۷۶۳۱۵۲
۶ نظر
۵۰۰۱
۶ نظر
۵۰۰۱
پ

رزاق‌پور: از مردم عذرخواهی می‌کنیم

ملی پوش فوتبال امید گفت: به خاطر رفتار ناجوانمردانه بازیکن کره ای عضو تاتنهام با او درگیر شدم تا حق کشورم ضایع نشود.

خبرگزاری فارس: سیدابوالفضل رزاق پور در مورد دیدار با کره جنوبی اظهار داشت: بازی خوب و فشرده ای از طرف هر دو تیم بود. هر دو از تیم‌های خوب این دوره بودیم که خیلی زود به هم بر خورد کردیم که متأسفانه نتوانستیم پیروز بازی باشیم، اما به نظرم همه شاهد یک بازی خیلی خوب از تیم جوان ما بودند که هر چه در توان داشتیم برای کشورمان گذاشتیم.

وی در ادامه تاکید کرد:این مسابقات در مجموع سطح خوبی داشت و اکثر تیم ها با بازیکنان زیر ٢٣ سال و بزرگسال خود شرکت کردند که نشان از ارزش این بازی‌ها دارد، اما تیم ما با بچه های زیر ۲۱ سال با یک برنامه ریزی مناسب برای آینده که صعود به المپیک است، وارد مسابقات شد که همین موضوع می‌تواند یک تجربه خیلی خوب برای رسیدن به هدف اصلی باشد.

رزاق پور درباره درگیری اش با سونگ هیون مین در جریان دیدار با کره تاکید کرد: در مورد درگیری با بازیکن تاتنهام باید بگویم که در آن صحنه بازیکن ما روی زمین افتاد اما این بازیکن که در سطح بالایی بازی می‌کند، جوانمردانه رفتار نکرد و توپ را به بیرون نزد تا بازی را ادامه دهد. در ادامه به همراه دیگر هم تیمی خود به سمت بازیکن ما رفت و از پشت به او ضربه زد.
وی ادامه داد: فقط برای حمایت از هم تیمی خودم وارد آن صحنه شدم تا حق تیم و کشورم ضایع نشود، اما بعضی‌ها نگران این بودن که نکند ستاره تاتنهام ناراحت شده باشد از برخورد ما و اصلا حرکت ناجوانمردانه آن بازیکن در قبال بازیکن تیم ایران برایشان مهم نبود که واقعا جای تأسف دارد.

رزاق پور درباره حواشی دیدار تیم امید کشورمان در دیدار مقابل میانمار خاطرنشان کرد: بازی با میانمار هم برای هردو تیم حساس بود که شانس صعود و حذف وجود داشت.

این طور نبود که ما بخواهیم بازی را از عمد ببازیم و همه بچه‌ها تلاش‌مان را انجام دادیم اما متأسفانه آن نتیجه به دست آمد و می‌دانیم که مردم عزیز کشورمان ناراحت شدند و بابت همین موضوع یک عذرخواهی به آنها بدهکاریم.

وی ادامه داد: از آقای تاج تشکر می‌کنم که با پیام حمایتی که برای ما فرستادن باعث شدن روحیه ای مضاعف برای ادامه را پیدا کنیم و تلاشمان را بیشتر کنیم تا بتوانیم با صعود به المپیک جبران این نتیجه تلخ را انجام داده و دل مردم خوب ایران را شاد کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پسر گل در زمین مسابقه و بازیهای رسمی و بین المللی که دنیا مشاهده میکند اخلاق حرف اول را میزند ، در خصوص گرفتن و دفاع از نام کشورت که یادت دادن با خونسردی و در شان تیم ایران نیست و توجیه زشتی هست که از بچگی با لات بازی و قلدری وارد حاشیه شوی با نیت دفاع....، اونها هم همسن شما بودند و قانون هست سه نفر میتونن بزرگسال تا ۲۳ هر تیم شرکت کند.در خصوص میانمار هم که مربیان مصاحبه کردن که ما رودست خوردیم و....، از تاج تشکر نکن از مردم باز تشکر کن که به تاج اجازه میدن با پولشان شما را به تورهای گردشگری ببرند!!!!! مردم ولی نعمت تاج و تخت و همه چی هستند .بی ادبی نکن کسی نگران بازیکن تاتنهام نبوده فقط نگران ابروی ایران هستند واز الان راه و شیوه توجیه با نام و پرچم ، مشخصه چی میشی ...!.به امید تربیت شما نوجوانان کشور

    • رضا سامانی

      برید بمیرید مشتی بی غیرت

    • یک ایرانی

      عذرخواهی توهیچ دردی رادرمان نمیکنه فقط وفقط باصعودبه المپیک میتونیدجبران کنیدحیف اون پول بی زبان بیت المال که خرج شمابی غیرتهامیشه عذرخواهی شمافقط باعث میشه اعصاب مابه‌ هم بریزه پس لطفا ساکت باشیدوحرف نزنیدخواهشا.

    • بدون نام

      بهتر خفه بشید گند زدید به آبروی فوتبال ایران الان اومدید توجیه میکنید.عذرخواهی بخوره تو سرتون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برید به جهنم ابرو ایران رفت یه مشت مفخور

    • سيد

      از اول انتخاب اين مربي ، سرپرست و بازيكنان اشتباه بوده ، كاري كه استيلي با ميانمار كرد و بازي ضعيف جلو عربستان و كره اين را نشان داد انها حتي يك پاس درست ندادند و هر كس مي خواست با دريپ خودش را نشان دهد كه موفق نبود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج