درس می دهند

      • ...

        کاملا بجا... ضمنا دقت کنید نحو پاسخگویی مسئولان نشود میده که نه تنها درد مردم رو ندارن بلکه حتی حفظ ظاهر نیز نمیکنند و کاملا روشون به مردم باز شده.. یعنی از دوره اون پاک دست نژاد در کمال وقاحت سفره و معیشت مردم رو به سخره گرفته‌اند و ماجرا ادامه داره!!!

    • شهرآشوب

      الا برکت الله خخخخخخخ خخخخخخخ

      پاسخ ها

      • ...

        شما انگار خودت از اینایی که به غارت پول و توان مردم قلدری بخندی!!!؟؟؟

    • ناشناس

      چیو برگردونن هنوزم مردمو چی فرض می کنید از خودتون به خودتون برگردونن؟!!! این تسهیلاتو کیا می گیرن!! مگر از خودتون باشن..برا ده میلیون تومن بانک هزاران بالا و پایینت می کنه آخرم ۱۵ میلیون ازت پس می گیره بعد آدمی با گرفتن این همه تسهیلات هیچکس نگفته کی هستی چی هستی ؟!!!

    • کریمی

      افرین بردزدان کشور واقعا تقدیر تشگر میکنیم از این همه دزدی ها

    • بدون نام

      4 ميليون وام از بانك ملي ميخواستيم كه اخرش نداد بهمون .كارم از گريه گذشته ست به آن ميخندم

    • بدون نام

      نه مجازاتی نه تنبیهی ، تازه خوشحال هستید که سکه ها را پس داده است ، با چه توجیهی یک فرد باید این همه حساب داشته باشد ، کسی نیست جوابگو باشد

    • روحانی

      کار غیر قانونی نکرده از تسهیلاتی که دولت روحانی برای مردم فراهم کرده استفاده کرده شما زورتان میاد ببینید روحانی یک نفر پولدار کرده.

    • بدون نام

      20تومان وام میخوام از اول سال تا حالا دارن مارو بازی میدن بعد طرف 72 میلیارد تسهیلات گرفته سکه خریده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج