۷۶۳۰۰۸
۲۰ نظر
۵۰۰۱
۲۰ نظر
۵۰۰۱
پ

انتقاد سیدجلال: کرار فحاشی می‌کرد!

کاپیتان پرسپولیس در پایان بازی مقابل نفت آبادان به انتقاد از عملکرد هافبک عراقی حریف پرداخت.

ورزش سه: سیدجلال حسینی در جریان دیدار مقابل نفت آبادان بارها با کرار جاسم، هافبک عراقی حریف که زمینه ساز تک گل این تیم بود به درگیری لفظی پرداخت و نسبت به رفتارش معترض شد.

کاپیتان پرسپولیس در پایان بازی با اشاره به رفتار ناشایست کرار گفت: طی هفته‌های اخیر اتفاقات زشتی روی سکوها رخ داده که با واکنش مناسب اهالی ورزش همراه شد. همه در این مدت خواستار این شدند تا ورزشگاه‌ها از این اتفاقات زشت دور و پاک شود. هیچ کس دوست ندارد مورد بی احترامی قرار بگیرد.

وی ادامه داد: من درگیری لفظی با کرار نداشتم و فقط در چند مرحله از او خواستم تا از الفاظ زشت استفاده نکند. به وقتش کامل حرف خواهم زد. اما خیلی زشت است که یک بازیکن در کنار برخی هواداران که من البته حساب آنها را از هواداران اصیل آبادانی جدا می‌دانم اینچنین داخل زمین به فحاشی بپردازد.

سیدجلال حسینی در پایان از کمیته اخلاق خواست به این مسائل ورود کند تا اوضاع فرهنگی در استادیوم‌ها از این که هست بدتر نشود.

انتقاد سیدجلال: کرار فحاشی می‌کرد!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این‌سیدگمال‌هم‌همچی‌خودشومیگیره‌که‌انگارمالدینیه!والابخدا!!!

      پاسخ ها

      • سانسورچی پخش کن

        گمال تویی وهفت جد وابادت مرتیکه شاید بقیه ندونن معنی این کلمه چیه وسانسورچی هم معنی این حرفت رونمیدونسته بی تربیت نادان توهین کردن مال ادمهای ضعیف وبدبختی مثل توست

    • علی

      آقای سید جلال اینارو به طرفداران تیمت بگو که در آزادی فحشهای قومیتی به همه اقوام ایرانی میدهند.درسته صداوسیما سانسور میکنه ولی مردم خوب میفهمن.

    • ابی نشان

      آخه تو خیلی ادب داری مرد حسابی اول خودتو اصلاح کن بعد ایراد به خاطر باخت از بازیکن حریف بگیر ...الان هم که گفتی کرار فحاشی میکرد به همین دلیل سازمان لیگ نتیجه را 3 بر 0 به نفع لنگ اعلام میکنه ...جون تو راست میگم جمع کنید بابا علیل ها

    • سعید

      مگه از تو بی اخلاق تر هم پیدا میشه به خدا خیلی رو داری

    • پورسنایی خبرنگار واحد مرکزخبر

      پرسپولیس اینقدر که د لش را خوش کرده به جام سوپر جام که واقعا حقش نیست کافی بود روز بازی در زمین حاضر میشد آنوقت حق با او بود آنچنان از حول حلیم افتاد تو دیگ که اصل ماجرا یعنی حضور در زمین را انجام نداد کار آدمهای فلج را انجام داد جدا اینا همون بهتر که فینال آسیا را ندیده اند وهر گز هم نخواهند دید اگر با یک مشاور حتی کم سواد هم مشاوره میگرفت مشاور به آنها میگفت شما روز بازی در زمین حاضر باش وکاری دیگه انجام نده آنوقت میدیدند که چقدر به نفعشان بود فقط میگن استقلالی ها نیامدند از ترکیه پس ما برنده ایم آخه حیف نون ها شما که تهران بودید چرا در زمین حاضر نشدید اتفاقا یکی از بحث های استیناف در هفته گذشته همین بود ه که باید در زمین حاضر میشدند چطور استقلال را بازنده کنیم در صورتی که خودشان هم روز بازی در واقع غایب بودند این بحث هفته گذشته استیناف بوده که هنوز نتوانسته اند تصمیم نهایی را بگیرند

    • ایرانی.

      سبدبزرگوارناراحت نشوعرب هست وملخ خور.ایناذاتابی ادبن.

      پاسخ ها

      • شاهین

        همین عربا اگه نبودند ۰تا حالا تو آتش پرست بودی

    • نجیب زاده

      استقلالیم اما یه عراقی یا بهتر بگم خارجی حق نداره به هموطنم توهین کنه اونم توی مملکتم حتی اگه اون هموطن توی تیم رقیب سنتیمون باشه.

      پاسخ ها

      • مهدی مختاری خواه(دزفول)بختیاری(قلعه طوق)

        به جرات قسم میخورم لنگی هستی ، چون عراقیه آدم نیست ؟ سید بلال آدمه هر بازی رگ گردن سوراخ میکنه ؟ بیشرفین همتون

    • رضا اصفهانی

      من یه سپاهانیم ولی این مرتیکه عراقز دیگه شورشا در آورده هر چی باشه سید جلال برا تیم ملی ایران خیلی عرق ریخته و زحمت کشیده کاش همان روز که مجتبی جباری گفت یا جای منه یا کرار کلا از ایران دیپورتش میکردن

    • مهدی مختاری خواه(دزفول)بختیاری(قلعه طوق)

      برو جمع کن قیافه حق به جانب هم میگیری ؟ تو میتونی همه بازیا داد و بیداد کنی سر تیم حریف و داورا و رگ گردنت باد کنه ولی دیگران که این کارو میکنن میشه کار ناشایست ؟ زر نزن باو ، حرکات خودت یه پای علت جو بد استادیوم هاس

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ابلح حرف دهنت رو بفهم دهاتی اون بالای کامنتت نوشتی مال چه دهاتی هستی مشخصه چیزی از ادب وشعور در حرفات دیده نمیشه سید جلال برای همه عزبز وقابل احترامه وهیچوقت دروغ نمیگه استقلالی ها همه کرار رو میشناسند ومیدونن ادم بددهن وبی تربیتیه تو فقط اون زباله دونی روببند

    • پرسپولیسی ۶

      سید پرسپولیس اینا بهتر از همه اون بی ادبو میشناسن تو وقتتو صرفش نکن .آقایون با این شرایط میخواهند جلو موفقیت پرسپولیسو بگیرن هرچند کور خوانده اند.وقتتو بزار برا تیم . حواشی اهواز تهران وحالا آبادان هیچ اثر ی به روی تیم نخواهد گذاشت.پرسپولیس با۴۰میلیون هوادار ،این بازیکنان،این سرمربی،و این مدیر عامل حالا حالا قهرمانه و سرور آسیا و ایرانه.غیرت شرف عزت از آن پرسپولیسه یاد بگیرن.

    • بدون نام

      کرار پس فطرت هست به وقتش ناگفته هایش را باز گو باید کرد و به جرم تشوهین اذهان و تحریک قوم عرب ایران به نفع عراق .خائن نمک به حرام، حالا چرا کینه به ایران داری و بااینکه فارس خوب بلدی عربی فحاشی و یا کنار زمین با لیدر ها هماهنگ میکنی که کدام شعار داده شود!!!! خائن کثافت باید مثل سگ بکشنند.

    • بدون نام

      چشم آقا سید بلال

    • بدون نام

      کرار کارش اینه همیشه تو همه بازی ها همینه بین همه تیم ها تابلو و مشخصه از بی ادبی و بد دهنی

    • کامبیز

      به تربیت خلیل زاده تون ببخشید!؟

    • ایرانی

      تو ساکت شو. زورت میاد شهرستانی ها بهتر بازی میکنن

    • بدون نام

      رفتار کرار برا بچه ها بد آموزی داره از ایران بیرونش کنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج