۷۶۳۰۳۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

آماری عجیب از عملکرد هجومی منچستریونایتد

 تیم مورینیو کمتر از هر تیم دیگری در این فصل از لیگ برتر در یک سوم هجومی خود صاحب توپ بوده است.

وبسایت نود: تنها دو بازی از فصل جدید گذشته و شاید اشاره به نکات فنی هنوز نتواند خیلی مرجع دقیقی باشد چرا که تیم های در حال تکامل و شکل گیری برای فصل جدید هستند ولی این روزها انتقاد از تیم مورینیو فقط مربوط به یک مسئله یا یک بُعد نیست، بعد از داستان ها و حواشی تابستان، حالا مورینیو بعد از نمایش ضعیف تیمش مقابل برایتون که با اشتباهات فراوانی همراه بود، موج جدیدی از انتقادات را مقابل خود و تیمش می بیند.

منچستریونایتد در دو بازی مقابل لسترسیتی و برایتون که فصل گذشته یکی میان جدولی بود و دیگری در بخش پایینی جدول برای فرار از سقوط جنگید، به طور متوسط ۵۵ درصد مالکیت توپ داشت که از این نظر آمار بدی نیست زیرا فعلاً آن ها را در رتبه ششم لیگ از لحاظ تصاحب توپ قرار داده است. اما در مورد آمار شوتزنی، موقعیت سازی و مدت زمان حضور در یک سوم هجومی خود (یک سوم دفاعی حریف) آمار تیم او بسیار ناامید کننده بوده است.

آماری عجیب از عملکرد هجومی منچستریونایتد

تیم مورینیو در این دو بازی تنها ۱۷ خیز به سمت گل داشته که از این نظر در رده هفدهم جدول لیگ است. اما بدتر این که از لحاظ لمس توپ در محوطه جریمه حریف با ۱،۷ درصد تیم مورینیو در رده آخر جدول لیگ قرار دارد. همینطور از لحاظ مدت زمان حضور در یک سوم دفاعی حریف، تنها با ۲۰%، تیم مورینیو بدترین تیم لیگ برتر به حساب می آید.

اگر این آمار را با همشهری یونایتد مقایسه کنیم، تیم پپ ۵،۳ درصد لمس توپ در محوطه جریمه حریف داشته است. حتی بورنموث هم ۵ درصد لمس توپ در محوطه جریمه حریف به ثبت رسانده است ولی یونایتد در این آمار از فولام و برایتون هم بدتر کار کرده است.

البته که قطعاً بیش از یک روش برای حمله به دروازه حریف وجود دارد. برای مثال چلسی، اگرچه از نظر لمس توپ در محوطه جریمه حریف در جایگاه هفدهم لیگ قرار گرفته است ولی در دو مسابقه خود موفق به زدن ۶ گل شده است.

در حقیقت مشکل یونایتد این است که آن ها در پاسدهی خیلی صبور نبوده اند و در عین حال در حملات شان هم خیلی سریع عمل نکرده اند. یونایتد در این فصل ۲۷ بار، ۱۰ یا بیش از ۱۰ پاس متوالی در بازی های خود داشته که به نسبت چلسی و لیورپول با ۴۳ و ۴۵ آمار به مراتب کمتری است، اما موضوع ناامیدکننده تر این است که از این تعداد فقط یک مورد منجر به کار ترکیبی و موقعیت سازی شده است.

به بیانی دیگر از این ۲۷ همکاری تیمی در پاسدهی های متعدد، یونایتد تنها یک حمله جدی را به ثبت رسانده است و تنها هم یک گل در جریان بازی (سوای گل ها از روی ضربات شروع مجدد) به ثمر رسانده است. برای تیمی مثل لیورپول، این تعداد حملات جدی از پاس های متعدد، ۱۳ مورد بوده و ۸ حمله مستقیم هم داشته اند و ۴ گل در جریان بازی به ثمر رسانده اند.

البته فصل قبل هم تیم مورینیو در دو مورد شوتزنی و لمس توپ در محوطه جریمه نسبت به تمام شش تیم برتر لیگ ضعیف تر کار کرده بود ولی این فصل امارها به مراتب نگران کننده تر هستند.

با این وجود باز هم شایان ذکر است که هنوز دو بازی از فصل جدید گذشته و یونایتد هنوز امیدوار است تا با اوجگیری ستاره های غایبش در تور پیش فصل و همینطور هفته نخست، بتواند به روزهای خوب بازگردد. اما مشکلات مورینیو در این فصل از پیش از آغاز فصل شروع شده و حالا هم فشار روی او و تیمش بیشتر شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج