جاباما
۷۶۱۷۹۲
۷ نظر
۵۰۰۲
۷ نظر
۵۰۰۲
پ

هت‌تریک کشتی آزاد؛ پرویز هادی هم طلایی شد

پرویز هادی آزادکار وزن ۱۲۵ کیلوگرم ایران برای دومین مرتبه مدال طلای بازی‌های آسیایی را بر گردن آویخت تا تیم ملی کشتی آزاد ایران با ۳ طلا و یک برنز به کار خود در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ پایان دهد.

ایسنا: در پایان رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ در جاکارتا پایخت اندونزی، پرویز هادی آزادکار وزن ۱۲۵ کیلوگرم ایران و آخرین نماینده ایران در این رقابت‌ها در دیدار فینال برابر ژی‌وی دنگ دارنده ۲ مدال برنز آسیا و نفر پنجم جهان در سال ۲۰۱۳ از چین رفت و در پایان با نتیجه ۷ بر صفر به برتری رسید و سومین و آخرین مدال طلای کشتی آزاد ایران در این رقابت‌ها را بر گردن آویخت.

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.

هت‌تریک کشتی آزاد؛ پرویز هادی هم طلایی شد

هادی که مدال طلای بازی های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون را در کارنامه خود دارد، پیش از این در دور نخست مقابل سومیت از هند در یک مبارزه آسان و در همان وقت نخست با نتیجه ۱۰ بر صفر به برتری رسید و راهی یک چهارم نهایی شد.

وی سپس به مصاف اولگ بولتین از قزاقستان رفت و در پایان در مدت زمان ۴ دقیقه حریف خود را با نتیجه ۱۰ بر صفر از پیش رو برداشت و در نیمه نهایی نیز برابر داوید مودزمانشویلی دارنده مدال نقره المپیک، برنز جهان و قهرمان آسیا وکشتی‌گیر گرجستانی‌الاصل از ازبکستان با نتیجه ۱۱ بر ۸ به برتری رسید و راهی فینال شد.

به این ترتیب تیم ملی کشتی آزاد ایران که با ۶ کشتی‌گیر در این رقابت ها حاضر شده بود با ۳ مدال طلای حسن یزدانی در وزن ۸۶ کیلوگرم ،علیرضا کریمی در وزن ۹۷ کیلوگرم و پرویز هادی در وزن ۱۲۵ کیلوگرم و یک برنز رضا اطری در وزن ۵۷ کیلوگرم به کار خود در این رقابت‌ها پایان داد.

مهران نصیری در وزن ۶۵ کیلوگرم به عنوانی بهتر از سیزدهمی نرسید و مصطفی حسین‌خانی نیز در وزن ۷۴ کیلوگرم پنجم شد.

نیمی از مدالهای طلای کشتی آزاد بازیهای آسیایی به شاگردان رسول خادم رسید تا کاروان ایران با ۳ طلای کشتی جایگاه خوبی در جدول مدالها داشته باشد.

از فردا مسابقات کشتی فرنگی آغاز می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایدین

      خدا قوت پهلوان

    • مهدی

      ماشالاه پهلوان.

    • بدون نام

      موفق باشیدوهمیشه برنده

    • مشفقی ازقزوین

      به وجود قهرمانان کشورم افتخارمی کنم.

    • یونس

      خیلی خوب کشتی گرفت درود ب شرفت .مرد

    • saedTaha

      روحیات. ما. ایرانی ها ورزش دوست. قهرمان دوست. است. ،آ فرین. به توانایی قدرت ایمان و اراده وروحیه. جنگاوری. کشتی گیران وبرای شادی قلوب. ما. غرور. ایران می‌جنگند. دردفاع. مقدس. هم رزمندگان. شهدای مظلوم و پاک برای. غرور. وتعصب ایرانی. جنگیدند، اما به این. افرادی. مدیرانی که ز بروز. هم. بیشتر فاجعه آ فرینی میکنند وغرور. ایرانی. مسلمان. را زیر. پا. می نهند، آ آقازاده های. اشرافی. کمال دوست. ومدیران طمع کاری. که فقط. از مقام و. قدرت. شان برای مال اندوزی، طمع. ورویا. های. جزیره‌ای اشان. بهره. میبرند وکار. مردم. ولی. نعمتان. را بی. خیال. وسنگ. اندازی. میکنند هشدار. وبرگردند جبران. نمایند اگر. مثل آ ن. کشتی گیر. که برتی نام. پرچم. ایران. جنگید امروز. همه. ما شاد. وبا روحیه. بودیم. وبه ایرانی. بودنمان. میبالیم، اگر نمی. توانید غرورآفرینی کنید لااقل دستاندازی. به سرمایه وارز. مملکت نکنید.

    • بدون نام

      آفرین پهلوان آفرین شیر ایرانی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج