جاباما
۷۶۲۲۴۵
۳ نظر
۵۰۱۱
۳ نظر
۵۰۱۱
پ

هزینه ساخت «کیف انگلیسی» چقدر بود؟

محمدرضا جعفری جلوه که در زمان مدیریت او در شبکه یک سیما، سریال «کیف انگلیسی» زنده‌یاد دری پخش شد، درباره این اثر گفت: «کیف انگلیسی» اثر متفاوتی بود و در نوع خود حمایت ویژه‌ای از آن شد. ۲۵۰ تا ۳۰۰ میلیون هزینه تولید «کیف انگلیسی» در آن مقطع زمانی شد که تلویزیون و شبکه یک این پول را در اختیار گذاشت.

خبرگزاری ایسنا: محمدرضا جعفری جلوه که در زمان مدیریت او در شبکه یک سیما، سریال «کیف انگلیسی» زنده‌یاد دری پخش شد، درباره این اثر گفت: «کیف انگلیسی» اثر متفاوتی بود و در نوع خود حمایت ویژه‌ای از آن شد. ۲۵۰ تا ۳۰۰ میلیون هزینه تولید «کیف انگلیسی» در آن مقطع زمانی شد که تلویزیون و شبکه یک این پول را در اختیار گذاشت.

مدیر شبکه دو سیما درباره مرحوم سیدضیاء‌الدین دری اظهار کرد: قبل از هر چیز باید از آن بزرگوار یاد کنیم؛ هنرمند ارجمندی که سال‌های طولانی با دغدغه‌های خاص خود و دل‌مشغولی‌های بسیار، کارهای خوب و آثار ارزشمندی را دنبال کرد به ویژه سریال‌های «کیف انگلیسی» و «کلاه پهلوی».

او ابتدا آن‌ها را به صورت فیلمنامه برای ساخت در سینما تدارک دیده بود اما شرایط به گونه‌ای رقم خورد که آن‌ها را به آثار و سریال‌های تلویزیونی تبدیل کرد.

او با اشاره به سریال «کیف انگلیسی» خاطرنشان کرد: مجموعه به‌یادماندنی «کیف انگلیسی» یک نقطه آغاز و عطف در تولید آثار تاریخ معاصر بود که به شکل موثر، مخاطب‌پذیر و جذابی توانست نقدی بر عصر پهلوی داشته باشد. همچنین این سریال نقلی از آن زمان و دوران بود؛ البته با کیفیت خوب هنری و فنی ساخته شده بود.

مدیر شبکه دو سیما ادامه داد: همکار ایشان در تهیه سریال «کیف انگلیسی»، حسن بشکوفه بود که زحمت بسیاری کشید. «کیف انگلیسی» اثر متفاوتی بود و در نوع خود حمایت ویژه‌ای از آن شد. ۲۵۰ تا ۳۰۰ میلیون هزینه تولید «کیف انگلیسی» در آن مقطع زمانی شد که تلویزیون و شبکه یک این پول را در اختیار گذاشت و پشتیبانی از آن صورت گرفت.

کار هم سریع و با کیفیت در تولید پیش رفت. در مقطع زمانی خاص، متفاوت و حساسی این اثر به مردم تقدیم شد و نقش خود را ایفا کرد. این نشانه از او و این یاد در ذهن‌ها باقی مانده است. برای او طلب غفران از خداوند داریم و راهش را پر رهرو طلب می‌کنیم.

امیدوارم که دیگران کارها و دغدغه‌های بر زمین مانده ضیاء‌الدین دری را پیگیری کنند و مخاطبان و مردم عزیز بتوانند بهتر با تاریخ به ویژه دوره معاصر از طریق کارهای نمایشی دلپذیر آشنا شوند.

جعفری جلوه با اشاره به برنامه‌هایی که مردم در آن حضور و تعامل دارند، گفت: در حال حاضر در شبکه دو برنامه‌هایی داریم که مردم در آن حضور مؤثر دارند. برنامه «زنده باد زندگی» هر روز پیش از ظهر از این شبکه به روی آنتن می‌رود.

مردم در این برنامه از مناطق مختلفی حضور دارند و صمیمانه به گفت‌وگو می‌نشینند و مباحث مختلفی را طرح می‌کنند.

همچنین برنامه «جیوگی» که دو فصل از آن از این شبکه پخش شده است و فصل سوم آن در فرصت نزدیک در حال تدارک است؛ قطعا برنامه‌ای خواهد بود که ظرفیت طرح مباحث مورد علاقه نخبگان و طیف‌های گسترده‌ای از مردم را در خود دارد.

او ادامه داد: برنامه صبحگاهی «از فراز الوند» با یک نام نمادین که هم بلندای الوند را یادآوری می‌کند و هم به جغرافیای شبکه دو در ضلع شمالی میدان آرژانتین اشاره دارد.

این برنامه ظرفیت مباحث اجتماعی و مباحث مختلف مردمی را دارد. یک برنامه متفاوت و جدیدی به نام «حلقه رندان» در حوزه طنز و طنزپردازی هم در حال تولید است که همکاران فراخوانی را تدارک می‌بینند و از مردم ویدئوهایی متناسب طنز که تولید آن‌هاست را می‌خواهند که ارسال کنند.

مدیر شبکه دو سیما درباره سریال‌های جدید این شبکه گفت: سریال «بازی نقاب‌ها» در حال تولید نهایی است که بعد از سریال «پدر» امیدواریم آن را تقدیم مخاطبان کنیم.

همچنین فصل دوم سریال «بچه مهندس» در حال تولید است که پخش آن بعد از پایان سریال «بازی نقاب‌ها» آغاز می‌شود. همچنین تدارکاتی برای ماه‌های بعد دیده شده که برنامه‌های نمایشی خوبی را از این شبکه به مردم تقدیم کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این مبالغ به ریال بوده،یا به تومان ویا به دلار ، نکنه به یورو بوده،هرچه بود برای یک فیلمی که بیشترش تخیل همراه بادروغ پردازی بودبسیار زیاد بوده.

    • بدون نام

      این همه پول بیت‌المال را صرف کردید برای تحریف تاریخ

    • طوفان

      حیف اون پول

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج