۷۶۳۱۰۹
۹ نظر
۵۰۱۲
۹ نظر
۵۰۱۲
پ

حامد همایون بازیگر سینما شد

"حامد همایون" خواننده پاپ کشور به تازگی برای بازی در فیلمی سینمایی به کارگردانی "یعقوب غفاری" انتخاب شده است.

خبرگزاری میزان: "حامد همایون" خواننده پاپ کشور به تازگی برای بازی در فیلمی سینمایی به کارگردانی "یعقوب غفاری" انتخاب شده است.

این فیلم با نام "ماموریت غیرممکن" دومین ساخته یعقوب غفاری بعد از فیلم سینمایی "پایان دوم" است که به واسطه داستانی در رابطه با موسیقی ترکیب بازیگرانش را چند تند از خوانندگان پاپ تشکیل داده اند.

فیلم سینمایی "ماموریت غیرممکن" یک طنز اجتماعی با محوریت فرار مغز‌ها و تولید داخلی است که فیلمبرداری آن ۲۰ خرداد در تهران آغاز می‌شود.

حامد همایون بازیگر سینما شد

شنیده‌ها حاکی از حضور چندین بازیگر چهره و ۵ خواننده مشهور پاپ کشور دارد که بناست آنها در نقش خود و به عنوان خواننده در فیلم حضور داشته باشند.

حامد همایون در این فیلم تاکنون با یک خواننده دیگر همبازی شده است. همایون که اولین تجربه بازی خود در سینما را تجربه می کند در نخستین حضورش با "امیرعباس گلاب" همبازی شده است.

"امیرعباس گلاب" خواننده پاپ کشور نیز تا به حال حضور در سینما را تجربه نکرده است و حال باید منتظر ماند تا سه خواننده دیگری که قرار است در این فیلم به ایفای نقش بپردازند مشخص شود.

علاوه بر همایون و گلاب تاکنون حضور بازیگرانی همچون محمدرضا شریفی‌ نیا، پژمان بازغی، علی اوجی، سارا خوئینی ها و نسرین نصرتی بازیگر سریال پایتخت در این فیلم قطعی شده است.

این طنز اجتماعی داستانی درباره عشق یک جوان به خوانندگی است. کریم عاشق خوانندگی است و بدون اینکه بداند دلداده ماموری شده که ماموریت دارد فرمولی را از دانشمندی سرقت کند. پس از متوجه شدن این داستان کریم، دو راه بیشتر ندارد.

بر اساس آخرین اخبار یعقوب غفاری دومین فیلم سینمایی خود را برای حضور در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر آماده می کند و حال باید منتظر ماند و دید که آیا این اثر می تواند در صورت رسیدن به زمان ارسال آثار به فجر نظر هیات انتخاب را جلب کند یا نه.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • من از خونمون

      همین مونده فقط حامد همایون هم بازیگر بشه

    • بدون نام

      سوژه این فبلم وانتخاب بازیگران داد میزنه که سازنده فبلم دنبال پول دارآوردن وشکستن رکورد فروش وکسب درآمده این فبلمساز با کمی تعمق در وضع جامعه فهمیده که با آوردن چند خواننده معروف برای جذب دختروپسرها وکف زدن درسینما آن را به فبلمی تبدیل کنه که بیننده حس کنه با یک بلیط هم به کنسرت رفته. هم کمی خندیده وهم برای وقت گذاشتن برای باردوم خود وسایرافراد خانواده اش را به سینما بیاره واین یعنی گرایش سینمای ایران فقط وفقط وفقط برای کسب درآمد سازنده فعلا رگ خواب مردم را پیدا کرده
      یعنی همان وضعیت پرفروش ترین فیلم سینمای ایران برای یک فیلم با سوژه وداستان آبکی وبی محتوا وکمدی بی ارزش بنام هزارپا که فقط برای پول درآوردن بود وهشتاد درصد مخاطبان قبل از دیدن فیلم فقط جذب صحنه رقص عطاران وعزتی شدند ، بلیط خریدند وبا فیلم بسیارچرتی روبرو شدند وحیف که دیگه نمیشد پول بلیط را پس گرفت

    • کامران

      همینو کم داشتیم!!!

    • بدون نام

      ای واااااای باز این خبرو منتشر کردین.این مال حالا نیست.مال یکی دو ماه پیشه بعدشم حامد همایون بازی نمی کنه یک آهنگو تو فیلم اجرا می کنه..

    • برترین هاااا

      هر مخالفتی زیر این پست از حسادت منشا میگیره :)) مگه نه عزیزان دلم؟

    • شهرام

      عجب بلبشوییه سینما

    • Sahar

      من از خود حامد همایون و صداشم بدم میاد . چه برسه بااااازیش

    • ف.ح

      آقا چند بار بگیم بازی نمی کنه...آهنگ اجرا می کنه این صدبار...

    • بی غم

      هر خریو گنده نکنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج