جاباما
۷۶۲۱۷۳
۳ نظر
۵۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۶
پ

طرح جدید مجلس برای ماموریت خارجی مسئولان

یک عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس از تهیه طرحی با عنوان «جذب حداکثری سرمایه اجتماعی» برای محدودیت ماموریت های خارجی مسئولان و کارکنان دستگاه های اجرایی خبر داد و گفت: این طرح پس از جمع آوری امضا به هیات رییسه تقدیم می شود.

خبرگزاری ایرنا: یک عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس از تهیه طرحی با عنوان «جذب حداکثری سرمایه اجتماعی» برای محدودیت ماموریت های خارجی مسئولان و کارکنان دستگاه های اجرایی خبر داد و گفت: این طرح پس از جمع آوری امضا به هیات رییسه تقدیم می شود.

ابوالفضل ابوترابی اظهارداشت: در حال جمع آوری امضاهای این طرح هستیم که بر اساس آن و طبق منویات رهبر معظم انقلاب، سفرهای خارجی دستگاه های مختلف محدود می شود.

وی ادامه داد: در دیداری که اخیرا با رهبر معظم انقلاب برگزار شد، محدودیت ماموریت های خارجی از خواسته های ایشان بود که البته این موضوع از درخواست های مردم نیز هست.

نماینده مردم نجف آباد در مجلس یادآور شد: شاهد هستیم که ماموریت های خارجی دستگاه های مختلف بسیار زیاد است و در برخی از این سفرها، فسادهای اقتصادی و زد و بندهایی صورت می گیرد که حتی تولید ایرانی فدای کالای خارجی می شود و گاهی مواقع موارد جاسوسی ایجاد می شود.

ابوترابی افزود: بر اساس این طرح و در صورت تصویب نهایی آن، سفرهای خارجی در دستگاه های مختلف به تناسب به امضای روسای سه قوه می رسد و باید اذن آنان اخذ شود، همچنین باید ماموریت های مسئولان و کارکنان دستگاه های اجرایی در سامانه ای به صورت شفاف ثبت شود و به اطلاع مردم برسد.

وی همچنین گفت: در این سامانه باید میزان هزینه ای که برای هر فرد خرج و دستاوردهای سفر قید می شود البته بر اساس این طرح افراد حق ماموریت دریافت نمی کنند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس ادامه داد: ما هم اکنون در حال جمع آوری امضای این طرح در مجلس هستیم و بزودی آن را به هیات رییسه ارائه و در مجلس بررسی می کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پیشنهاد میدم کلیه روابط خارجی را قطع کنید مملکت ما که باهیچ جا مراوده ندارن فقط کنیا بورکینافاسو گینه نو افغان پاکستان غزه لبنان فلسطین این سفیرایی که می‌فرستیم کشورهای اروپایی جنبه ندارن ته تهش میشه ساشا سبحانی که بجای دست درد نکنه به ملت که بابجونشون دولتی سر این مردم آدم شده فحش نثار ملت کنن

    • شهرام

      خدا کنه راست گفته باشید

    • شهین سیفی

      قبل از هر چیزی یک کلاس کار اموزی علوم سیاسی برای نمایندگان بگذارید ودر کنارش معلومات عمومی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج