۷۶۲۱۸۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

افت گیشه آلمان به خاطر جام جهانی و گرما

جام جهانی و گرما باعث افت ۱۵ درصدی گیشه آلمان در نیمه اول سال شدند.

آی ‌سینما: مسابقات جام جهانی فوتبال و همچنین افزایش دمای بی‌سابقه هوا در روزهای تابستان به کاهش فروش بلیت در گیشه سینماهای آلمان منجر شده است. کل درآمد گیشه این کشور در نیمه نخست سال ۲۰۱۸ به بیش از ۵۰۲ میلیون دلار (۴۳۹ میلیون یورو) رسیده که در مقایسه با پارسال ۱۵.۳ درصد افت داشته است. با این حال، بعضی تولیدات بومی سینمای آلمان در مقایسه با محصولات هالیوود بیش از پیش مورد استقبال سینماروها قرار گرفته‌اند.

افت گیشه آلمان به خاطر جام جهانی و گرما

بنا به آماری که نشریه هالیوود ریپورتر به نقل از هیات فیلم آلمان فدرال منتشر کرده از کل بلیت‌های فروخته شده در نیمه نخست سال، سهم فیلم‌های آلمانی 22 درصد برآورد شده است. تعداد 51 میلیون بلیت در شش ماه نخست 2018 در گیشه سینماهای آلمان به فروش رفته که در مقایسه با پارسال همین موقع، بیش از نه میلیون کاهش داشته است.

فیلم ابرقهرمانی «انتقامجویان: جنگ بی‌نهایت» محصول دیزنی با جذب 3.3 میلیون هوادار آلمانی و کسب بیش از 44.5 میلیون دلار درآمد، پرفروش‌ترین اکران سینمایی گیشه این کشور در شش ماه گذشته به شمار می‌رود. استودیوی یونیورسال هم رتبه دوم و سوم جدول پرفروش‌ترین‌ها را با دو فیلم «Fifty Shades Freed» و «دنیای ژوراسیک: قلمرو از دست رفته» به خود اختصاص داد. کل درآمد این دو محصول در گیشه آلمان به ترتیب برابر با 33.7 میلیون دلار و 29.5 میلیون دلار برآورد شده است.

مدیر هیات فیلم آلمان افزایش بی‌سابقه دمای هوا و پخش مسابقات جام جهانی فوتبال را عامل اصلی کاهش فروش بلیت سینماها دانسته است. او همچنین معترف است در میان اکران‌های سینمایی امسال چند فیلم آلمانی وجود دارد که با استقبال تماشاگران روبرو شده‌اند. در شش ماه گذشته، بیش از 11 میلیون بلیت برای نمایش فیلم‌های بلند آلمانی زبان به فروش رسیده است که این رقم نزدیک به یک میلیون بیش‌تر از فروش پارسال همین موقع است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج