جاباما
۷۶۲۵۹۰
۲۹ نظر
۵۰۰۰
۲۹ نظر
۵۰۰۰
پ

خبیری:

پرسپولیس برای سوپرجام به میدان نمی‌رود

مشاور مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: طبق قانون و آیین‌نامه‌های انضباطی پرسپولیس برنده سوپرجام است و آقایان بدانند که در هیچ تاریخ دیگری برای انجام این بازی در زمین حاضر نخواهیم شد.

فارس: حسین خبیری، مشاور مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره اینکه تکلیف سوپرجام در نهایت چه خواهد شد، گفت: این سوالی نیست که از ما بپرسید؛ بلکه این سوال را باید از مسئولان محترم فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ بپرسید. مسئولان فدراسیون ۵ ستاره باید بگویند که چرا جام قهرمانی در سوپرجام را به ما نمی‌دهند؟

استقلال از بازی در ۲۹ تیرماه سرباز زده و نماینده رسمی این باشگاه در جلسه‌ای که در همین خصوص انجام شد رسما اعلام کرد که تیم استقلال نمی‌تواند در ۲۹ تیرماه در این بازی به میدان برود.

چرا که آن زمان این تیم در ایران حضور نداشت. حتی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال هم با یک بررسی دقیق در نهایت تایید کرد که به دلیل حاضر نشدن استقلال در این بازی، پرسپولیس قهرمان سوپرجام خواهد بود. بعد از آن طبق قانون اگر کسی به رای کمیته انضباطی اعتراض داشته باشد ۷ الی ۱۰ روز بعد از اعلام رای می‌تواند به کمیته استیناف اعتراض کند اما مسئولان باشگاه استقلال این کار را نکردند و در ا ین شرایط رای کمیته انضباطی لازم‌الاجرا خواهد بود.

وی ادامه داد: مگر می‌شود باشگاه استقلال در بازه زمانی تعیین شده اعتراض نکند و بعد از یک ماه تازه اعلام کنند که اعتراض داریم؟! این کار قطعا پشت کردن به قانون است و ما مستنداتی هم در این زمینه داریم. مسئولان کمیته استیناف هفته قبل اعلام کردند که باشگاه استقلال هیچ اعتراضی نکرده است

پرسپولیس برای سوپرجام به میدان نمی‌رود

یعنی اینکه حدود 20 روز بعد از اعلام رای کمیته انضباطی اعتراضی انجام نشده است. اگر مسئولان مربوطه به قانون پایبند هستند باید طی یک مراسم در خور شان باشگاه پرسپولیس کاپ قهرمانی در سوپرجام را به باشگاه ما اهدا کنند.

مشاور مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: اینکه بعد از 20 روز بگویند باشگاه استقلال اعتراض کرده توهین به شعور مردم است. وقتی نامه‌ای از کنفدراسیون فوتبال آسیا برای باشگاه ما ارسال می‌شود 48 ساعته این نامه به دست ما می‌رسد اما چطور می‌شود که نامه‌نگاری بین باشگاه حریف و کمیته استیناف 20 روز طول می‌کشد؟

مگر با کبوتر می‌خواستند اعتراض خود را به کمیته استیناف بدهند؟ واقعیت این است که پرسپولیس قهرمان سوپرجام شده و باید جام قهرمانی که حق باشگاه ما است را به ما بدهند. کبوتر نامه‌بر زودتر می‌توانست اعتراض باشگاه استقلال را به کمیته استیناف ببرد!

خبیری درباره صحبت‌هایی که در مورد مستندات جدید باشگاه استقلال مطرح شده، افزود: مستندات یعنی چه؟ مگر تیم استقلال در حال آمدن به استادیوم بوده که برایش مشکلی پیش بیاید و مستندات ارائه دهند؟!

آنها اصلا ایران نبودند که بخواهند برای بازی به ورزشگاه بیایند و کار آ‌نها مصداق بی‌اهمیت دانستن برنامه‌ اعلام شده از سوی سازمان لیگ بوده است. سرمربی محترم باشگاه پرسپولیس از چند ماه قبل تاریخ سوپرجام را می‌دانست و برنامه‌ریزی‌اش را برای این بازی انجام داد اما به ما ارتباطی ندارد که تیم رقیب بی‌توجه به تاریخ بازی به سفر خارجی رفته و برای سوپرجام آماده نشده است.

پرسپولیس برای سوپرجام به میدان نمی‌رود

وی افزود: البته من امیدوارم که این صحبت‌ها واقعا از سوی آقای صالحی رئیس کمیته استیناف نبوده باشد اما صالحی از کدام مستندات صحبت می‌کند؟ چند ماه قبل تاریخ سوپرجام اعلام شد و آقای برانکو برای این بازی برنامه‌ریزی کرد و تمریناتمان هم بر همین اساس انجام شد اما تیم حریف دلش خواسته به اردوی خارج از کشور برود و حاضر به حضور در این بازی نشده است.

آنها چه مستنداتی می‌خواهند ارائه دهند؟ اینکه حاضر نشدند به بازی بیایند چه مستنداتی دارد؟ حرف‌های مطرح شده از سوی برخی آقایان قابل دفاع نیست و به نوعی بی‌احترامی به جامعه هواداران فوتبال و هواداران پرشور پرسپولیس است.

اگر آقای صالحی قصد دارد به دوست و رفیق خودش یک جام بدهد بهتر است که بین خودشان و تیم استقلال یک مسابقه بگذارند تا بلکه بتوانند جامی بدهند! به نظر می‌آید برخی‌ها می خواهند به رفیق و همکار سابق‌شان خوش‌خدمتی کنند اما آنها بدانند باشگاه پرسپولیس تحت هیچ شرایطی زیر برگزاری این بازی نمی‌رود چرا که همه چیز مشخص است.

خبیری خاطرنشان کرد: هواداران پرسپولیس بارها این مساله را به ما گوشزد کردند که برخی افراد به خاطر روابط‌شان با کمیته استیناف می‌خواهند از این روابط سوء استفاده کنند اما ما صحبت از عدالت کمیته استیناف می‌کردیم و می‌گفتم که آنها مطمئنا قانون را اجرا خواهند اما الان به این نتیجه رسیده‌ایم که نگرانی هواداران پرسپولیس بی‌مورد نبوده است و باید به نگرانی‌شان احترام بگذاریم.

من واقعا از فدراسیون پنج‌ستاره تعجب می‌کنم که با وجود داشتن استانداردهای حرفه‌ای هنوز نمی‌توانند یک قانون کوچک را اجرا کنند و از انجام آن عاجز هستند. قانون در این باره خیلی ساده و شفاف می‌گوید که وقتی تیمی حاضر به انجام بازی نمی‌شود آن بازی ۳ بر صفر خواهد شد و برای ما عجیب است که چطور این اتفاق که حتی در اساسنامه و آیین‌نامه انضباطی هم به آن تاکید شده اجرایی نمی‌شود.

وی تاکید کرد: ما می‌دانیم که آقای تاج زحمات زیادی می‌کشد و شبانه‌روز برای فوتبال ایران کار می‌کند. از او می‌خواهیم که خیلی زود شبهات را برطرف کند. برای ما عجیب است که یک مقام مسئول در فدراسیون فوتبال در روزی که استقلال بازی دارد و در حالی که فردا باید پرسپولیس به میدان برود چنین صحبت‌هایی انجام داده است.

آیا این خوش‌خدمتی نیست؟ آقایان مسئول بدانند که باشگاه پرسپولیس تحت هیچ شرایطی زیر بار تاریخی دیگر برای انجام بازی سوپرجام نخواهد رفت چرا که طبق قانونی که در فوتبال ما وجود دارد تیم استقلال به دلیل عدم حضور در بازی و اعلام انصراف از شرکت در سوپرجام در تاریخ ۲۹ تیر بازنده این بازی خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ق مثل قشقایی

      خخخخخخ از ترسشه کسگم مشکل براش پیش اومده لنگیای وحشی

    • میثم

      بدبخت خبیری میترسه تیمش با استقلال (**) بازی کنه باخت سنگینی در انتظار تیمش هست

    • بدون نام

      تیم دوم ایران بود

    • بدون نام

      بگو میترسیم

    • علی

      خاک تو سر این فوتبال چه بسا این مملکت ...

    • بدون نام

      خخخخخخ لنگی ترسو.
      بدجور ازقدرت تاج کبیرترسیدند

    • بدون نام

      خجالت داره بیا من یه جام دارم بده بهشما فتاحی وحسن زاده لنگی

    • بدون نام

      چقدر دارن براي يه جام مفتي كه بهشون رسيده،حرص ميزنن!
      نگران جاي خالي جام نباشين،ايشالا با جام ولايت پر ميشه!

    • فرشاد

      شما که دیگه سوگلی حکومت و فدراسیون هستید بابا چه رویی دارید شما ..با کلی جعل و حقه و جعل قراردادو ..بهتون جام دادن الان طلبکارم شدید...خجالت داره ..پس زر مفت نزن ممنون

    • بدون نام

      لنگ ترسیده ترس برادر مرگ است خخخخخخخهخخخخههخخخههههههاهه

    • بدون نام

      مردک از همین حالا خودتو خیس کردی چرا میترسی بازی کنی
      وقتی تیم لنگ چند سال پیش بازی نکرد چرا جام و به استقلال ندادن؟میگی صالحی میخواد به استقلال جام بده!!؟؟اخه مرد حسابی خودت هم میدونی چی میگی؟وقتی دو تیم با هم بازی کنن هر کس حقشه جام و میبره،البته خودتون هم خوب میدونید که نمیتونید مقابل استقلال برنده بشید حالا این حرفا رو میزنید
      حرف از شعور مردم میزنی!؟کسی که به شعور مردم توهین میکنه شمایید،چطور خونه به خونه رسمی نامه داد به فدراسیون که فینال جام حذفی بازی نمیکنه اما فدراسیون ۳بر صفر به نفع استقلال نزد اما واسه سوپر جام استقلال درخواست کرده تاریخ بازی تغیر کنه اما فدراسیون چند روز مونده به بازی ۳ بر صفر به نفع شما اعلام کرد!!!
      وزرات و فدراسیون این ۲ سال که شما جام گرفتید همه تیمها رو قربانی کرد که بهتون جام بدن پارسال چه بلای سر ذوب اهن اوردن؟
      از سوپر جام فرار کنید لیگ و چکار میکنید،اسیا هم شما ان تیم نیستید که الدحیل و ببرید

    • hamed

      دمت گرم خبیری.حال کردم با مصاحبت❤

    • تاجی

      یعنی به اندازه ای که از بازی کردن با استقلال می ترسند فکر نکنم از مرگ بترسند . از دست این لنگی جام ندیده

    • حسن مهربان ازرشت,

      اقای خبیری سلام گرم من خدمت شما,من فکرمیکنم بدوراز همه ی مسایل اگرمسابقه ی تحت عنوان سوپرجام بین دوتیم پرطرف دارپایتخت انجام شودهم تماشاگران واقعی فوتبال ازان مسابقه لذت خواهندبردوهم برنده سوپرجام درمیدان مسابقه تعیین میگردد,ازاین طریق بهانه ای هم بدست کسی نخواهدبود,,برای جلوگیری ازاین بهانه جویی هاوهرگونه حواشی خوب است دومدیر عامل باشگاه دوستانه بنشینندویک تاریخی رابرای انجام این مسابقه مشخص نمایند,,من ایمان دارم فوتبالیهای واقعی ازاین حرکت به نحوبسیارخوبی حمایت خواهندکرد,ارادتمندشما,,,مهربان ازرشت

    • بدون نام

      چقدرحرف زده اقاجام بدین اینا جام ندیدن شاید یخورده ویترینشون پرشه.

    • بدون نام

      جناب آقای خبیری مگه پرسپولیس تو زمین حاضر شده که استقلال حاضر نشده شما که دم از قانون می زنید باید می رفتین تو زمین داور سوت میزد اون وقت نتیجه را اعلام می کردند .

    • بدون نام

      جناب آقای خبیری مگه پرسپولیس تو زمین حاضر شده که استقلال حاضر نشده شما که دم از قانون می زنید باید می رفتین تو زمین داور سوت میزد اون وقت نتیجه را اعلام می کردند .

    • تاج بزرگ آبی

      سکوت کن لنگی زبون باز. خوش خدمتی ب استقلال؟ با چ مدرکی حرف میزنی؟ امامن بامدرک حرف میزنم و اثبات میکنم ک لنگ تیم حکومتیه و ساپورت میشه پس خوب گوش کن " جریان طارمی و تیم ترکیه ای رو ک یادته؟ قرارداد داشت باتیم ترکیه ای اما موقعی ک برگشت فدراسیون مخفیانه ب لنگ و طارمی قول داد ک حمایتشون کنه و قَضیه رو درست میکنه ک گندش دراومد و رییس جمهور و دولت وقت رفتن ب رییس جمهور ترکیه رو زدن آخرشم حل مشد. دوم اینکه شبانه رفتن تو اردوی تیم ملی باوحید امیری و بیرانوند مذاکره کردن ک بیان لنگ درحالی ک این دوتا بازیکن ب صراحتا گفتن استقلالی ان. سوم داوریها. چهارم بازی سوپرجام سال ۸۷ک لنگ انصراف داد چرا سه هیچ ندادن ب نساجی؟؟ پس سکوت کن مردک. شرف و انسانیت داشته باشید. راستی اینو هم بگم تیمی ک ازنقل و انتقالات محرومه چطو با پنج تا بازیکن قرارداد میبنده؟ چرا فدراسیون اجازه ثبت قرارداد داد بهشون؟ این ینی حمایت و سوگلی فدراسیون.

    • a

      پرسپولیس و استقلال هر دو زیر نظر دولت و وزارت ورزش است و بیش از این نباید انتظار داشت در حالی که به باشگاه تراکتور و گسترش فولاد اجازه بازی ندادند تا وقتی که سهمیه گسترش فولاد را فروختند ولی باشگاه پرسپولیس و استقلال مشکلی بابت بازی ندارند!امیدوارم روزی فیفا از این قضیه مطلع بشه و این دو باشگاه بزرگ را از چنگ دولت خارج کند

    • بدون نام

      با تشکر از جناب اقای خبیری که مسایل را واضح مطرح نمودن . اگر منطق جواب نمیده که با وجود مسایلی که استقلالیها در مورد نقل و انتقالات بوجود اوردند و با جمع شدن جلوی وزارت ورزش و با فحش و توهین به مسولان و فحش دادن در ورزشگاه به خواسته هایشان رسیدند بنابراین نتیجه میگیریم که منطق و قانون معنی و مفهومی نداره و هوادران پرسپولیس هم باید هماهنگ روبروی کمیته استیناف و فحش و ناسزا در ورزشگاه به خواسته شان برسن

    • amir fathei

      بچه لوث وزارت ورزش بازم شروع کرد به دستهای پشت پرده،

    • کریمی

      خفه شو لنگ کثیف

    • هومن خان

      بابا جام رو بدید لنگیا یه ستاره دیگه بزنن رو شورتشون خخخخ

    • بدون نام

      کیسه ترسید و در سوپر جام شرکت نکرد. آقای صالحی چه کاره هستند که بخاطر دوستش فتحی قانون را زیر پا بگذارند.

    • موسوی

      از این کمیته هیچی بعید نیست!!! اخه تمام عالم و آدم میدونن چرا سه صفر اعلام شد ،دیگه اینهمه لفت دادن یعنی چی!!!!!؟؟؟؟ من به عنوان یکی از طرفداران پرسپولیس ار باشگاه میخوام اگه سه صفر اعلام نشد،کلا از لیگ کنار بکشه و بذارن تیم کیسه قهرمان لیگ هم بشه .!!!!!

    • مجید

      هروقت جام۸۷ را به استقلال دادن مال شما را هم میدن

    • بدون نام

      حافظه تاریخی مسئولین ناوارد و بی تخصص چرا ایتقدر ضعیفه!!
      سوپر جام 87 و درخواست پرسپولیس فراموش تشده هنوز.

    • کمال

      ستاره قلابی پارسال گرفتین یه جامه قلابیم روش تقدیم به لنگ پلیس خخخخخخخخخخخ لنگویچ

    • موسوی

      امروز تو جاکار تا زهرا نعمتی ۳۰ثانیه دیر کرده نتیجه به حریف دادند اما اینجا یک تیمی اعلام انصراف کرده وفرارکرده ترکیه حاضر به مسابقه نشده االان دوماهه درگیراعلام نتیجه هستن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج