۷۶۲۶۶۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

دو ستاره مطرح اروپایی در تور الهلال

پرافتخارترین تیم فوتبال عربستان با جذب دو بازیکن مطرح اروپایی قصد دارد تیمی قدرتمند را به مسابقات لیگ عربستان و لیگ قهرمانان بفرستد.

ورزش سه: الهلال عربستان بعد از نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا، فصل گذشته روزهای بدی را گذراند. این تیم اگرچه بار دیگر قهرمان لیگ عربستان شد اما از مرحله گروهی لیگ قهرمانان حذف شد تا انقلابی اساسی در این تیم ایجاد شود.

سامی جابر اسطوره این باشگاه بعد از حذف مدیریت این باشگاه را به عهده گرفت و در اولین قدم رامون دیاز مربی آرژانتینی و بازیکنان خارجی زیادی که این تیم جذب کرده بود را کنار گذاشت. الهلال خورخه خسوس پرتغالی را به عنوان سرمربی انتخاب و شروع به جذب مهره های سرشناس کرد و همانطور که جابر قول داده بازیکنان خارجی با کیفیتی را می خواهد به خدمت بگیرد.

دو ستاره مطرح اروپایی در تور الهلال

آلوارو نگردو بازیکن سرشناس اسپانیایی یکی از بازیکنانی است که قرار است به الهلال بپیوندد. این مهاجم 33 ساله که در بشیکتاش عضویت داشت قرار است در پروژه بازسازی الهلال یکی از ستاره های اروپایی باشد. نگردو سابقه بازی در تیم های منچستر سیتی، والنسیا و میدلزبورو را دارد.

این مهاجم 21 بازی و 10 گل نیز برای تیم ملی اسپانیا به ثمر رسانده است. دیگر بازیکن سرشناسی که قرار است الهلال به خدمت بگیرد بافتیمبی گومیس مهاجم فرانسوی و 33 ساله گالاتسرای ترکیه است. او نیز دوازده بازی و 3 گل ملی در کارنامه اش دارد.

دو ستاره مطرح اروپایی در تور الهلال

بی شک الهلال برای به خدمت گرفتن این دو بازیکن سرشناس اروپایی باید حسابی دست به جیب شده و هزینه کند و البته این به نوعی هشدار برای رقبای آسیایی این تیم در سال آینده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج