۷۶۱۸۵۶
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

تارتار: بهتر بود از میزبانی ما تعریف می‌کردند!

مهدی تارتار سرمربی پارس جنوبی از باشگاهش درباره اعتراض استقلالی ها دفاع می کند.

ایران ورزشی: مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی درباره اعتراض استقلالی ها به میزبانی باشگاه پارس جنوبی می گوید:« من سعی می کنم خیلی به این قضیه ورود نکنم، چون سرمربی هستم و این مسائل به بخش‌های مدیریتی مربوط می‌شود، اما فقط به یک نکته اشاره میکنم. سال گذشته استقلال در ۱۰۰ متری ورزشگاه مستقر شد و با اینکه مسیر کمی تا ورزشگاه داشتند در نهایت آن بازی را ۲ بر صفر به ما واگذار کردند.

متاسفانه امسال شرایط به گونه‌ای رقم نخورد که استقلالی‌ها بتوانند در جم ساکن شوند و مجبور شدند به عسلویه بروند. به نظرم نباید حرف و حدیثی در خصوص میزبانی پیش بیاید باید منطقی به موضوع نگاه کنیم و برای تیم مقابل احترام قائل شویم.به نظرم باید این قضیه را پذیرفت که تیم حریف اگر ما را شکست داده قطعا لیاقت پیروزی را داشته است.

تارتار: بهتر بود از میزبانی ما تعریف می‌کردند!

حتی باید بگویم که ما خودمان هم تا حالا پیش نیامده که در هتل و شب قبل از بازی در جم اردو بزنیم. بازیکنان و کادر فنی ما همیشه شب قبل از بازی در خانه‌های خود استراحت می‌کنند و ما در هتل مستقر نمی‌شویم.

ضمن احترامی که برای استقلالی‌ها قائلم باید بگویم که بهتر بود از میزبانی ما تعریف می‌کردند و نکات مثبت را می‌گفتند. مثل قلعه‌نویی که سال گذشته به اینجا آمد و با اینکه آنها هم در عسلویه مستقر شدند، اما در نهایت با همه کم و کاستی‌ها از میزبانی تشکر کردند. البته فقط قلعه‌نویی این کار را نکرده و خیلی‌های دیگر چنین شرایطی داشتند.»

تارتار در ارتباط با اینکه در مصاحبه‌ای پس از بازی با استقلال اعلام کرده محمدی‌مهر ضعیف‌تر از سیف‌اللهی است یا نه این طور می گوید:« من چنین چیزی را نگفتم. من فقط این را گفتم که سیف‌اللهی در بازی با استقلال بهتر از محمدی‌مهر عمل می‌کند. در غیر اینصورت اصلا این دو بازیکن هم‌پست نیستند که بخواهیم نظری درباره مقایسه آنها دهیم.»

تارتار در ارتباط با جو ملتهب ورزشگاه‌های ایران در چند هفته اخیر می گوید:« واقعا هواداران تیم پارس جنوبی از لحاظ فرهنگ و احترام بی‌نظیر هستند و می‌توانند الگوی خیلی‌ها باشند. در این چند سالی که در جم حضور دارم هیچگونه بی احترامی از این هواداران ندیدم و از این بابت خوشحالم. این روز‌ها متاسفانه نوجوانان و بچه‌ها با ترس به ورزشگاه می‌آیند چون جو خوبی در ورزشگاه‌ها حاکم نیست.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نه بابا چقدر مردانگی تون گل میکنه بعد از بردن خوشم میاد چطور پارسال که تو آزادی کلی گل خوردین مرد نبودی بگی تیم حریف از ما بهتر بود وکیسه گلمون کرد هرچی چرندیات بود از دهن شما دراومد خودت وبازیکن ها ومسولان باشگاهت هماهنگ؟ الان مرد شدی! ضمنا وقتی میرین میگین به میهمان ما هتل ندید نامردی نیست؟ ببخشید مردانگی آگه آینه پس ما حرفی نداریم

    • زهرانیک اقبال سیسخت

      برو تارت بباف

    • بدون نام

      آره لنگی آشغال تو راست میگی.از چی تعریف کنیم.از اینکه هتل داخل شهر رو ندادید مجبور شدن برن صدوببست کیلومتر اونورتر ، اونم تو گردنه ؟؟لنگیا اسکولن مثل خودت ما تاجیا متوجهیم.
      مافیای لنگ سوگلی حکومت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج