۷۶۲۵۹۵
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

نکونام: ۶ امتیاز برای اشتباهات داوری از دست دادیم

سرمربی نساجی می‌گوید این تیم به خاطر اشتباهات داوری ۶ امتیاز از دست داده‌اند.

ایسنا: نساجی در هفته پنجم لیگ برتر، فردا (پنجشنبه) از ساعت ۲۰:۱۵ در ورزشگاه وطنی قائم‌شهر به مصاف نفت مسجد سلیمان می‌رود. جواد نکونام، سرمربی این تیم در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: شناخت کافی از تیم نفت داریم و فیلم بازی‌های این تیم را دیدیم.

ما به حریف کاری نداریم و تیم خودمان مهم است. آن‌ها در بازی آخر بازی خوبی مقابل پرسپولیس به نمایش گذاشتند اما شرایط نساجی برای ما مهم است و به روند رو به رشد خودمان فکر می‌کنیم. ما در این دیدار محروم نداریم ولی امید سینگ در بازی قبلی در یکی از صحنه‌ها که می‌توانست به گل تبدیل شود، داور خطا اعلام نکرد و او را برای دو هفته به خاطر مصدومیت در اختیار نداریم.

او درباره اشتباهات داوری که در بازی های قبلی نساجی رخ داد، افزود: هیچ مرهمی نیست اما در سه بازی ما حداقل ۶ امتیاز از دست دادیم. این امتیاز دیگر برنمی‌گردد و دیگر فرق نمی‌کند که فردا چه کسی داور است. ما ۶ امتیاز به خاطر اشتباهات داوری از دست دادیم و به جای این که در نیمه اول جدول باشیم در نیمه دوم جدول رده بندی هستیم.

خوشحالم که فغانی که افتخار تمام ایرانیان است داور بازی ما است. من دیگر به عقب فکر نمی‌کنم ولی حداقل لیاقت ما این بود که با ۷ تا ۹ امتیاز در بالای جدول باشیم. امیدوارم فردا یک بازی بدون مشکل برگزار شود.

نکونام: ۶ امتیاز برای اشتباهات داوری از دست دادیم

سرمربی نساجی ادامه داد: ما شاهد روند رو به رشد نساجی هستیم اما اشتباهات داوری دست ما نیست. فولاد بدون بدست آوردن موقعیت، مقابل ما برنده شد. مقابل پارس جنوبی گل سالم زدیم اما مردود اعلام شد. بازی با تراکتورسازی پنالتی، اخراج اشتباه اعلام شده است.

وقتی در چهار هفته، سه اشتباه داوری رخ دهد که نتایج تیم ما را تغییر دهد، این یک مسئله بحث برانگیز است اما ما چون تلاش کردیم، حسرت نمی‌خوریم. تنها بازی‌ای که حسرتش را می‌خورم بازی ذوب‌آهن است که باید حداقل امتیاز را می‌گرفتیم ولی درباره باقی بازی‌ها داوری تاثیرگذار بود.

نکونام در پاسخ به این سوال که آیا تیمش می‌تواند به شکلی بازی کند که هم حریف و هم باقی عوامل را شکست دهد، گفت: در ورزشی مثل کشتی، شما تک به تک مبارزه می‌کنید. فوتبال تک به تک نیست و باید با ۱۱ نفر بازی کنید. زمانی است که شما می‌توانید راحت درباره یک تیم مدعی قهرمانی صحبت کنید.

ما مدعی قهرمانی نیستیم و تازه بعد از ۲۴ سال توانستیم به لیگ برتر صعود کنیم. انتظار مردم باید به وقت و به جا باشد. بعد از ۲۴ سال باید پایه و اساس نساجی ساخته شود. اگر این تیم قشنگ ساخته شود، در آینده این تیم یک قطب فوتبال می‌شود. من این پتانسیل را در نساجی می‌بینم.

ما وقتی خوب بازی کنیم، مردم متوجه می‌شوند و بهترین قاضی هستند. وقتی در سه بازی، سه اشتباه داوری نتیجه را تغییر داده، مردم متوجه می‌شوند و این یک مسئله واضح است.

او افزود: شک نکنید که نساجی در لیگ برتر ماندنی است و ما اصلا به این موضوع فکر نمی‌کنیم. ما سال‌های قبل تیم‌هایی داشتیم که در نیم فصل اول در رده‌های بالایی بودند اما در پایان با رده یازدهم و دوازدهم لیگ را به پایان رساندند.

هیچ کجای دنیا نیست که تیمی که در ۱۰ هفته ابتدایی اول بوده بتواند قهرمان شود. شما تیم نساجی را دیدید و مشاهده کردید که ما با برنامه بازی می‌کنیم. متاسفانه تا الان زورمان به برخی مسائل نرسید.

سرمربی نساجی در ادامه در واکنش به صحبتی مبنی بر اینکه بازیکنان این تیم توانایی‌های یکسانی ندارند و در برخی از پست‌ها تعداد بازیکنان زیاد است، توضیح داد: نشستن در خانه و کارشناسی کردن راحت است. شما باید با این تیم زندگی کرده باشید و ببینید چه کار کردیم.

برخی بازیکنانی که من می‌خواستم، ترجیح دادند تا در تیم صنعتی بازی کنند تا نساجی. بازیکنان نساجی در پست تخصصی خودشان بازی می‌کنند. من بازیکنانی که نیاز داشتم را جذب کردم. ما ۶ بازیکن هافبک دفاعی داریم که دو پسته هستند و می‌توانند در پست هافبک نفوذی بازی کنند.

نکونام ادامه داد: تیم‌های تازه لیگ برتری شده می‌توانند ۸ بازیکن لیگ برتری بگیرند و دست‌شان باز نیست. باید با توجه به شرایط موجود بازیکن جذب می‌کردیم.

قطعا در نیم فصل دوم بازیکن جذب می‌کنیم تا شرایطمان بهتر شود. مگر می‌شود که تازه به لیگ برتر برسیم ۲۴ بازیکن تراز اول بگیریم؟ ما بازیکن قائم‌شهری خواستیم ولی او گفت که من نمی‌خواهم به عقب برگردم و به نساجی بیایم.

او افزود: برای من مهم است که نساجی موفق باشد و هواداران نساجی خوشحال باشند. تمام بازیکنانی که نیاز بود با باشگاه مذاکره کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حامد

      تو هم هر دفعه فقط بشین و داوری رو مقصــــــــــر بدون .خب مربی نیستی چرا بهونه های مفت میاری اخـــــــــــــه .جوجه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج