۷۶۲۸۳۳
۱۴۷ نظر
۵۰۲۳
۱۴۷ نظر
۵۰۲۳
پ

فتحی: آقای گرشاسبی، حاضری‌خور نباش!

سرپرست باشگاه استقلال خطاب به مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: آقای گرشاسبی! به عنوان یک فرد فوتبالی نصیحت می‌کنم که پیگیر بازی جوانمردانه باشید.

خبرگزاری تسنیم: امیرحسین فتحی درباره تساوی بدون گل استقلال مقابل فولاد خوزستان در هفته پنجم لیگ برتر اظهار داشت: ابتدای فصل است و تیم هنوز هماهنگی لازم را ندارد. امیدوارم شرایط تیم روز به روز بهتر شود. بازیکنان خارجی ما به نسبت دیر جذب شدند و به هماهنگی نرسیده‌اند.

مارکوس نیومایر با تیم هماهنگ است، اما بدنش آماده نیست. همام طارق یک هفته است با تیم تمرین می‌کند و همین‌طور الحاجی گرو. این بازیکنان به مرز آمادگی خواهند رسید و امیدواریم با بازگشت مصدومان روزهای خوبی در انتظار تیم باشد و قطعاً هم این اتفاق می‌افتد.

داور پنالتی ما را نگرفت، 2 آفساید هم به اشتباه گرفتند

وی در پاسخ به این سؤال که امتیازات ابتدای فصل اهمیت زیادی دارد و استقلال به راحتی امتیاز از دست می‌دهد، گفت: دقیقاً همین‌طور است، اما هیج تیمی دوست ندارد امتیاز از دست بدهد و ما هم از این قائده مستثنی نیستیم. برخی مواقع اتفاقاتی در فوتبال می‌افتد که به سود تیم نیست.

به عنوان مثال، داور برای ما دو آفساید به اشتباه گرفت و یک پنالتی هم نگرفت که اگر می‌گرفت، شاید نتیجه بازی تغییر می‌کرد. البته اگر توپ مرتضی تبریزی تبدیل به گل می‌شد، خیلی اتفاقات رخ می‌داد. امیدوارم اتفاقات از این پس به سود ما رقم بخورد.

امیدوارم از اشتباهات داوری متضرر نشویم

سرپرست باشگاه استقلال با اشاره به بحث اشتباهات داوری علیه تیمش تصریح کرد: به عنوانی کسی که در فوتبال مسئولیت داشته‌ام، همیشه به داوری احترام گذاشته‌ام. اشتباهات داوری بخشی از فوتبال است و امیدوارم این اشتباهات به حداقل برسد. اگر هم قرار باشد اشتباهی رخ دهد، حداقل ما متضرر نشویم.

امیدوارم شاهد دربی آسیایی باشیم

فتحی در رابطه با بازی با السد قطر و نگرانی هواداران استقلال با توجه به نتایج اخیر آبی‌پوشان گفت: تیم آماده است و با آمادگی مطلوبی هم به این بازی می‌رسد. هواداران منتظر بازی عالی از تیم در دیدار دوشنبه هفته آینده باشند. اطمینان داریم که السد را در تهران شکست می‌دهیم. امیدوارم پرسپولیس هم الدحیل قطر را شکست دهد تا دربی آسیایی خوبی داشته باشیم.

می‌خواهیم بدهی‌های باشگاه را برای همیشه تعیین تکلیف کنیم

وی در مورد بحث بدهی‌های باشگاه استقلال و صحبت‌هایی که مبنی بر حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا مطرح می‌شود، تصریح کرد: صحبت‌های خوب و امیدوارکننده‌ای با مسئولان AFC در فضایی خوب و صمیمانه انجام دادیم و قرار بر این شد که بیشترین کمک را به ما کنند.

کمیته‌ای برای تعیین بدهی‌های باشگاه تشکیل داده‌ایم که بتوانیم تا پایان هفته و زمانی که به ما برای مشخص کردن وضعیت بدهی تعیین کرده‌اند، این بدهی‌ها را تعیین تکلیف کنیم. این کمیته از بزرگانی چون نصرالله عبداللهی، اصغر حاجیلو، علی خطیر، هادی مباشری، دکتر امین نوروزی و اینجانب تشکیل شده است. یک‌بار برای همیشه می‌خواهیم بدهی‌ها را تعیین تکلیف کرده و پرداخت کنیم تا مدیری از این پس می‌آید، بدهی نداشته باشد.

صحبت‌های گرشاسبی دور از منطق است

سرپرست باشگاه استقلال در ادامه گفت‌وگوی خود در واکنش به اظهارات حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل پرسپولیس که در مورد سوپرجام صحبت کرده بود، گفت: صحبت‌های گرشاسبی بسیار و بسیار دور از منطق است. استقلال صددرصد در این پرونده ذی‌حق است.

اینکه کمیته انضباطی و در آینده کمیته استیناف نتیجه را ۳ بر صفر کنند، صددرصد خلاف قانون است. ما مستندات‌مان را به استیناف ارائه کرده و طبق توقعی که داریم، امیدوارم در کمال عدالت و انصاف رأی را صادر کنند تا با هماهنگی سازمان لیگ زمان جدید بازی را تعیین کنند.

تیم در آمریکا نبود که در زمان مقرر در محل برگزاری سوپرجام حاضر نشود

فتحی خاطرنشان کرد: بهترین مستندات ما این است که کمیته برگزاری مسابقات و سازمان لیگ سه روز قبل از بازی سوپرجام، غیرقانونی، بدون دلیل قانونی و برخلاف مقررات فدراسیون نتیجه را ۳ بر صفر اعلام کردند و اجازه حضور ما در تهران را گرفته است. تیم در اردوی ترکیه تمرین می‌کرد و در آمریکا نبود که نتواند در زمان مناسب بازگردد.

روزی ۲۰ پرواز از استانبول به تهران داریم، از پروازهای ماهان، کیش ایر تا هر آژانس هوایی دیگر به سمت تهران پرواز دارند. تیم در حال تمرین کردن بود که سازمان لیگ نتیجه را ۳ بر صفر اعلام کرد. سازمان لیگ در مقامی نیست که بازی را ۳ بر صفر اعلام کند. باشگاه استقلال یک بار هم نگفت که بازی نمی‌کند و تنها سه نامه ارسال کرده و درخواست تغییر زمان بازی را داده بود.

تغییر دلیلی برای استنکاف یا عدم حضور نیست. هیچ زمانی نگفتیم شرکت نمی‌کنیم و درخواست تغییر زمان داده بودیم. اگر سازمان لیگ رأی نمی‌داد، قطعاً و بدون تردید در بازی سوپرجام شرکت می‌کردیم. وقتی نتیجه را ۳ بر صفر کردند، تیم باید به چه علت اردوی ترکیه را ترک می‌کرد؟ اگر هم شرکت نمی‌کردیم، می‌توانستند نتیجه بازی را ۳ بر صفر اعلام کنند.

مگر شورای تأمین تصمیم‌گیرنده فوتبالی است؟

وی ادامه داد: به ما گفته‌اند که نماینده استقلال به شورای تأمین اعلام کرده که در سوپرجام شرکت نمی‌کند. مگر شورای تأمین مقام فوتبالی و تصمیم‌گیرنده برای برگزاری مسابقه است؟ شورای تأمین تشکیل شده از مقامات امنیتی، اطلاعات، انتظامی، اورژانس، آتش‌نشانی، نماینده دادگستری و ... است و فقط در مورد امنیت بازی صحبت می‌کنند.

اگر استقلال قصد شرکت در بازی را نداشت، چرا نماینده ما در جلسه شرکت کرد؟ شرکت نماینده باشگاه موید این است که تیم می‌خواسته در سوپرجام شرکت کند. به یک نفر می‌گوییم برای ناهار شما را دعوت کرده‌ایم. آن فرد تماس می‌گیرد که می‌تواند با خانواده‌اش بیاید یا نه. این حرف یعنی اینکه می‌خواهد بیاید. اگر نمی‌خواست برود، به تماس‌ها پاسخ نمی‌داد یا اصلاً در میهمانی شرکت نمی‌کرد.

ما نامه زدیم که می‌خواهیم زمان بازی تغییر کند، نه اینکه شرکت نکنیم. اگر صحبتی در جلسه شده است، آن جلسه اصلاً فوتبالی نبوده و جلسه امنیتی بوده است. آن جلسه اختیارات قانونی فوتبال را نداشته است. هر صورتجلسه‌ای هم ثبت شده باشد، درست نیست. مگر آنجا کمیته انضباطی یا استیناف بوده که رأی داده‌اند؟!

سازمان لیگ به غلط نتیجه سوپرجام را 3 بر صفر اعلام کرد

سرپرست باشگاه استقلال تأکید کرد: ما به همراه وکیل حقوقی و هادی مباشری (معاون اجرایی باشگاه استقلال) در کمیته استیناف از حق‌مان دفاع کردیم و مطمئن باشید رأی به سود استقلال خواهد بود. اگر هم استیناف بخواهد خلاف این رأی را بدهد، به دادگاه CAS‌ شکایت خواهیم کرد و حق استقلال و هواداران‌مان را می‌گیریم تا بستر انجام بازی را فراهم کنیم.

فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به غلط و برخلاف مفاد اساسنامه نتیجه را ۳ بر صفر اعلام کرده‌اند. مگر سازمان لیگ علم غیب داشت که استقلال در روز بازی نمی‌آید؟ شاید می‌خواستیم بلوف بزنیم که شرکت نمی‌کنیم و روز بازی حضور پیدا می‌کردیم. بهتر بود اجازه می‌دادند روز بازی فرا می‌رسید و سپس رأی می‌دادند.

حقی نداشتند که نتیجه را ۳ بر صفر اعلام کنند. ۳ بر صفر کردن بازی فقط در صلاحیت ارکان قضایی فدراسیون یعنی کمیته‌های انضباطی و استیناف است. اطمینان داریم کمیته استیناف با درایتی که دارد، زمینه بازی آبرومند را فراهم خواهد آورد.

آقای گرشاسبی! آماده خور و حاضری‌خور نباشید!

فتحی با اشاره به صحبت‌هایی که گرشاسبی مدیرعامل پرسپولیس انجام داده، گفت: توصیه و نصیحت من به گرشاسبی به عنوان کسی که ۳۰ سال است در این فوتبال حضور دارم و مسئولیت‌های مختلفی داشته‌ام این است که آقای گرشاسبی! جام را در زمین مسابقه و بعد از پایان ۹۰ یا ۱۲۰ دقیقه به دست بیاورید.

اگر ما را بردید و چند گل هم زدید، نوش جان‌تان، اما هیچ وقت دنبال آماده‌خوری و حاضری‌خور نباشید. خیلی دوست نداشته باشید زنگ بزنند و به شما جام بدهند. در تاریخ خواهند نوشت که بازی ۳ بر صفر را با رأی انضباطی داده‌اند و باشگاه استقلال هم معترض بود.

آقای گرشاسبی! این جام به افتخارات باشگاه پرسپولیس اضافه نخواهد شد. به عنوان یک فرد فوتبالی نصیحت می‌کنم که پیگیر بازی جوانمردانه باشید. آقای گرشاسبی! این افتخاری برای شما نخواهد بود که بگویید جام را با نتیجه ۳ بر صفر اعلام شده آوردم!

سوپرجام تجدید نشود به دادگاه CAS شکایت می‌کنیم

«هواداران فهیم پرسپولیس هم این جام را نمی‌پذیرند»، وی با بیان این جمله در پایان گفت: به گرشاسبی نصیحت می‌کنم که با بازی جوانمردانه جام بگیرد. این افتخار نیست که یک جا بنشینید و بازی را ۳ بر صفر کنند و جام بگیرید. هواداران استقلال مطمئن باشند که پیگیر سوپرجام هستیم تا این بازی تجدید شود، در غیر این صورت به دادگاه CAS شکایت خواهیم کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فرهاد مومنی

      خفه شو بابا

      پاسخ ها

      • علی

        یعنی هر کسی فکر میکنه اینا به خاطر سوپر جام و برد و باخت اون دارن پشت هم مصاحبه میکنن خییل ساده هستن.اینا از یه جا اومدن شدن مدیر دستور دارن حواس مردم رو دائم پرت کنن این نقشه چندین و چند ساله هست.گول نخورید من پرسپولیسیم جام رو بدن به استقلال یا بدن پرسپولیس فرقی تو بدبختی که الان گرفتارش شدیم نمیکنه...

      • بدون نام

        فتحی مدیرنیست دلقکه حرفاشوجدی نگیرید این فتحی دلال بهتره ازفسادزمان ریاستش توکمیته انظباطی فدراسیون بگه همونی که زمان ریاستش توکمیته انظباطی فدراسیون 3 داربی استقلال روبرنده کرد

      • بدون نام

        واسه سیستم وباشگاهی که فتحی دلال حقوق دانش باشه بایدگریست
        اخه احمق اولاغ استقلال زمان بازی فرارکرده رفته ترکیه اینقدربی سوادی که نمی دونی تیمی که توزمان بازی شرکت نکنه 3صفربازندست؟

      • بدون نام

        این آقاروتازه ازغارآوردن بیرون وگذاشتن مدیراستقلال ازقانون فوتبال خبرنداره که تیمی که ازبازی انصراف بده 3صفربازندست
        تاحالا فک میکردیم حاج فتل مشنگه وجوکه این آقا از حاج فتل همه کله پوک تره

      • بدون نام

        فتحی کپی فتح الله زادست
        این کودن روکجاپیداکردن آوردن استقلال که هنوزخبرنداره استقلالش توتاریخ بازی سوپرجام ترکیه حضورداشت وباید3صفربازنده میشد امثال فتحی یه مشت دلقک هستن وفقط بایدواسشون خندید

      • بدون نام

        وزیراینقدرواسشون بازیکن خریده هارشدن
        این فتحی دلال بایدجواب بده چطوردرزمان ریاستش تو کمیته انظباطی فدراسیون 3 داربی استقلال روبرنده کرد

      • بدون نام

        فتحی مشنگ خان دلقک هنوزخبرنداره دادگاه کاس تومسایل داخلی تیمهادخالت نمیکنه این گوسفندبی سوادروکجاپیداش کردن گذاشتن استقلال

      • تاجی پرافتخار

        لنگیا در کل عادت دارند به مفت خوری و لابی گری. اگر عرضه داشتند تو آسیا یک مقامی می آوردند.

    • بدون نام

      خفه شو مردک

    • بدون نام

      کیسه کش هیسسسسسسس

      پاسخ ها

      • شهرام

        لنگی خفه

    • بدون نام

      برو بزدل ترسو برو همونجا که هز ترس شکست پناهنده شدی کیسه کش درسته تیم حکومتی هستی و سوگل وزیر و مجاس هم هواتونو داره اما ما خدارو داریم . شیشتاخور

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اون ۴ارتقایی هم که طارمی زد بگو ۴استقلال ک شیشتقلال

      • بدون نام

        سلام آقای فتحی شما نه فوتبالی هستی نه، فوتبال میدونی شمامث بقیه باپارتی اومدی سرکار یه روزی هم گورتو گم میکنی ومیری

      • بدون نام

        فعلا که از ترس روبرو شدن با سرور آسیا اس اس ۲ ستاره دخیل بستین به دیوار فدراسیون برای یه جام مفتی اگه بازم شلوغ کنین میکیم دوباره شاه فرهاد بیادش پس ساکت

    • بدون نام

      برو بابا تو حرف منطقی نمبزنی ترسیدید نیومدید بازنده شدید این حرفای شنا چرتو پرت لطفا اوسکوت

    • فرهاد مومنی

      چرا هیچوقت کامنت های من و نمیذارید؟

      پاسخ ها

      • امیرحسین

        از بس شما مودبی واسه همین نمیزارن.
        یکی از کامنتات اون بالا هست

    • بدون نام

      این لنگی های مفتخور عادت کردن به جام های جعلی ولی کور خوندن فدراسیون اسیا . ایران نیست که جام جعلی بدن بشون . جرات دارن بیان بازی کنن با همین تیم نا امادمون 4تایشون میکنیم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خاک بر سرتان کنند شماها میگید جام جعلی .شماها برید تحقیق کنید وتاریخ دربی ها را بخوانید وببینیند که چند تا از بردهایتان جعلی است.وحتی ان دو ستاره ای که بهشان افتخار میکنید ملاحضه کنید که چکونه گرفتین.پس خجالت بکشید ودم از جعلی نزنید واگر جرات داشتید فرار نمی کردید ترکیه ومی امدید بازی میکردید.وان فتحی بی عقل هم باید خجالت بکشد وفرافکنی نکند .

      • بدون نام

        تو هم از اون بدبختای شیشتقلالی

      • بدون نام

        شتر در خواب بیند پنبه دانه اگه گل زن بودید که فرار نمیکردید برید ترکیه کیسه کش مفلوک

      • ایرانی.

        عجب رویی داری! تیمت که ریده بودبخودش خخخ

      • بدون نام

        آخه احمق شما چرا فکرنکرده حرف میزنید کی ترسیده ؟ما که آماده بودیم پس کجا فرار کردین کیسه پررو

      • اندیمشک

        سلام انگار ۶تاخوردن و ۴تاخوردن را فراموش کردی برو ازدوستات بپرس تا برات تعریف کنن

    • بدون نام

      باختید میتونستید فرار نکنید
      حالا شدن شاکی

    • تاج بزرگ آبی

      ایول داری‌ .میخان باپارتی و لابی جام بدن بهشون

      پاسخ ها

      • ایرانی.

        ازاون پارتی هاولابی هایی که 3 نیجه مساوی بازیهارو سه برصفربنفع کیسه کردن وبااون 3 تامثلاافتخارمیکنیدبردهای دربی تون بیشتره؟ حالایکبارم 3هیچ باختیدکه ربطی به بارتی بازی نداره.تیمتون ریده بودوازمسابقه وحشت داشت وفرارکردن ترکیه.

      • بدون نام

        برو مرور کن که ۳تا هم قبلا به کیسه ها دادن برو سرچ کن تا بفهمی

      • اندیمشک

        خدابیامرزه تخت و تاج رفت که رفت تا اطلاع ثانوی تعطیل است فقط سکوت کنید پرسپولیس رو عشق است،

    • بدون نام

      این بابا نیومده میخواهد برای زمین و زمان شکایت بکنه

      پاسخ ها

      • محمد

        این مردک غوره نشده مویز شده!!! خدایا این کیسه هارو واسه خنده هامون نگهدار. شیشتائیا.

      • کیسه

        نیومده حلوا شدی مردم حال که دوتیم خریدی رجز می خونی برو دنبال اختلاست

      • بدون نام

        آقای فتحی مودب باش.آماده خوریعنی چه.آقای گرشاسبی طبق قوانین فوتبال ادعای جام میکنه.شماطبق کدام قانون نظرمیدید.این بازی باالفاظ یعنی چه...!

    • بیخیال

      چقدر زر مفت میزنی بابا
      فدراسیون خودش عین.......... تو گل گیر کرده با ندانم کاری های همیشگی.
      وقتی ی باند میشن مسئولین فدراسیون 5 ستاره از این بهتر نمیشه

    • بدون نام

      یابو علاوه بر اینکه باید نتیجه را سه بر صفر به نفع پرسپولیس باید اعلام بشه باید کیسه را جریمه سنگین مالی کنند که از این غلط‌ها نکنه که به دلیل ترس فرار کنه بره ترکیه

    • بدون نام

      واقعا چقدر روت زیاد کیسه کش
      اولا از چند ماه قبل اعلام شده بود که تاریخ سوپر جام کی هستش
      دوما مگه قرار تو تازه به دوران رسیده برای فوتبال تعیین تکلیف کنی
      سوما به ترسوها جام نمیدهند
      بعدشم دفعه آخرت باشد باشد برای گرشاسبی و تیم پرسپولیس شاخ و شونه بکشیا
      کیسه کش

    • انتی کاجی نزیف

      از تو گنده تراشم جلو پرسپولیس ول معطلن کاجی نزیف حالا اومدی جام میخوای بیا بگیر در باشکاهتو گل میگیره هوادار ارتش سرخ

    • بدون نام

      مردی نیستی اگر شکایت نکنی بینم چ غلطی میکنی

    • بدون نام

      کیسه با سنگ پا خیلی جور درمیاد , رو که رو نیست سنگ پای قزوینه , در تاریخ در نظر گرفته شده برای سوپرجام , کیسه اصلا ایران نبوده حالا جالبه که مدیرعامل بی منطق و تازه رسیده شون میگه حق با اونهاست !!!!! البته در کشور ما این جور مدیریت مد شده گند بزن بعدش بگو حق با من بوده

      پاسخ ها

      • ایرانی.

        خخخ کیسه به سنگپای قزوین گفته زکی. پرروترازایناوجودنداره.بزدلای ترسو.

    • بدون نام

      اگه نمیترسید از استقلال بیاین تو زمین بازی کنین لنگیا

      پاسخ ها

      • ایرانی.

        خخخ.اینم نگی سوزشت بیشترمیشه.......خخخ

    • بدون نام

      احسنت

    • احمد

      چقدر بی ادب . باشگاهی که مدیرش تو باشی غیر از این نمیشه انتظار داشت .مردک خجالت نمیکشه با اون ادبیات کوچه بازاری زمان قجر می خواد خودشو و کاراشو مثبت جلوه بده . تف به تفکراتت بعد از دو ماه فکر و لابی تا به این نتیجه رسیدید که باید چهره واقعی و منفوروتون و نشون بدید.....................

    • بدون نام

      آقای فتحی لطفا ...نگو

    • بدون نام

      اقای فتحی تا الان خواب بوده

    • بدون نام

      مردم رو چی فرض کردی آقای فتحی؟! اون روز ترسیدی بازی کنی امروزم داری دق میکنی

    • بدون نام

      واااای عجب مدیرعامل کودنی دارن ای استقلالیا یعنی ای دلیلی که آورده توهین به شعور خود استقلالیا اگه بخوان باور کنن یه چیزی بگو با عقل جور در بیاد شما گفتین ما روز 29 بازی نمیکنیم بعد میای میگی ترکیه بودیم زود میومدیم آقااااا ترسیدی نیومدی باختی تمااام جام برای ما هس هر اتفاقی غیر از این بیوفته باید در این فوتبال و گل گرفت

    • رضا

      آقای فتحی تیمت .(کیسه) ۴بار مفت خوری کردی و نتایج ۳برصفر اعلام شد..خودت یکبار این کار را انجام دادی..حزفت دهنتو بفهم

    • فرهنگی

      باسلام خدمت آقای فتحی.جناب شما به زور و مغلطه کاری میخواهید نتیجه راعوض کنی واز سخنانتان معلوم است با گرشاسبی درست وبا ادب صحبت کنید واحترام یکدیگر را داشته باشید.حقگو وقانون مدار باشید.

    • حامد

      این مرتیکه رو فتل بنگی رو سفید کرده . مردک صد هزار تماشاگر بلاتکلیف تو بمونن که شاید بخوای رودست بزنی . مرتیکه مگه بازی محلاته . از یه هفته قبل تمام تهران باید آماده باش این بازی باشه . یگان ویژه باید نیروهاش رو برا بازی آماده کنه . ولی از اون لحاظ مطمئنم که شما با چراغ سبز یه گردن کلفت با خیال راحت بلند شدید رفتید ترکیه . اون شما رو خاطر جمع کرده که بازی به هیچ عنوان به سود پرسپولیس اعلام نمیشه . حالا هم همه اینا فیلمه . قطعا رای به نفع شما خواهد بود . از اول کار دارید قانون رو با خیال راحت دور میزنید به چیزتون هم نیس . بعدش چطور سه بر صفرای شما که به ناحق به پرسپولیس دادید که یکیش کار خود نامردته ، حاضری خوری نبود و افتخار محسوب میشه ولی برا تیم ما ....؟

      پاسخ ها

      • ایرانی.

        خخخ. رودست! انگارورق بازی خواستن بکنن. احمق کیسه

    • سعید

      خوشم اومد

    • بدون نام

      با ارتش 40میلیونی درنیفت

    • بدون نام

      ای خدا ....چقد ادمای پرویی داری ......

    • بدون نام

      مررررررد نیستین که شکایت نکنین در صورتی که توی بازی با العین ثابت شد که مرد نیستین و عروس آسیا هستین

    • مرگ بر سیاسی بی دین

      فدراسیون و رئیس جمهور و وزیر ورزش که اگه نداشتند که دو جام جعلی نمی آوردند..

    • بدون نام

      lotfan khafeh

    • آبادانی

      راستی قرار بود نور افکن رو هم برگردانی از اون چه خبر مرتیکه مفت خور

    • بدون نام

      لنگیها هم به مفت خوری عادت جردن رهم به باند بازی ودستهای پشت پرده

      پاسخ ها

      • ایرانی.

        اره جون خودت اگه مفتخوربودن 3 بازی مساوی رونمیزاشتن اعمال نفوذاون مالک گوربگورکیسه بکنن 3 صفر. بچه جون اول مطالعه کن بعدحرف بزن.3 ازبردهای دربی کیسه پشت پرده وای وبانامردی تعیین شد.یعنی 3 بردکیسه تودربیها و9 تاگل مفت ازنتیجه های دربی کم کن.5 تاگل پرسپولیسوبه گلهای خورده تون اضافه کن اونوقت نتیجه دربیهاروببین.

      • بدون نام

        ببند

    • علی

      واقعا خنده دارهههه انگار ی عروسک از بچه دو ساله گرفتی

    • بدون نام

      توجه کنید چندتا از نتایج دربی با رای کمیته انضباطی به نفع استقلال بوده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • مرتضی

      خخخ جالبه تاحالا خفه خون گرفته بود حالا زبون دراورده

    • امیر

      فقط میتونم بگم خیلی پررویی .رو که نیست به سنگ پا قزوین هم یه سور زده .مردک خجالت هم خوب چیزیه

    • بدون نام

      ببند اقای فتحی یه زره شعور و شخصیت داشته باش با ده بار نامه زدن گفتین بازی نمی کنیم خ حالا دم در اوردین

      پاسخ ها

      • م

        اول برودرست نوشتن کلمات را یاد بگیر بعد بیا نظر بده ذره درسته نه زره

    • اس اس

      درود بر اقای فتحی خوب زدی تو دهن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فتحی

      • بدون نام

        فتحی

      • بدون نام

        زر زیادی میزنین استفراقیا.شم شهامت روبرو شدن نداشتید

    • سعید محمودی

      اقای فتحی لطفا حرف مفت نزنین مگه شما نتایجی که فدراسیون ۳بر صفر به نام شما زده رو رو بردهای دربی حساب نمیکنید جماعت دو رو شما هستین لطفا از هوادارهای پرسپولیس اسمی نبرید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به این میگن مدیرفوتبال فهم نه مثل گرشاشی

    • mohammad

      بهونه نیار جوجه فتحی .خودشونم میدونن تو اون تاریخ بازی میکردن ۶ تا میخوردن .

    • بدون نام

      سازمان لیگ باید محکم در مقابل زیاده خواهی استقلال بایستد اگر وا بدهد از فردا هیچکس برای قانون تره خرد نمیکند و سنگ روی سنگ بند نمی شود

    • مرتضی

      یکی اینو خفه کنه همه برد هایی ک کیسه کشا جلو پرسپولیس داشته نصفش 3صفر زدن برا کیسه کشا شما از اول مفت خور بودید حالا یه بازی ک اونم حق پرسپولیسه به نفع ما زدن بهشون فشار اومده. اینم میخاد خودشو محبوب کنه

    • ابی

      واقعا درست گفتی اقای فتحی لنگیها عادت به مفتخوری دارن وجام الکی مثل جام رمضان وجام ولایت وجام محلات شیخ پشم الدین وخیلی جامهای معتبر که مخصوص لنگی جماعته عیب نداره این جام رو هم با پیک موتوری براشون بفرستین گناه دارن بزار کیف کنن طفلیها

    • بدون نام

      آقای فتحی مواظب خودت باش، امدی به ششتقلال که با کمک همکارانت در فدراسیون فعلی که در گذشته با این آقایان کار کرده ای و ازت پشتیبانی میکنند، میخواهی‌ سوپر جام که دیگر حکمش صادر شده و سه به هیچ بازنده شده ای، برگردانی و بدین ترتیب میخواهی که چون تیمت خوب کار نمیکند، میخواهی از این طریق برای پرسپولیس حاشیه درست کنی! ببینید! فدراسیون فوتبال ما رو چه کسانی اداره میکنند و فساد کماکان در این فدراسیون فوتبال با این اعضای فعلیش ادامه دارد!!

    • بدون نام

      این لنگی های حقیر به جام های جعلی ومفتی عادت دارند در قضیه طارمی که جعل کردند ودر حالی که طارمی با اقای گلی اش بیشترین تاثیر را در قهرمانی جعلی لنگ داشت چون لنگ حکومتی است قهرمانی جعلی لنگ پس گرفته نشد امسال هم در حالی که استقلال خواست بازی عقب بیفتد مثل باشگاه لنگ که خواستار عقب افتادن بازی اش بانساجی شده در سال 87هم لنگ از ترس انصراف داد چون حکومتی هستی هیچ اتفاقی نیفتاد اگر نمی ترسید همین الان سوپرجام بازی کنیم دنبال مفت خوری نباشید

    • پرسپولیسی۶۶۶۶۶

      صدبار خفه شو و از غلطا ..... وای به روزی که هوادارای پرسپولیس اقدام به گرفتن حقشون بکنند.دو سه بازی داور برای بازی استفراقیا بحق قضاوت کرد ناله همه تون در اومد خدا جای حق نشسته.تا کی میخاین به هوادارای خودتون دروغ بگید این همه بدهکاری نتیجه بی لیاقتی شماست سال بعد لیگ یک بخاطر بدهکاری.حتما خواهیم دید شیشتقلالی.زنده باد گرشاسبی با شخصیت

    • bahman

      این آقا داره تهدید میکنه اگر...به دادگاه کس شکایت میکنیم.تهدید جرم است به اتهام تهدید به کمیته انظباطی احضارش کنید.

    • بدون نام

      از کامنت های لنگی ها مشخشه که بد جور می سوزند دم فتحی گرم لنگی ها به مفت خوری عادت کردند

    • بدون نام

      خفه شو مردک کیسه کش مگه مملکت شلم شورباست که هرموقع تو دلت خواست بیای بازی کنی حداقل کم سه ماه پیش اعلام کردن تاریخ بازی رو بعد شما میای تیم رو بر میداری میبری ترکیه بعد حالا قیافه حق به جانب هم میگیری کور که نبودی تاریخ بازی رو ندیده باشی یا کر هم نبودی که نشنیده باشی اگه بخان رای به سود شما بدن که باید بحال ورزش این مملکت تاسف خورد بعد سال دیگه هم یه تیم دیگه همین حرکت رو میکنه بعد هر زمان که دلش خواست بازی میکنه

    • فرهاد

      روزی که تو قلعه تو ترکیه از ترس قرمز مخفی شده بودید ادعایی نداشتید،حالا مدعی شده اید،فتحی گفته که سازمان لیگ خلاف کرده که سه بر صفر اعلام کرده به همین جهت ما ترکیه را ترک نکردیم ،خوب اگر راست میگی و سازمان لیگ نمی تونسته نتیجه اعلام کنه ،شما به ایران نیامدید وبازیتون را می کردید ،مردک

    • بدون نام

      یه عکس دیدم به بهانه معامله با تیام رفته بودی ترکیه اما دستت لیوان آبجو کفدار به سلامتی میزدی رفیق نوش جانت مرد باش به کاس شکایت کن

    • بدون نام

      تو بیخود کردی حرف مفت میزنی

    • آنتی کیسه

      از طرف هوادا ان پرسپولیس حرف نزن.خود مرببتون هم گفت در تاریخ 29 تیر بازی نمیکنن.مستنداتش و مصاحبه ش توی ارشیو خبرگزاریها هست.ترسیدین بازی کنین حالا بهونه میارین.اگر کمیته استیناف رای به برگزاری مجدد بازی بده مطمئن باش پرسپولیس جلوی تیم ترسوها مسابقه نمیده

    • سیاوش

      جناب فتحی سفسطه گر
      از نظر جنابعالو سازمان لیگ و شورای تأمین و کمیته انضباطی و .....هیچکدام صلاحیت ندارند که نظر بدهند
      بفرما پس چه کسانی صلاحیت دارند ؟
      بعدش هم حتما وقتی از ترکیه به تهران برگشتیدید با همون حالت می آمدین استادیوم و مسابقه می دادید
      خودتی جنابعالو فتحی حاضری بخور

    • بدون نام

      تا حالا کجا بودی کوچولو

    • بدون نام

      آقای فتحی بس کن و ساکت باش امثال شما ها چند سال در راس فوتبال ما بودند که این حال و روز فوتبال ماست پس لطف کن و حرف مفت نزن که سنگین تری

    • علی

      من نمیدونم این کیسه های بیسواد چی میگن؟؟؟
      اگه هر کشوری بجز ایران بود به خاطر این اراجیف بیخود و بازی نکردن کیسه یا کسر امتیاز در بازی های لیگ یا جریمه سنگین واسشون میذاشتند به این کیسه کش هی میاد قد قد میکنه
      من نمیدونم چرا فدراسیون و کمیته انضباطی ورود نمیکنه واسه جریمه کردن؟؟؟؟

    • بدون نام

      کیسه کش

    • ارتش سرخ

      اقای فتحی حرف مفت نزن،مرتیکه تاریخ سوپرجام از چندماه قبل مشخص بود شما باید برنامه ریزی میکردین که رو تاریخ سوپرجام حضور داشته باشین،پس چرت نگین لطفا

    • ببب

      الاغی الاغ

    • ایرانی.

      چقدپررون این کیسه ها. خجالت نمیکشه وعلنادروغ میگه. ضمناخنده دارترین جوک دنیاروگفته اونجاکه میگه مامیخواستیم سازمان لیگ روغالفلگیرکنیم وروزمسابقه بیایم خخخ. بادش رفته کلی مصاحبه ازشوفروافتخاری وبقیه کیسه هاموجوده که گفتن تعدادبازیکنامون کمه. ازهمه مهمترکیسه حداقل ازدوماه قبل ازتاریخ بازی کتبااطلاع داشته چه روزی مسابقه انجام میشه. بابابگوترسیدیم دوباره تاریخ تکراربشه و6 تایی بشیم.

    • سیاوش

      جناب فتحی سفسطه گر
      مرگ خوب است امل برای خانه همسایه
      چرند و پرند
      ««« اشتباهات داوری نباشد
      اگر هم بود
      حداقل برای ما نباشد و ما متضرر نباشیم »»»
      این کلام جناب فتحی سفسطه گر چه معنی دارد
      و
      راستی برای ناهار تنها تشریف میآورید ؟
      یا به همراه خانواده محترمتان تشریف فرما میشوید ؟
      و
      کلام آخر
      اینکه
      از جوانمردی و معرفت حرف نزنید
      که حالمان بهم می خورد .....

    • ایرانی.

      خخخ میگه هوادارای پرسپولیس اینطوری قهرمانی رودوس ندارن.اخه مردک وقتی جرات نکردین مسابقه بدین ین چرندیات یعنی چه؟.

    • محمد

      خخخ
      چقد جوکه این فتحی
      بدبخت کیسه

    • محمد

      این چقدر پرو . ای ترسو ـ. واقعا خجالت نمیکشی .

    • بدون نام

      شلغم...

      پاسخ ها

      • حسین

        حالا فتحی یه ...خورده .خودتون را ناراحت نکنید.همه میدونن از ترس فرار کردن ترکیه
        هیچکدام از هواداران پرسپولیس راضی به انجام بازی نیست .حتی اگرفدراسیون جام را به شیشتایی ها بده

    • کامران

      چهار بارم توپ گل شد کمک اشتباه کرد!!! اتفاقا تو تاریخ می نویسن از ترس دو تا مصدوم و دو تا تمدید نکرده فرار کردن از ایران تا بازی ای که از فروردین تاریخش معلوم بود رو کنسل کنن، اتفاقا برای در بی شورای تامین تصمیم گیرنده هست ولی وزارت که صد بار پیشش رفتیم تا کنسل شدن بازی رو اوکی کنین کاره ای نیس، میتونه بهتون دلار بده، تبریزی رو براتون بگیره از ترس دو تا شعار واستون خود شیرینی کنه بیست تا بازیکن بگیره ولی نمیتونه وقتی رفتین ترکیه جاتون بازی کنه:)) کچل تو دو روز هستی ده سال نیستی زیاد ادعا نکن

    • ساسان جهانگیرراد

      اقای فتحی با سی سال سابقه کاری۱-حرفهای شما سند کامل بی منطقی ودلیل روشن برای اثبات تخلف شماست.شما باید با این همه سابقه کاری اطلاع داشته باشید که تاریخ انجام بازی را در هیچ.کجای دنیا باشگاه ها تعیین نمی کنند.اینکه تیم شما اماده نبود ویا در اردو تقصیر ضعف مدیریت سران باشگاه شماست.۲-وقتی نماینده باشگاه شما صراحتا اعلام می کند که در تاریخ تعیین شده بازی نمی کنید باید تماشاگران ,مردم رسانه ها همگی منتظر روشن شدن بلوف شما باشند۳-واقعا حرفهای شما توهین به شعورکل مردم است مگر فدراسیون وباشگاه پرسپولبس و تمام ارگان ها بابد بازبچه دست شما باشند تا شما بلوف بزنید؟۴-واقعا شما برای دلبری کردن برای هوادارانتان بدتربن روش رو انتخاب کردید روش بی منطقی گردن گلفتی و بی ابرو کردن خودتان با ببان حرفهای کوچه وبازاری ودراخرالان معلوم میشود که چرا مدیریتدر ایران به درد کودکستان ها می خورد!!

    • بدون نام

      چه قاراش میشی!!!! چه شود!!!! تمام کارهای این مملکت اينجوريه !!! تصمیمات! ! € جلسات! €€ کمیسیون های مجلس!! دولت! و ..... وای بر مردم وای بر مردم. .....

    • بدون نام

      خوشم اومد. با لنگی جماعت باید همین جوری حرف زد

    • بدون نام

      دهنت ببند فتحی تو دیگه کی هستی که به آدم صادق و پاکی مثل گرشاسبی تهمت میزنی دهنت گل بگیر

    • بدون نام

      لنگیا همیشه به مفت خوری و باند بازی عادت دارن.اشکال نداره این جامم بدین به این لنگیای بدبخت عقده ای تایکم ویترین افتخاراتشون پر شه.بدبختا فقط یه جام‌ ولایت با تلاش و کوشس بدست آورون بقیه همش بواسطه فداراسیون و وزیر بوده

    • فرهاد لنگ سوراخ کن

      مشتی احمق جمع شدن نمیدونن به چه بازیهایی ۳بر صفر باید بدهند چطور ۳روز قبل بازی ۳برصفر میدهید احمق ها

    • مهدی

      رو که نیست سنگ پای قزوینه. جرات داشتی میومدین تو ایران تا الان زبون درازی نکنی

    • بدون نام

      به به میبینم این لنگی ها بدجوری سوختند افرین اقای فتحی خوب با حرفات سوزنودیشون این مفت بر ها رو

    • بدون نام

      وای کامنت ها رو میخونی چقد حال میکنی که تا این حد این لنگی ها جام ندیده دارن میسوزن و میترسن نکنه جامی که روش حساب کرده بودن که ویترین خالی شون باهاش پر کنن دگ بهشون ندن خخخخخ
      نترس لنگی چون ویترین سرورت استقلال پر جام آسیایی خخخخ

    • بدون نام

      آخه نادان جام حذفی استقلال رو چطور بردید ؟ بازور بازو و زحمت ؟ حاضری خور !!! نادانی مرز نداره

    • حمید سلیمی

      آ قای فتحی حرف مفت زدن اصلا ارزش نداره چرا استقلال در روزی که بازی تعیین شد حاضر نشد چونکه تیم آ ماده نبود اگه کمیته استیناف هم رای به نفع استقلال داد واقعا خیانت بزرگی به پرسپولیسی ها کرده مگه استقلال چکاره است که میخواد بازیها هر موقع که خواستن انجام دهند مطمئن باشید دیگه پرسپولیس این بازی تمام شده ميدونه بازی نمیکنه حتی اگه به ضررش هم تمام بشه والله خجالت هم خوب چیه بعد از دو ماه حالا باز نگاه طمع کارانه هشان بلکه بتونند یه کاری از پیش ببرن فدراسیون کمیته انضباطی و استیناف همه عاجز هستند بخاطر این رای

    • ahmad

      یه زمانی پرسپولیس واسه بازی حذفی درخواست تغییر زمان بازیو داد ولی باهاش موافقت نکردن در حالی که تاریخ برگذاری بازی تازه اعلام شده بود و مرد و مردانه اومد بازی کرد و فرار نکرد بره ترکیه حالا اقایون بازی که از فروردین ماه گفته شده در تاریخ ۲۹ تیرماه برگذار میشه حاضر نشدن و درخواست تغییر زمان بازیو دادن چرا چون تیمشون اماده نیست ، چرا تیمتون اماده نبود ؟ مگه هردوتا تیم اخرین بازیو فصلشون بازی اسیایی نبود ؟ مگه هردوتا تیم بازیکن تو تیم ملی نداشتن ؟ مگه از هر دو تیم نفرات ناثیر گذاری جدا نشده بودن؟ مگه کادر فنی هر دوتا تیم از قبل مشخص نبودن ؟ پس چرا پرسپولیس محروم از نقل و انتقالات می تونست از ۲۶ خرداد تمریناتشو شروع کنه ولی شماها نمی تونستین؟ اون موقع که اقای برانکو داشتن تیمشونو واسه این بازی اماده میکردن اقای شفر کجا بود؟ مگه ن اینکه تو برنامه ۲۰۱۸ داشتن گوشیشونو تو کونشون میکردن که صداش نیاد ؟ طبق کدوم قانونی باید بازی که از قبل تاریخش مشخص شده اونم از چندماه قبل دو هفته مونده به بازی تاریخش عوض بشه ، ایا می تونید تاریخ برگذاری بازی با السد رو عوض کنید بگید چون اماده نیستیم ؟ جناب اقای فتحی شما فقط جواب این سوالو بدین ؟

    • بدون نام

      به کجا شکــــــــــــــــااایت میکنید؟؟؟؟؟؟؟خخخخخ

    • بدون نام

      لنگ عادت دارد جام لجن وکثیف بگیرد افتخارات لنگ همین سوپر جام وجام ولایت جام رمضان است دیگه هیچ افتخاری ندارد حاضری خوراسگان

    • ر م

      اقای فتحی دیگه داری غلط اضافی میکنی .شما هم در دوران شاه خیلی از بازیا ۳بر صفر کردن .پس چرت نگو این هم یکی از افتخارات ماست

    • بدون نام

      آقای فتحی چرا خودتونو زدین به اون راه چرا به مردم احترام نمیگذارید شما یا از قانون سر در نمیاری که در میاری از نوع خلافش /مرد حسابی شما تو روزو ساعت امتحان حاضر نشدید مردود شدید حالا میتونی به رییس دستور بدی تاریخ امتحان رو برگردون به نفع من ؟پس اونایی که حاضر بودند اونا کشکن؟

    • مَسعود

      مردک بیسواد حاضری خوری یعنی 50میلیاردازفدراسیون بگیری و بیست تابازیکن آماده ازسایرتیمها بخری ولی بازهم گندبزنی.!

    • بدون نام

      آقای گرشاسبی یه خواهش از شما دارم جواب هر بیسوادی رو نده حیفه بااینجور آدمای بی منطق دهن بدهن بشی بذار بسوزند/

    • فرشاد

      لنگی ها زذ مفت نزننین....جاعلین و فاسدان فوتبال و نورچشم فدراسیون لنگی..

    • amir fathei

      :
      استاد فتحی شما وقتی خونتون بودین داشتین ی قل دوقل بازی میکردین
      تیمتون با مربیه پشمکتون فرار کردن ترکیه که با پرسپولیس بازی نکنن.

      یکم اطلاعات کسب کن بعد دهن مبارک رو واکن

    • بدون نام

      لنگی بی ستاره یه ستاره قلابی که ازلیگ بهش دادند و نمی تونن بازیهای بین المللی ازاون استفاده کنن الان هم حتماً دنبال اینند که باچند تا سوپرجام کذایی یه ستاره قلابی دیگه بگیرن و بااستقلال مقایه بشن ولی عمراً.... "دمت گرم جناب فتحی مدیرعامل محترم"

    • سلام

      خفه بابا. مردم بزدل

    • علی

      خب خودت میگی سازمان لیگ کاره ای نبوده که نتیجه رو سه صفر اعلام کنه پس چرا کیسه نیومد بازی کنه خودت خودتو شیلنگ میگیری چن چندی با خودت

    • رضا

      توی تاریخ دربیهاسه تابازی ناتمام ماندوهرسه تابازی هم سه برصفربه سوداستقلال اعلام شد.چطورتماشاگران بی هویت کیسه باافتخاراون سه تابرد را جزو بردهاشون حساب میکنند.

    • بدون نام

      امان از پررویی.خیلی پروریی بخدا
      3بازی 3 هیچ به نفع شما شد ایرارد نداره.
      از ترس فرارکردین .میگفین آماده نیستین.حالا میگی با همین بازیکنان ناآماده میبرین. خدا شفاتون بده

    • محمد

      کیسه ای ترسو و هوچی گر.... شدیدا پیگیر جام هستیم نمیذاریم با این حرفهای مفت کیسه اینبار هم جای فدراسیون بی عرضه تصميم گيري کنه

    • اصلان

      اقافتحی ترسیدید حریف ما نمی شدید,الان گریه نکنید الکی هیچ جامی باگریه نمیاد,اون سالها گذشت که مثل عقب افتاده ها هرروز به درخواست تیمها تاریخ بازی راعوض کنند,

    • بدون نام

      آفرین به تو
      افتخاری لنگی یک جام برای پرسپولیس کنار گذاشته بود،شما از حلقومشون کشیدید بیرون

    • بدون نام

      چرت نگو و اونی که غیر منطق حرف میزنه شما هستید تازه پست گرفتی و جو گیر شدی سرموقع بازی نکردید والان از منطق حرف میزنید اگه فدراسیون اینکار را بکنه فدراسون و کمیته استیناف را به اتیش میکشیم و از سکوت پرسپولیسیها سواستفاده نکنید

    • ❤❤❤❤❤❤

      آقای فتحی زمانی که شما درکمیته انظباطی بودید چرا یکی از داربی ها رو به نفع استقلال رای دادید اون کمیته انظباطی بااین یکی چه فرقی داره فقط بخاطراین بود که شما اس تق لای بودی

    • بدون نام

      لنگین دبگه جام ندیدن

    • سید کاظم جلالی از تاکستان

      یک بارم شده کسی که به قانون فوتبال کسی ارزش نزاشته باید تنبیه بشه اولا در تاریخ معین سر بازی نبودی باید 3هیچ بشه دوما مگه شماها سه بار 3هیچ نشده به نفع تون بس اونا رو کم کنید اگه راست میگید

    • رضا

      برو بابا داره چرت تحویل ملت میده

      بالا بری پایین بیای پرسپولیس سرورته

    • ج گ ج

      عجب احمقی این فتحی

    • R SS

      لنگیا 40 ساله حاضری خوری میکنن مفت خورای حکومتی

    • R SS

      لنگیا 40 ساله حاضری خوری میکنن مفت خورای حکومتی

    • بدون نام

      مردک تو کی هستی که بخوای بقیه رو نصیحت کنی؟ کی به نصایح شما نیاز داره؟ هیچکس نصیحت آدم های ترسو و فراری رو گوش نمیده. شما بهتره بری آقای خاوری رو نصیحت کنی، چون اونم مثل شما فرار کرد. اون رفت ترکیه، شما رفتین ترکیه. نصیحت ما به شما اینه که از فیزیوتراپی و ورزش های گردن فراموش نکنین. چون چند ساله دائم گردن خم میکنین و از ته جدول بالای جدول رو نگاه میکنین ممکنه آرتروز گردن بگیری. هیچوقت یه مدیر دون پایه و ترسو که تیمش هر فصل گزینه سقوطه، نمیتونه مدیرعامل یه باشگاه همیشه مدعی قهرمانی و قهرمان بلامنازع چند فصل اخیر رو نصیحت کنه. تو تیم کاج فقط حرف میزنن و وقت عمل که میرسه تا ترکیه فرار میکنن.

    • علی

      اس دق لال مفت خور.فقط چرت و پرت

    • بدون نام

      میرین ترکیه عشق وحالتون میکنین سر موقع حاضر نمیشید مقصر کیه وبعد برو تاریخ بازیهای رو در روی این دو تیمو ببین چند بار پرسپولیسو به خاطر همین مشکلات سه صفر بازنده کردن مگر پرسپولیس اعتراض کرد؟ شما به لطف همین دو سه نتیجه سه صفر بردتون از پرسپولیس بیشتره واز مسعولان پرسپولیس میخواهیم به هیچ عنوان زیر بار هیچ تصمیمی جز سه صفر به نفع پرسپولیس نرن وگرنه اگه برن به هواداران خیانت کردن

    • بدون نام

      فتل هم مثل تو زیاد ادعا داشت، الان گرمی حالیت نیست
      هاهاهاهاهاها

    • بدون نام

      ۴۰ساله لونگی مساوی است با تبانی

    • بدون نام

      به گروه فوتبال اروپا خوش امدید⚽

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج