جاباما
۷۶۲۹۸۵
۵ نظر
۵۰۱۶
۵ نظر
۵۰۱۶
پ

کمک کلاغ‌ها به جمع‌ آوری ته‌سیگارها در لیون فرانسه

پارک "پوسی دو فو" در نزدیکی شهر لیون فرانسه شاهد یک اتفاق جالب بود. ۶ کلاغ که آموزش ویژه‌ای برای جمع آوری ته سیگار و آشغال‌های کوچک دیده اند کار خود را از این پارک آغاز کردند. آموزش دهنده این کلاغ‌ها هدف از این کار را فرهنگ سازی برای نریختن زباله در سطح خیابان‌ها عنوان کرده است و قصد همه گیر شدن استفاده از کلاغ‌ها برای پاکسازی شهر را ندارد. در این حرکت کلاغ‌ها زباله‌ها را به داخل یک جعبه مشخص شده می‌اندازند و در ازای آن پاداش دریافت می‌کنند.

برترین ها: پارک "پوسی دو فو" در نزدیکی شهر لیون فرانسه شاهد یک اتفاق جالب بود. ۶ کلاغ که آموزش ویژه‌ای برای جمع آوری ته سیگار و آشغال‌های کوچک دیده اند کار خود را از این پارک آغاز کردند. آموزش دهنده این کلاغ‌ها هدف از این کار را فرهنگ سازی برای نریختن زباله در سطح خیابان‌ها عنوان کرده است و قصد همه گیر شدن استفاده از کلاغ‌ها برای پاکسازی شهر را ندارد. در این حرکت کلاغ‌ها زباله‌ها را به داخل یک جعبه مشخص شده می‌اندازند و در ازای آن پاداش دریافت می‌کنند.

کمک کلاغ‌ها به جمع‌ آوری ته‌سیگارها در لیون فرانسه
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • خشم شب ( نیلوفر )

      چه جالب

      پاسخ ها

      • محسن وات ؟؟

        الان اون پرنده هزار جور مریضی نمی گیره؟

    • بدون نام

      میشه به خود اون فرد هم آموزش داد که در ازای هر ۵ ته سیگارش یه نخ سیگار دریافت میکنه که بکشه ، هم اقدام فرهنگیه هم به سلامت شخص کمک میکنه

    • بدون نام

      عجب واقعا جايزه داره اين كار حتي در حد نوبل،،،،اگر يك همچين تدابيري در كل اروپا ديده شود كمك بزرگي به سلامتي جامعه و محيط زيست خواهد شد،،،،زيرا كه كلاغها بسيار هوشيار و طول عمر زياد و تا حدي به خاطر بيكاري وحشي و تحاجمي،،،،،و ته سيگار بيشترين اسيب را به محيط زيست وارد ميكند زيرا كه جمع اوري ان براي إنسانها ناممكن و يا مشكل است،،،،واقعا جالبترين كاري بود كه در اين مدت ديدم،،،

    • Saraaaa

      ی کم یاد بگیرم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج