۷۶۲۴۴۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پنجعلی: پیروزی در آبادان دور از دسترس نیست

کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد که این تیم در بازی‌های آینده باز هم با سدی مانند تیم نفت مسجدسلیمان روبه‌رو خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم: پنجعلی در مورد تساوی پرسپولیس برابر نفت مسجدسلیمان و انتقاد پرسپولیسی‌ها از سبک بازی این تیم گفت: در فوتبال هر تیمی برای نتیجه گرفتن تاکتیک خاص خودش را دارد. وقتی تیمی در ورزشگاه آزادی برابر پرسپولیس قرار می‌گیرد طبیعی است که دنبال حداقل امتیاز باشد و بازی دفاعی را در دستور کار قرار دهد.

وی در ادامه افزود: نفت مسجدسلیمان هم دنبال امتیاز گرفتن بود و به این شیوه رو آورد. این آخرین بازی نیست که پرسپولیس با این شرایط موجه می‌شود. قطعاً پرسپولیس باز هم با سدی مثل نفت مسجدسلیمان روبه‌رو می‌شود، ولی نکته مهم این است که کادر فنی برای تیم‌هایی که با این سبک بازی می‌کنند، دنبال راهکار و تنوع تاکتیکی باشد.

کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس همچنین خاطر نشان کرد: پرسپولیس نباید در نیم‌فصل اول به‌سادگی امتیاز از دست بدهد، خصوصاً در بازی‌های خانگی که اهمیت زیادی دارند. پرسپولیس باید طوری امتیاز بگیرد که در پایان نیم‌فصل اول در کورس قهرمانی باشد تا در نیم‌فصل دوم، با اضافه شدن بازیکنان جدید شرایط بهتری پیدا کند.

پنجعلی با بیان این جمله که بازی بعدی با صنعت نفت اهمیت زیادی دارد، تصریح کرد: پرسپولیس قبل از بازی با الدحیل باید در آبادان با صنعت نفت بازی کند. این بازی بسیار مهم است و پرسپولیس با شکست دادن حریفش می‌تواند با روحیه‌ای بالا به مصاف الدحیل برود. پیروزی در آبادان دور از دسترس نیست و بازیکنان هم باید تساوی برابر نفت مسجد‌سلیمان را فراموش کنند و در بازی بعدی به فکر جبران باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج