جاباما
۷۶۱۷۵۳
۲ نظر
۵۰۲۰
۲ نظر
۵۰۲۰
پ

آسیایی‌های خرپول هالیوود را به هم ریختند

فیلم هالیوودی «آسیایی‌های خیلی پولدار» به پرده سینِمای آمریکای شمالی رسید و گیشه سینِما را در بزرگترین بازار سینمای جهان از آن خود کرد.

خبرگزاری خبرآنلاین: فیلم هالیوودی «آسیایی‌های خیلی پولدار»‌ به پرده سینِمای آمریکای شمالی رسید و گیشه سینِما را در بزرگترین بازار سینمای جهان از آن خود کرد.

آسیایی‌های خرپول هالیوود را به هم ریختند

تجربه فیلم «پلنگ سیاه‌» نشان داده بود که استفاده از بازیگران سیاه‌پوست می‌تواند به موفقیتی تجاری تبدیل شود، حالا هم فیلم دیگری که بازیگران شرق آسیا در آن بازی می‌کنند، موفقیت تجاری قابل توجهی به دست آورده است.

«آسیایی‌های پولدار» در آمریکای شمالی روی پرده رفت و در پنج روز نخستین نمایش ۳۴ میلیون دلار فروش داشت که بیش از ۲۵ میلیون دلار آن در سه روز پایانی هفته به دست آمد.

بعد از فیلم «باشگاه لوک جوی» که ۲۵ سال پیش اکران شد، «آسیایی‌های پولدار» نخستین فیلمی است که در هالیوود از بازیگران آسیایی‌الاصل استفاده می‌کند. این فیلم در کمپانی برادران وارنر بر اساس رمانی پرفروش از کوین کوان ساخته شده است.

نکته جالب توجه درباره این فیلم بودجه ۳۰ میلیون دلاری آن است. با این میزان بودجه سود هنگفتی در انتظار کمپانی برادران وارنر است.

به گفته جف گلدستین مدیر اکران کمپانی برادران وارنر این فیلم از اهمیت فرهنگی بسزایی برخوردار است و به ما در هالیوود یادآوری می‌کند که باید خارج از چارچوب‌های رایج بیاندیشیم.

این فیلم علاوه بر فروش خوب در گیشه توانست انتظارات منتقدان را برآورده کند. در این فیلم داستان زنی آمریکایی به نام راشل چو را روایت می‌کند که قرار است با نامزدش به عروسی بهترین دوستش در سنگاپور برود و در این بین می‌فهمد نامزدش از یکی پولدارترین خانواده‌های آسیا است.

روزهای خوش برادران وارنر

کمپانی برادران وارنر این روزها فیلم پرفروش‌ دیگری را هم روی پرده دارد. فیلم «مگ» هفته گذشته دومین اثر روی پرده بود و ۲۱ میلیون دلار فروش داشت. مجموع فروش فیلم در ۱۰ روز نخست اکران به ۸۳ میلیون دلار رسیده است.

«مگ» بیشتر فروش خودش را در گیشه بین‌الملل کسب کرده است و هفته گذشته نیز در گیشه بین‌الملل یکه‌تاز شد و به فروش ۶۷ میلیون دلاری دست پیدا کرد.

به این ترتیب فروش جهانی فیلم به بیش از ۳۱۴ میلیون دلار رسید که البته با توجه به بودجه ۱۳۰ میلیون دلاری فیلم رقم قابل توجهی نیست.

هفته پیش دو فیلم جدید هم به گیشه سینِما اضافه شد. فیلم اکشن «مایل ۲۲» به کارگردانی پیتر برگ در کنار درام ماجراجویانه و ماقبل تاریخی «آلفا» به کارگردانی آلبرت هیوز از تازه‌های اکران بودند.

«مایل ۲۲» در هفته نخست اکران سومین فیلم پرفروش بود. نقش اصلی این فیلم را مارک والبرگ بازی می‌کند. این فیلم اکشن چهارمین همکاری پیتر برگ و مارک والبرگ را رقم زده است. در این فیلم والبرگ نقش یک مامور رده بالای سیا را بازی می‌کند که وظیفه اسکورت یک محموله باارزش را به عهده می‌گیرد. جان مالکویچ، لورن کوهن و راندا رزی دیگر بازیگران این اثر سینمایی هستند.

دیگر فیلم تازه‌وارد اما اقبال «مایل ۲۲»‌ را نداشت و به فروش ۱۰ میلیون دلاری بسنده کرد. داستان «آلفا» در ۲۰ هزار سال پیش روی می‌دهد و روایتی از زندگی مرد جوانی است که در جریان شکار زخمی و رها می‌شود تا بمیرد اما سرنوشت جور دیگر رقم می‌خورد.

در این میان خبر جنجالی هم درباره فروش ناامیدکننده فیلم جدید کوین اسپیسی منتشر شد. فیلم جدید این بازیگر با عنوان «باشگاه پسرهای میلیاردر» در گیشه عمل‌کرد بسیار بدی داشت و حتی به فروش ۱۰۰۰ دلاری هم نرسید.

آسیایی‌های خرپول هالیوود را به هم ریختند

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • tatli

      من این فیلمو ندیدم، خیلی باحاله.

    • بدون نام

      خرپول؟
      از شما که استاد خودسانسوری و دگرسانسوری هستی بعیده!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج