۷۶۲۵۲۱
۵ نظر
۵۰۰۳
۵ نظر
۵۰۰۳
پ

نوروزی: گل زدن به استقلال لذت خاصی داشت

رضا نوروزی، رکورد دار گلزنی در یک فصل از رقابت های لیگ برتر و یکی از بهترین گلزنان تیم فولاد به استقلال در خصوص شرایط خود و بازی امشب استقلال و فولاد صحبت های جالبی را مطرح کرده است.

ورزش سه: اولین بازی هفته پنجم رقابت های لیگ برتر امشب در ورزشگاه آزادی بین تیم های استقلال و فولاد برگزار می شود. بازی های این دو تیم همیشه از حساسیت ویژه ای برخوردار بوده و نتایج جالب توجهی در آنها رقم خورده است. یکی از ستاره های سال های گذشته جدال تیم های استقلال و فولاد، رضا نوروزی بوده است.

مهاجم گلزنی که ۲ فصل حضور در تیم سرخپوش اهوازی را در کارنامه دارد و در طول این مدت ۵ گل به استقلال زد و ضمنا با ۱۰ گل، رکورد دار گلزنی یک بازیکن به استقلال است. نوروزی در گفت و گویی با ورزش سه پیرامون وضعیت فعلی خود، شرایط فولاد و نبرد حساس امشب فولاد و استقلال به صحبت پرداخته است.

چند پیشنهاد دارم و در حال بررسی هستم

یک سال از فوتبال دور بودم و حالا هم چند پیشنهاد از لیگ دسته اول و یک پیشنهاد از لیگ برتر دارم. باید بررسی کنم تا ببینم در این روزهای باقی مانده از نقل و انتقالات تیمی را انتخاب می کنم یا خیر.

فولاد باید هر سال قهرمان لیگ شود

فولاد بهترین باشگاه ایران است. هم از نظر امکانات، هم از دیدگاه مالی همه چیز در این باشگاه خوب است اما طوری مدیریت نمی شود که نتایج خوبی بگیرد. معلوم نیست چه خبر است و دقیقا چطور مدیریت می کنند وگرنه به نظرم این تیم هر سال باید قهرمان شود. این تیم تا به حال فقط ۲ قهرمانی لیگ برتر داشته که با توجه به امکاناتی که دارد، برایش خیلی کم است.

سالی که ما در فولاد بودیم، شرایط خیلی خوب بود و بازیکنان خوبی داشتیم. نتایج خیلی خوبی هم می گرفتیم اما یک سری اتفاقات که الان جای گفتن آن نیست، ما را اذیت می کرد. در کل باید بگویم حیف است با این همه بودجه و امکانات، فولاد همیشه تلاش می کند که در نیمه بالای جدول قرار بگیرد.

گلزنی به استقلال خیلی مزه داشت

من با پیراهن فولاد ۵ گل به استقلال زدم. دو سال فولاد بودم، در یک بازی ۲ گل زدم و در بقیه بازی ها هر کدام یک گل به استقلال زدم. برای من خیلی گل زدن به استقلال مزه داشت. آن موقع شاید کسی نمی دانست که پرسپولیسی هستم اما خودم می دانستم و به همین دلیل از گلزنی به استقلال خیلی لذت می بردم.

بازی با استقلال خیلی سخت بود ولی ما انقدر خوب بودیم که در همان سالی که من به فولاد رفتم، در آزادی ۲-۱ استقلال را بردیم و در بازی برگشت هم ۴-۱ پیروز شدیم. تیممان خیلی خوب بود و حدود ۷۰ گل زدیم که من و آرش افشین فقط ۳۶ گل زدیم. من جلوی استقلال همیشه خیلی انگیزه داشتم و خوب هم گل می زدم.

جدایی از پرسپولیس بزرگترین حسرت زندگی ام شد

شرایط خیلی بدی شد. در پرسپولیس هفته چهارم مصدوم شدم. آقای درخشان آمد و اسم من را از لیست خارج کرد. نتوانستم بازی کنم و وقتی در اواخر فصل برانکو آمد، من هیچ بازی ای نکرده بودم و شرایط طوری رقم خورد که مجبور شدم از پرسپولیس جدا شوم. فکر می کنم این جدایی ضربه خیلی سنگینی به کل فوتبال من وارد کرد.

بعد از پرسپولیس به سایپا رفتم که موفق نبودم و سپس در پیکان هم دوباره مصدومیت برایم به وجود آمد. از نظر روحی شرایط خیلی سخت شد. من با امید و آرزوهای خیلی بزرگی به پرسپولیس آمدم و چندین سال بود آرزوی این اتفاق را داشتم، ولی متاسفانه نشد و این حسرت تمام دوران زندگی ام است.

درخشان به جای من کسی را آورد که یک بازی هم نکرد

۲ بار رباط دادم که خیلی اذیتم کرد. اولی در فولاد بود که چون جوان تر بودم و به همین دلیل توانستم برگردم. دومی در پرسپولیس بود که چون اسمم از لیست خارج شد، کاری نتوانستم بکنم. من به ۱۰ هفته آخر فصل می رسیدم اما به خاطر فقط پنج بازی نامم را از لیست خارج کردند و یک بازیکن خارجی آوردند که یک بازی هم نکرد (ژوزه تادئو). این خیلی بیشتر برای من درد داشت.

پرسپولیس ضعیف تر شده اما امیدوارم دوباره قهرمان شود

پرسپولیس امسال باید سعی کند در نیم فصل اول امتیازات را بگیرد چون بازیکن جدیدی نتوانست اضافه کند و چند بازیکن کلیدی این تیم هم جدا شدند. باید در نیم فصل اول خوب امتیاز جمع کنند تا در ادامه ضربه نخورند.

اما در کل به نظرم پرسپولیس از پارسال ضعیف تر شده است. شرایط سختی برای این تیم وجود دارد و امیدوارم در نیم فصل اول در کورس قهرمانی باشند که در نیمه دوم فصل با اضافه شدن یارهای جدید، بروند برای قهرمانی.

مثلث مدعیان قهرمانی

به نظرم سپاهان خیلی تیم خوبی دارد. خود پرسپولیس هم خوب است و استقلال هم تیم خوبی دارد. همین سه تیم فکر می کنم مدعیان اصلی قهرمانی خواهند بود.

فولاد کار سختی دارد، شاید سهمیه!

فولاد به نظرم مدعی قهرمانی نیست و شاید در راه کسب سهمیه بتواند با تیم هایی مثل ذوب آهن و تراکتور رقابت کند. احتمال سهمیه گرفتن فولاد از آن دو تیم دیگر کمتر است.

رکورد گلزنی به استقلال را بیشتر از آقای گلی دوست دارم

رکورد برای شکستن است. امسال را نمی دانم اما بالاخره همانطور که یک روز من رکورد را جابجا کردم، روز دیگری هم یک بازیکن دیگر این رکورد گلزنی من را می زند. این چیزها اصلا مهم نیست و من هم به آن فکر نمی کنم. اما رکورد گلزنی به استقلال را بیشتر از رکورد آقای گلی دوست دارم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به این میگن تاژ سوراخ کن خخخخخخخ

    • ناصری

      دقیقا درست میفرمایید... گل زدن به تاج برای هر کسی از جمله جماعت لنگ افتخار باورنکردنی است... همان طور که نوروزی میگه... زدن چهار پنج گل به استقلال بزرگترین افتخار ورزشی براش بوده. لنگی ها هم هرسال برد بدون سند و مدرک دهه پنجاه رو با افتخار جشن می‌گیرند. اوج افتخارات لنگ در این حده... از این طرف ما حتی قهرمانی های آسیایی مون رو هم جشن نمیگیریم چون استقلال بزرگترین تیم ایران هست و انتظارات ازش بیشتره

    • بدون نام

      خخخ دمت گررررم بچه ایذه ای

    • بدون نام

      خوب شد مصدوم شدی لنگی

    • بدون نام

      چاپلوس بدبخت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج