۷۶۲۵۵۲
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

فیلم پیتر جکسن در جشنواره لندن اکران می‌شود

فیلم مستند «آنها نباید پیر شوند» ساخته جدید پیتر جکسن با محوریت جنگ جهانی اول در جشنواره فیلم لندن روی پرده می‌رود.

آی ‌سینما: فیلم مستند «آنها نباید پیر شوند» ساخته جدید پیتر جکسن با محوریت جنگ جهانی اول در جشنواره فیلم لندن روی پرده می‌رود. عنوان این مستند بلند به تازگی و با الهام از شعر «تقدیم به کشته‌شدگان» سروده لارنس بینیون به سال ۱۹۱۴ انتخاب شده است.

بعد از چهار سال، این اولین ساخته بلند فیلمساز برنده اسکار در مقام کارگردان است که روی پرده سینما به نمایش در می‌آید. آخرین بخش از سه‌گانه «هابیت» به کارگردانی جکسن سال ۲۰۱۴ در سینماها اکران شد.

فیلم پیتر جکسن در جشنواره لندن اکران می‌شود

به نوشته نشریه ددلاین، مستند جدید فیلمساز نیوزیلندی تقریبا همزمان با صدمین سالگرد پایان جنگ جهانی اول در 1918 روی پرده می‌رود. برگزارکنندگان جشنواره فیلم لندن 16 اکتبر را به عنوان روز اکران «آنها نباید پیر شوند» اعلام کرده‌اند. در نشستی که بعد از پایان نمایش فیلم برگزار می‌شود، جکسن با حضور مارک کرمود منتقد فیلم به پرسش‌های حاضران در جشنواره پاسخ خواهد گفت.

این مستند جنگی همزمان با جشنواره فیلم لندن در سینماهای سراسر بریتانیا نیز روی پرده خواهد رفت. جکسن که از قدیم به موضوع جنگ جهانی اول علاقه‌مند بوده، برای ساختن «آنها نباید پیر شوند» (They Shall Not Grow Old) از راش‌های اصلی آرشیو فیلم موزه سلطنتی جنگ و همچنین آرشیو صوتی بی بی سی استفاده می‌کند تا صدای کهنه‌سربازان را با تصاویر آرشیوی تطبیق بدهد.

این تصاویر اوریجینال در فیلم جکسن رنگی شده‌اند و با فرمت سه بعدی روی پرده سینما به نمایش در می‌آیند؛ تصویری که تا به حال از جنگ ارائه نشده است.

جکسن در این‌باره گفته: «می‌خواستم از مه زمان عبور کنم و این مردان را به دنیای امروز بیاورم تا یک بار دیگر بتوانند وجه انسانی‌شان را بازیابند - فراتر از آن که صرفا به شکل تصاویر چارلی چاپلین‌مانند در آرشیو فیلم‌های تاریخی دیده شوند. با استفاده از قدرت کامپیوترهامان برای عبور از محدودیت‌های فنی سینمای صد ساله، می‌توانیم جنگ بزرگ را همان‌طور که آنها تجربه کردند ببینیم و بشنویم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی بهداروند

      عاشقتم جکسون واقعا آدم ازدیدن ارباب حلقه هاوهابیت سیرنمیشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج