جاباما
۷۶۲۶۸۴
۴ نظر
۵۰۰۸
۴ نظر
۵۰۰۸
پ

حسینعلی امیری :

وزیر اقتصاد مورد حمایت دولت است

معاون امور مجلس رییس جمهوری با تاکید بر اینکه وزیر امور اقتصادی و دارایی، مدیری پرتلاش، فروتن و مردم دار است، اظهار امیدواری کرد جلسه استیضاح مسعود کرباسیان در فضایی آرام برگزار و کشور کماکان از وجود وی بهره مند باشد.

خبرگزاری ایرنا: معاون امور مجلس رییس جمهوری با تاکید بر اینکه وزیر امور اقتصادی و دارایی، مدیری پرتلاش، فروتن و مردم دار است، اظهار امیدواری کرد جلسه استیضاح مسعود کرباسیان در فضایی آرام برگزار و کشور کماکان از وجود وی بهره مند باشد.

حسینعلی امیری امروز چهارشنبه پس از دیدار با اقشار مختلف مردم شیعه و سنی غرب استان گلستان هنگام ترک گرگان در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: استیضاح حق نمایندگان مردم است اما دولت نیز به استمرار اعتماد مجلس در ادامه کار وزیر اقتصاد امیدواری زیادی است.

وی افزود: امیدوارم با توضیحات وزیر امور اقتصادی و دارایی برای نمایندگان، رفع ابهام شده و کماکان دولت از خدمات کرباسیان بهره مند باشد.

امیری ابراز امیدواری کرد؛ توضیحات کرباسیان و ارائه آمار و ارقام و طرح ریشه های مشکلات موجود بتواند نمایندگان مجلس را قانع کند.

معاون رییس جمهوری گفت : حل مشکلات اقتصادی مردم دغدغه مشترک دولت و مجلس است و در شرایطی که آمریکا و رژیم صهیونیستی جنگ تمام عیار اقتصادی علیه ایران را به راه انداخته اند، اتحاد و انسجام قوا و ثبات وضعیت دستگاه های اقتصادی می تواند دشمن را از ایجاد التهاب و نارضایتی مایوس کند.

امیری افزود: ایجاد فضای آرام در اقتصاد کشور اجتناب ناپذیر و یک ضرورت مهم و حیاتی است که اتحاد سه قوه می تواند موجب تقویت آرامش موجود در کشور و از میان بردن التهابات طراحی شده، توسط بدخواهان شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ميرشجاع كوچصفهاني از گيلان

      درست است كه كرباسيان مديرى است مردم دار فروتن پر تلاش و بسيار پاك و درست ولي بايد زرنگي هايى هم داشته باشد. متاسفانه ١٠٪‏ زرنگي كرباسچى را ندارد.

    • بدون نام

      کلا هر وزیری که ومعاونی که کارایی نداشته مورد حمایت دولت است.

    • TRAMP.GON

      خوب طبیعی است هدف همه پوله پول دست کیه وزیر اقتصاد همین که ما را تامین میکند کافیست.مرفه کردی ما را تشکر میکنم مردم به ما ربطی ندارد.

    • بدون نام

      لال بمیری

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج