جاباما
۷۶۲۶۰۲
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

کریمی: مهاجم کامرونی را داخل غار فرستادیم!

سرمربی ماشین‌سازی تبریز درباره آخرین فعالیت این باشگاه در نقل و انتقالات توضیحاتی ارائه داد.

ورزش سه: فیروز کریمی، سرمربی ماشین سازی در نشست خبری قبل از دیدار با ذوب‌آهن گفت: بدون کوچک‌ترین شک، ذوب‌آهن یکی از بهترین تیم‌های حال حاضر ایران است؛ بازی‌های گذشته این تیم را دیدیم و آنالیز کردیم؛ شخصیت تیمی ذوب‌آهن با قهرمانی و گرفتن سهمیه آسیایی عجین شده است و خودم افتخار حضور در این تیم را داشتم.

او ادامه داد: ذوب‌آهن باشگاه منظم و منسجمی است، از مدیریت خوبی بهره‌مند است، کادر فنی توانمند و فوتبال‌شناس و بازیکنان توانمندی در تمام پست‌ها دارد؛ وحدت تاکتیکی این تیم بالاست و بازی مشکلی پیش رو داریم؛ امیدوار هستم بازی خوبی در شان تیم و خودمان ارائه دهیم، نمایش خوب و تماشاگرپسندی داشته باشیم و حداکثر امتیاز ممکن را به دست آوریم.

سرمربی ماشین‌سازی با بیان اینکه قسمت منفی کارمان این است که تیم ما دیر تشکیل شد، عنوان کرد: بیش از یک سوم لیست تیم ما جای خالی دارد؛ با احتساب به اینکه هفته قبل سه بازیکن به جمع ما اضافه شده ولی هنوز یک سوم جای خالی در فهرست ما است و این نشان می‌دهد تیم ما دیر جمع شده است؛ برای دیر جمع شدن تیم هم همه در جریان هستند که چه اتفاقاتی افتاد و چه گذشت.

کریمی: مهاجم کامرونی را داخل غار فرستادیم!

کریمی با تاکید بر اینکه دلیل نتایج ما بدنسازی نیست، ابراز کرد: بازی با سپیدرود از دقیقه 70 به بعد روی دروازه حریف خیمه زدیم و موقعیت‌هایی داشتی و چندین فرصت گل به دست آوردیم که این نشان می‌دهد از نظر توانمندی جسمی مشکلی نداریم؛ یک مقدار هم مسائل حاشیه‌ای بود که در بازی اول نتوانستیم پیروزی را حفظ کنیم و گل‌هایی خوردیم که سابقه نداشت.

او اضافه کرد: اگر گل می‌خوریم، برعهده ماست، حتی اگر دروازه‌بان صد در صد مقصر باشد؛ اتفاقاتی مثل لیز خوردن و ... هم برای بازیکنان رخ می‌دهد ولی هر گلی که وارد دروازه ما می‌شود، باید پاسخگو باشیم.

سرمربی ماشین‌سازی تصریح کرد: حتی دقیقه 89 بازی با صنعت نفت آبادان گل خوردیم ولی خیلی زود به بازی برگشتیم و در دقیقه 95 گلزنی کردیم؛ با استقلال خوزستان هم بازی داشتیم، یک دروازه خالی را گل نکردیم که نباید به حساب عدم آمادگی جسمانی تیم گذاشت و این مسئله ناهماهنگی تیمی بود.

کریمی عنوان کرد: متاسفانه کمی بدشانسی آوردیم، ضمن اینکه روی بچه‌ها کار کرده بودیم؛ اصل مطلب را آقای نصیرزاده گفت که در سه هفته اخیر بازی تدارکاتی انجام دادیم؛ دنبال بهانه نیستیم ولی شب قبل از بازی یک بازیکن جوان به تیم اضافه کردیم؛ سه هفته از بازی‌ها گذشت دو بازیکن و چهار هفته گذشت دو بازیکن جوان به تیم اضافه شدند؛ شاید از هفته‌ای که سپری کردیم، تمرینات اصلی ما باز هم با تعداد کمی شکل می‌گیرد.

او با اشاره به عملکرد تیمش در نقل و انتقالات و ضعف‌هایی که دارند، گفت: ما مهاجم هدف و تمام کننده نداریم؛ هافبک طراح، وینگر، دفاع وسط، هافبک دفاعی، هافبک نفوذی، دفاع کناری و ... می‌خواهیم و این موضوع را در نامه‌ای به نصیرزاده گفتم!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • a

      اینکه حرفی از مهاجم آفریقایی نزده پس چرا این تیترو زدین؟!!!

    • a

      اینکه حرفی از مهاجم آفریقایی نزده پس چرا این تیترو زدین؟!!!

    • majid.sh

      منظورشان از این حرفا چی بوده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج