۷۶۲۶۹۲
۲۰ نظر
۵۰۰۹
۲۰ نظر
۵۰۰۹
پ

احتمال برکناری ترامپ جدی شد

برت استفان نویسنده وال استریت ژورنال گفت: «من در مورد شایستگی استیضاح ترامپ شک و تردید داشتم. اما درخواست جرم کوهن این مسئله را تغییر داد. رئیس جمهور به وضوح در مورد جرایم سنگین و فرارمالیاتی مجرم است. او باید از مقامش استعفا دهد یا به دادگاه احضار شود و سپس او را از مقامش اخراج کنند.»

خبرگزاری مهر: «سارا هاکبی سندرز» سخنگوی کاخ سفید اتهامات وارد شده به «دونالد ترامپ» در مبارزات انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا را رد کرد.

وی در نشست خبری کاخ سفید و در پاسخ به سوالات مکرر خبرنگاران در خصوص اتهامات قضایی وارد شده به ستاد انتخاباتی ترامپ، مدعی شد مسائلی که از سوی رسانه ها علیه ترامپ مطرح شده صحت ندارد و هیچگونه اتهامی متوجه وی نیست.

این در حالی است که بنا بر افشاگری «مایکل کوهن» وکیل شخصی ترامپ، وی به زنی که با او رابطه غیراخلاقی داشته حق السکوت پرداخته است.

احتمال برکناری ترامپ جدی شد

کوهن همچنین در دادگاه خود، هشت اتهام وارده در رابطه با فرار مالیاتی، تقلب بانکی و تخلفات مالی در کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ را پذیرفته و گفته که طبق خواسته آقای ترامپ عمل کرده است.

اعتراف او در دادگاه همزمان با آن شد که دادگاه دیگری در ایالت ویرجینیا پل منافورت، رئیس پیشین ستاد انتخاباتی آقای ترامپ، را در هشت مورد از ۱۸ مورد اتهام بانکی و مالیاتی، گناهگار شناخت، محاکمه‌ای که در نتیجه تحقیقات پیرامون مداخله روسیه در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و همکاری احتمالی کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ با روس‌ها انجام گرفت.

از سوی دیگر رئیس‌جمهوری آمریکا در واکنش به اقدامات قضایی علیه دو تن از دستیاران پیشین خود روز چهارشنبه ۳۱ مرداد با انتشار توئیت‌هایی، کوهن را به شدت مورد انتقاد قرار داد.

ترامپ در توئیتی دیگر با تمجید از منافورت نوشت که به خاطر اتهام زنی علیه وی، برای منافورت و «خانواده فوق‌العاده او» به شدت متاسف است.

احتمال استیضاح و برکناری ترامپ چقدر است؟

انتخاب: آتلانتیک در گزارشی به قلم CONOR FRIEDERSDORF نوشت: مایکل کوهن وکیل سابق ترامپ جرم خود را پذیرفت و به طور خاص اعتراف کرد که او به این دلیل مرتکب جرم شده تا از آگاهی رای دهندگان به اطلاعاتی که شانس پیروزی ترامپ را کاهش می‌داد جلوگیری کند. همانطور که یک وکیل آمریکایی گفته است: «مایکل کوهن این میزان پول را برای تاثیر گذاری بر انتخابات ریاست جمهوری پرداخت کرده است و نشست‌ها و تماس‌های تلفنی خود در مورد ماهیت و زمان بندی پرداخت را با اعضای کمپین انتخاباتی ترامپ کاملا هماهنگ کرده است.»

وکیل مایکل کوهن در توئیتر گفت: «امروز مایکل شهادت داد که دونالد ترامپ به او دستور داده تا با پرداخت پول به دو زن با هدف تاثیر گذاری بر انتخابات مرتکب جرمی شود. اگر آن وجوه پرداختی برای مایکل کوهن جرم بوده است پس چرا برای دونالد ترامپ جرم نباشد؟»

مشاور سابق کاخ سفید گفت: «در این مسئله، با فرض پذیرش نقض قانون فدرال کمپین انتخاباتی توسط قدرتمندترین مرد کشور؛ شاهد نمایش کوچک شمردن ملاحظات و محدودیت‌های قانونی هستیم و وی به صورت مستمر در مورد اقداماتش دروغ می‌گوید.»

برت استفان نویسنده وال استریت ژورنال در این مورد گفت: «من در مورد شایستگی استیضاح ترامپ شک و تردید داشتم. اما درخواست جرم کوهن این مسئله را تغییر داد. رئیس جمهور به وضوح در مورد جرایم سنگین و فرارمالیاتی مجرم است. او باید از مقامش استعفا دهد یا به دادگاه احضار شود و سپس او را از مقامش اخراج کنند.»

با تمام عواقب سیاسی و قانونی، رای دهندگان به ترامپ باید بدانند که آن‌ها به مردی رای داده اند که به همگی آن‌ها برای پیروزی در انتخابات دروغ گفته است. آمریکا تا زمانی که ریاست جمهوری او فاسد باشد و گفتمانش با دروغ مسموم شده و به قدرت قوانین بی اعتنا و الگویی از کوچگ شماری دروغ برای فرزاندش ایجاد کند نمی‌تواند بزرگ باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • میکس حماقت و خباثت

      ترامپ هیچ خطایی انجام نداده!!!! فقط کارهایی شدیدا احمقانه و خبیثانه ی زیادی انجام داده که منطق بر رفتار آمریکاست و خطا حساب نمیشه براشون!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آفزين ..عجب نظر خوبي
        نيش عقرب از پستي او نيست ذات و طبيعتش باعث ميشه نيش بزنه همه سياست آمريكا بر اساس زور و ظلم و استعمار است
        براي همينه ما 40 ساله ميگيم مرگ بر آمريكا

      • محسن وات؟؟؟

        اوهو

    • بدون نام

      ایشالا که استیضاح میشه

      پاسخ ها

      • مهرین

        واسه استیضاح صفر تا صد مسیولین خودت دعا کن
        شما چرا به دنیا میان ؟

      • بدون نام

        بشین تا بشه

    • بدون نام

      با دعای گربه سیاه بارون نمی باره

    • بدون نام

      مرگ بر امریکا

    • مصطفی

      بیارنش مجلس ایران اول باهاش سلفی بندازن بعد استیضاحش کنن

    • جلال

      با همین خیال خوش در توهم برکناری باشید تا اموراتتان بگذرد. هنوز توهم جنبش وال استریت و سقوط اقتصاد آمریکا که توسط به اصطلاح مفسران سیاسی داخلی مون درس عبرت نشده که توهمی دیگر دامن گیرشون شده. فقط وجه شخصی ترامپ رو میخان خراب کنند وگرنه هیچ چیز دیگه ای عایدشون نمیشه.

    • بدون نام

      الهی بمیره این دروغ گو . هرزه .

    • حمید معصومی نژاد

      صابون بزنید دلتون رو خدا کریمه

    • مشایی

      دو سال روحانی داره همین میگه میترسم روحانی بره ولی ترامپ هنوز باشه.

    • بدون نام

      با لغو برجام و تحريم نفتي ايران، همه ي اتهاماتش به فراموشي سپرده ميشه! تازه فرض محال بركنار هم بشه بعدي هم همين راه رو در مقابل ايران پيش مي گيره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مگر ریس جمهوری ما با دروغ وعوامفریبی به این جایگاه نرسیده چه بلایی بر سر علم. اقتصاد ومردم اورده ....

    • بدون نام

      پس در ایران باشد چکار میکند؟

      این موارد در ایران بچه بازی هست

      اختلاس میکنن میلیارد دلاری هیچکس کار ندارد

    • بدون نام

      مرگ برترامپ

    • بدون نام

      امیدوارم اقای ترامپ ریس جمهور بمانه زنده باد ترامپ

    • بدون نام

      فرار مالياتي،،،اونايي كه اهل كار و تجارت و درامد دارند همه شون صد در صد ميدانند فرار ماليتي چيست،،،،در قانون ماليتي تبصره هايي دارد كه صاحبان مشاغل همگي به دليل كارگر و مخارج و غيره ذالك ان را مد نظر و،،،

    • یک ایرانی

      همه اینا الکیه دو روز دیگه یادشون میره ترامپ چه حیوون کثیفیه و دو باره به کاراش ادامه میده من که از خداامه برکنار بشه ولی چشمم آب نمیخوره بعدشم بشه نفر بعدی هم از این بدتر آمریکا کی به نفع ایران بوده که الان بار دومش باشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج