جاباما
۷۶۲۳۰۳
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

گناه خنده‌دارِ رئالی‌ها

 با توجه به وضعیت کنونی بازار نقل و انتقالات، بزرگ ترین گناه سفیدپوشان فروش «کریستانو رونالدو» با قیمتی خنده دار و مجازات این گناه هم عدم توانایی آنها در خرید مهاجمی حتی یک سر و گردن پایین تر از او است.

ایرنا: با توجه به وضعیت کنونی بازار نقل و انتقالات، بزرگ ترین گناه سفیدپوشان فروش «کریستانو رونالدو» با قیمتی خنده دار و مجازات این گناه هم عدم توانایی آنها در خرید مهاجمی حتی یک سر و گردن پایین تر از او است.

روزنامه مارکا اسپانیا روز سه شنبه در گزارشی نوشت: رونالدو همچنان تاریخ نگار رئال است؛ آنها او را با ۱۰۰ میلیون یورو به حریف اصلی خود در لیگ قهرمانان اروپا یعنی یوونتوس فروختند.

با این حال، در حال حاضر تفکر جاری در سانتیاگو برنابئو این انتقال را خوشایند دانسته و بر این پایه استوار است که گل نخوردن بهتر از گل زدن است.

بنابراین، برخی افراد خروج زودهنگام مهاجم پرتغالی را از جمع کهکشانی ها بهترین تصمیم ممکن می دانند اما حقیقت این است که «یولن لوپتگی» سرمربی تازه وارد این تیم همچنان در تلاش است تا بتواند مهاجمی را به خدمت بگیرد که دست کم قادر باشد توپ های معمولی را به گل تبدیل کند.

گناه خنده‌دارِ رئالی‌ها

با توجه به شرایط موجود، مرد اسپانیایی نیمکت سفیدپوشان نقشه مشخصی برای «وینیسیوس جونیور» دارد و می خواهد تا سر حد امکان از او به خوبی محافظت کند.

علاوه بر این، باشگاه رئال مادرید هم برای جلوگیری از هدر رفتن این جوان مستعد محتاطانه با او رفتار می کند. در واقع آنها تصمیم گرفتند تا در بازی مقابل ختافه که با پیروزی رئالی ها همراه بود، از جونیور استفاده نکنند و به او فشار نیاورند.

شاید عمده ترین دلیل آنها این بود که به ستاره برزیلی اجازه درخشش بدهند و از آنجایی که «فلورنتینو پرز» برای خرید او 45 میلیون یورو هزینه کرده، معتقد است مدافع عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا نیازی به جذب مهاجم دیگری ندارد.

در واقع با دنبال کردن این سناریو، یعنی پس انداز کردن هزینه های تابستان جاری، مشخص می شود که آنها روی کاغذ قصد دارند تا پول خود را برای خرید «نیمار» ذخیره کنند.

اما با توجه به روند نزولی و تضعیف هر ساله کهکشانی ها، این ایده به همان اندازه نگران کننده است که ایده ی «ما مثل همیشه خوب و قوی هستیم.»

به عبارت دیگر، تبعات این خوشبینی از فصل گذشته و بدنبال عملکرد ناامید کننده کاروان رئال در لالیگا و جام حذفی که با از دست دادن بازیکنانی همچون «آلوارو موراتا» و «پپه» آغاز شد، دامن کهکشانی ها را گرفته است.

می توان گفت مشکل اصلی رئال این بود که آنها مجبور به فروش رونالدو شدند و نتوانستند مبلغ چشمگیری را در قبال فروش او دریافت کنند، چرا که کاپیتان تیم ملی پرتغال از ادامه دادن با رییس باشگاه به ستوه آمده بود و اصطلاحا عطای سفیدپوشان را به لقای آنها بخشید.

گناه خنده‌دارِ رئالی‌ها

بنابراین، می توان بزرگ ترین گناه سفیدپوشان را با توجه به وضعیت کنونی بازار نقل و انتقالات؛ فروش رونالدو با قیمتی خنده دار دانست و در سوی مقابل، مجازات این گناه عدم توانایی آنها در خرید مهاجمی است که از لحاظ قیمتی خنده دار تر از قیمت فروش مهاجم کنونی یووتوس به نظر نرسد.

به عبارت بهتر، توضیح امضای قرارداد با «رودریگو مورِنو» مهاجم تیم والنسیا و پرداخت ۱۲۰ میلیون یورو یا رقمی در این حدود به ازای او و فروش بهترین گلزن تاریخ باشگاه با مبلغ ۱۰۰ میلیون یورو، حتی برای افرادی که به دنبال سوژه ای برای خندیدن هستند هم سخت است.

با این حال، این موضوع برای اکثر هواداران مادریدی به هیچ عنوان خنده دار و سرگرم کننده به نظر نمی رسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      رونالدو غلت کرد

      پاسخ ها

      • حسین ابوحیدری

        شما اول غلط املایی تو درست کن بعد در مورد غلط و درست دیگران تصمیم بگیر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج