۷۶۱۷۳۶
۱۴ نظر
۵۰۴۰
۱۴ نظر
۵۰۴۰
پ

آغاز پخش «محله گل و بلبل ۳» از عید قربان

فصل سوم از مجموعه «محله گل و بلبل» از چهارشنبه ۳۱ مرداد همزمان با عید سعید قربان ساعت ۱۹ روانه آنتن می‌شود.

خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دو: «محله گل و بلبل ۳» مانند فصول قبلی این مجموعه ساختاری نمایشی دارد و همه ماجراهای آن در یک محله خیالی متشکل از خانه‌ها، خیابان‌ها، کوچه‌ها، مغازه‌ها و شهروندانی که هر کدام دغدغه‌های متفاوتی دارند، پیگیری می‌شود. از جمله تغییرات این سری اضافه شدن شخصیت هایی جدید مانند ملکه سایه هاست که در کنار رقم زدن داستان هایی جدید به تبع آن لوکیشن هایی نیز به مجموعه افزوده شده و حال و هوایی نو به برنامه داده است.

آغاز پخش «محله گل و بلبل ۳» از عید قربان

موضوعات برنامه حول محور موضوعات اخلاقی و آموزشی و دغدغه های موجود در فضای مجازی بوده و با تدارک روایت‌هایی می‌کوشد رفتارهای صحیح در محیط خانواده و اجتماع و فضای مجازی را به کودکان بیاموزد.

در این محله خیالی، داریوش فرضیایی، ‌ بهنوش بختیاری، ‌ نعیمه نظام دوست، نادر سلیمانی، ‌ امیر نوری، ‌ محمد رضا داودنژاد، نصرالله رادش، ملیکا شریفی نیا، ‌فرهاد بشارتی، آرش میراحمدی، امیر سهیلی، ابراهیم شفیعی، ‌جواد انصافی، مجید صیادی، مرضیه صدرایی و امیرمحمد متقیان در نقش‌های مختلفی همچون عموپورنگ، خانم چمنی، ‌آقای خوشحال و... بازی می‌کنند.

این مجموعه از عید سعید قربان هر روز ساعت ۱۹ پخش می شود.

«محله گل و بلبل ۳» کاریست از گروه کودک و نوجوان به تهیه کنندگی مسلم آقاجانزاده، کارگردانی احمد درویش علیپور و نویسندگی محمد درویش علیپور که با اجرای داریوش فرضیایی در نقش عمو پورنگ روانه آنتن می شود.

از دیگر عوامل این مجموعه می توان به مجری طرح: محمدحسین خلیفه، مدیر نور و تصویر محمود صالحی، صدابردار: بهروز عابدینی، طراح گریم: شهرام خلج، طراح صحنه و لباس: سحرگوران، طراح دکور: ارغوان شیبانی، آهنگساز: مهرزاد نصرتی، تدوین: امید شهلایی، جلوه های ویژه بصری: علی زارع، عکاس: لیلا خوش کنار، مدیر تولید: علی رحیم زاده، صداپیشگان: شوکت حجت، نازنین حقیری، سامان مظلومی، عسل غروی، طراحی و ساخت عروسک: محمد اعلمی، عروسک گردانان: فروزان بهرام پور، عارفه عباسی، سینا رستگاری.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ثریا

      وای من ودخترم خیلی دوس داریم برنامشو

    • شقایق

      حدیث فولادوند رو نگفتی لنتی

    • بدون نام

      بچه های من خیلی این برنامه رو دوست دارن

    • نیلوفر

      تکرار پخش محله گل و بلبل چند است

    • نیلوفر

      تکرار پخش محله گل و بلبل چند است

    • بهار

      تکرارش چه ساعتی؟

    • هلیا

      با سلام تکرار برنامه گل وبلبل 3را اعلام کنید

    • بدون نام

      تکرار برنامه گل و بلبل کی هست و زمان اصلی آن کی هست

    • امیر

      تکرارش ساعت چند میده

    • فاطمه

      تکرار محله گل بلبل 3 ساعت چند پخش می شود

    • آمنه

      میشه همین امروز پخش کنید

    • نرگس جعفری

      سلام به همگی.
      واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای امیر محمد عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااشقتم و دیوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووونتم.جیگگگگگگگگگگگگگگررررررررر.عششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششقققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققق.
      عموپورنگ ازت بدم میااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد.خییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی زیاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااددددددددددددددددددددددددد.

    • بدون نام

      فوق العاده است

    • بدون نام

      پسرم یکسال وهفت ماهشه عاشق این برنامه ست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج